Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dbilas'owe kity Flow-Master + Flow-Pipe


MIR
 Share

Recommended Posts

Dbilas - dosc znana i pozadana marka z tego co wiem :) Maja w swojej oferice zestawy dolotow, podobno z glowa zrobione. Tyle, ze nigdzie nie znalazlem jakich nalezy sie spodziewac konkretnych efektow po montazu. Wie ktos moze? Ma ktos moze doswiadczenie z Dbilasem?

dbilas_FM_FP.jpg

Link to comment
Share on other sites

-> interesowalem sie produktem Dbilas'a do VB V6. mial zagoscic pod maske mojej Viki w tym sezonie, jednak w zwiazku z malymi zmianami ktore pod nia zachodza, musialem zrezygnowac. aktualnie szukam skutecznego rozwiazania pod kolektory z x30xe.

Link to comment
Share on other sites

U mnie pomimo x30xe na dole, gora zostanie od x25xe. Wiec mysle o Dbilasie. Zwlaszcza, ze wiekszosc tunerow zaczyna od przerobki dolotu w V6 co daje podobno swietne efekty.

Link to comment
Share on other sites

-> Mirek, jesli zostawiasz gore od x25xe, to moze bedziesz zainteresowany powiekszona przepustnica? jesli tak, to pogadamy na Zlocie ;)

Link to comment
Share on other sites

hmm.... a jaka jest cena takiego Dbilas;a do viki V6?

Komplet 280euro.

-> Mirek, jesli zostawiasz gore od x25xe, to moze bedziesz zainteresowany powiekszona przepustnica? jesli tak, to pogadamy na Zlocie ;)

Poszlo na PW. Mam nadzieje, ze chociaz 3mm rozwiercona ;)

Link to comment
Share on other sites

Gdyby ktos sie interesowal to mam ciekawego newsa na temat Dbilasa. Otoz Dbilasa to jest tylko puszka. W srodku jest filtr K&N. Do tego szczelna przewody. Dbilas obiecuje mniejsze zuzycie, wzrost momentu, "lepszy dzwiek" i okolo 3-5PS wiecej w x25xe :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Gdyby ktos sie interesowal to mam ciekawego newsa na temat Dbilasa. Otoz Dbilasa to jest tylko puszka. W srodku jest filtr K&N. Do tego szczelna przewody. Dbilas obiecuje mniejsze zuzycie, wzrost momentu, "lepszy dzwiek" i okolo 3-5PS wiecej w x25xe :)

3-5PS za 280E...

jakos stosunek przyrostu do ceny nie powala :)

Link to comment
Share on other sites

3-5PS za 280E...

jakos stosunek przyrostu do ceny nie powala :)

Hehe i kto to mowi ;) Sam wiesz najlepiej, ze wszystkie elementy musza do siebie pasowac. Przy zmianie na x30xe dolot koniecznie trzeba przerobic. Juz w x25xe byly tam niespozyte zapasy mocy :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Hehe i kto to mowi ;) Sam wiesz najlepiej, ze wszystkie elementy musza do siebie pasowac. Przy zmianie na x30xe dolot koniecznie trzeba przerobic. Juz w x25xe byly tam niespozyte zapasy mocy :lol:

to jedz do mg lub el-tec'a - razem z tlumikami mozesz przeciez zrobic dolot.

i polowa funduszy w kieszeni zostanie...

a ja sie pomalu zabieram ze strefy n/a.

koszta uzyskania 1km sa paranoicznie wysokie...

pozdr

Link to comment
Share on other sites

to jedz do mg lub el-tec'a - razem z tlumikami mozesz przeciez zrobic dolot.

i polowa funduszy w kieszeni zostanie...

Szczerze powiedziawszy to ani mi sie dolot w wykonaniu Elteca nie podobal ani nie jestem przekonany co do jego nadmiernej skutecznosci. Jesli chodzi o np 44tuning to maja konkretne wyniki co swoimi przerobkami w x25xe osiagneli. A Dbilas jak pisze, ze tyle i tyle osiagnie, to tak dlugo robi, az nie bedzie obiecanego wyniku :) Tak przynajmniej twierdza na niemieckich forach. Prawda, ze kasa wieksza, ale wole wieksza + pewny wynik, niz mniejsza + slaby wynik lub zupelny jego brak :(

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Szczerze powiedziawszy to ani mi sie dolot w wykonaniu Elteca nie podobal ani nie jestem przekonany co do jego nadmiernej skutecznosci. Jesli chodzi o np 44tuning to maja konkretne wyniki co swoimi przerobkami w x25xe osiagneli. A Dbilas jak pisze, ze tyle i tyle osiagnie, to tak dlugo robi, az nie bedzie obiecanego wyniku :) Tak przynajmniej twierdza na niemieckich forach. Prawda, ze kasa wieksza, ale wole wieksza + pewny wynik, niz mniejsza + slaby wynik lub zupelny jego brak :(

hmm, a pamietasz ile kolektor lexa mial dac, a ile dal?

pamietaj ze tak na dobra sprawe trzeba po kazdej zmianie sprzetu stroic elektronike, zeby wykorzystac 100% mozliwosci.

Link to comment
Share on other sites

hmm, a pamietasz ile kolektor lexa mial dac, a ile dal?

pamietaj ze tak na dobra sprawe trzeba po kazdej zmianie sprzetu stroic elektronike, zeby wykorzystac 100% mozliwosci.

Bardzo dobrze pamietam. Strojenie tak, ale najpierw porzadna baza. Porzadna to znaczy dla mnie taka, na ktorej ktos juz osiagnal dobre wyniki i ma na to namacalne dowody :) W tej chwili konkretnymi odnosnikami sa dla mnie np. 44tuning oraz Mantzel - obie firmy po zmianach stroja autko i daja gwarancje powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Bardzo dobrze pamietam. Strojenie tak, ale najpierw porzadna baza. Porzadna to znaczy dla mnie taka, na ktorej ktos juz osiagnal dobre wyniki i ma na to namacalne dowody :) W tej chwili konkretnymi odnosnikami sa dla mnie np. 44tuning oraz Mantzel - obie firmy po zmianach stroja autko i daja gwarancje powodzenia.

buduj, buduj. szczerze zycze powodzenia.

ale jak dla mnie to powinienes nad kompresorem myslec a nie roziwjac ssaka.

Link to comment
Share on other sites

buduj, buduj. szczerze zycze powodzenia.

ale jak dla mnie to powinienes nad kompresorem myslec a nie roziwjac ssaka.

Ssak ma zywotnosc. Oplowski ssak + dodawane turbo... Tutaj rowniez sie juz naczytalem. Wiekszosc takich autek zyje krotko lub jezdzi przede wszystkim na zawody... na lawecie. Szczegolnie wyzylowane na maksa uturbione motorki Opla.

Poza tym z x30xe mozna moim zdaniem wycisnac 250PS przy sensownym podejsciu bez turbo, a tyle mi wystarczy.

Link to comment
Share on other sites

Prawda, ze kasa wieksza, ale wole wieksza + pewny wynik, niz mniejsza + slaby wynik lub zupelny jego brak :(

czyli zamierzasz kupować czy tak rozmyslasz narazie?

Link to comment
Share on other sites

czyli zamierzasz kupować czy tak rozmyslasz narazie?

Kompletuje na spokojnie wszystkie graty do zlozenia konkretnego silnika :) Kazdy element z osobna rozwazam. I calosc tez ma ze soba wspolgrac.

Link to comment
Share on other sites

a masz już jakieś graty x30xe ?? :unsure:

Mam juz wszystko co potrzebne, aby z 25xe zrobic x30xe :) Ale to nie ma byc silnik seryjny. Dlatego sporo rzeczy, m.in. omawiany tutaj dolot, musza byc lepszejsze :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Poza tym z x30xe mozna moim zdaniem wycisnac 250PS przy sensownym podejsciu bez turbo, a tyle mi wystarczy.

mam wrazenie, ze za mniejsze pieniadze bys sie z let'em mogl bardziej pobawic.

Link to comment
Share on other sites

ciekawe na jak długo :D

Mysle, ze przy tym silniku nie jest to wartosc zawrotna. Poza tym tak jak pisalem wczesniej, silnik bedzie zlozony od podstaw po kompletnym remoncie. Jestem przekonany, ze nawet poddany nieco wiekszemu wysilkowi da sobie spokojnie rade po sensownym zestrojeniu.

mam wrazenie, ze za mniejsze pieniadze bys sie z let'em mogl bardziej pobawic.

Z informacji jakie zebralem u wlascicieli klubowych LETow wiem, ze bedzie mnie to kosztowalo duzo mniej. Poza tym zostaje fabryczna klima i wszystkie inne systemy. Zadnego kombinowania. A wiesz, ze ja tego nie lubie ;p

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Z informacji jakie zebralem u wlascicieli klubowych LETow wiem, ze bedzie mnie to kosztowalo duzo mniej. Poza tym zostaje fabryczna klima i wszystkie inne systemy. Zadnego kombinowania. A wiesz, ze ja tego nie lubie ;p

dodanie 50km do wolnossacego silnika bedzie duzo kosztowac. pogadaj ze zbychem ile walczyl z 2.5 zeby do 200km dojsc i ile go to $$$ kosztowalo (czesc masz wyliczona w jego ogloszeniu o sprzedazy vectry). na tam juz swoje wiem: walka z n/a moze i ambitna jest, ale jednoczesnie malo oplacalna. walczylem z ecokiblem, policzylem ile mogla mnie walka o konie z c20xe kosztowac i stwierdzilem ze na kupie $$$ nie spie :) sprzedaje oba ople i kupuje auto fabrycznie z turbina i bede sie bawil z tym. taniej i pewne efekty.

pozdr

Link to comment
Share on other sites

dodanie 50km do wolnossacego silnika bedzie duzo kosztowac. pogadaj ze zbychem ile walczyl z 2.5 zeby do 200km dojsc i ile go to $$$ kosztowalo (czesc masz wyliczona w jego ogloszeniu o sprzedazy vectry). na tam juz swoje wiem: walka z n/a moze i ambitna jest, ale jednoczesnie malo oplacalna. walczylem z ecokiblem, policzylem ile mogla mnie walka o konie z c20xe kosztowac i stwierdzilem ze na kupie $$$ nie spie :) sprzedaje oba ople i kupuje auto fabrycznie z turbina i bede sie bawil z tym. taniej i pewne efekty.

pozdr

250PS to juz duze wyzwanie, prawda. Mnie zadowoli nawet mniej. Podejrzewam, ze samo wlozenie wyremontowanego x30xe da bez problemu 200PS, a potem juz tylko szukanie pozostalych ;)

Odnosnie Zbycha - zrobic z 2.5 200KM najprosciej jest przez KIT Irmschera. Wiekszosc niemieckich wlascicieli i500 potwierdza, ze malo ktora i500 ma ponizej 200PS. Wiec Zbych chyba wybral okrezna droge... Z seryjnego x30xe (210PS) mozna za porownywalne pieniadze zrobic 235PS u Manztla. Fakt, taka impreza w Dojczlandzie jest droga :) Ale kto powiedzial, ze trzeba wszystko brac tak jak Niemcowi podaja na tacy :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP