Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MIR

Dbilas'owe kity Flow-Master + Flow-Pipe

Recommended Posts

Dbilas - dosc znana i pozadana marka z tego co wiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Maja w swojej oferice zestawy dolotow, podobno z glowa zrobione. Tyle, ze nigdzie nie znalazlem jakich nalezy sie spodziewac konkretnych efektow po montazu. Wie ktos moze? Ma ktos moze doswiadczenie z Dbilasem?

dbilas_FM_FP.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja chciałem takiego jeszcze do VB, ale sie rozmyśliłem ze względu na koszty

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Koniec doświadczeń

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> interesowalem sie produktem Dbilas'a do VB V6. mial zagoscic pod maske mojej Viki w tym sezonie, jednak w zwiazku z malymi zmianami ktore pod nia zachodza, musialem zrezygnowac. aktualnie szukam skutecznego rozwiazania pod kolektory z x30xe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pomimo x30xe na dole, gora zostanie od x25xe. Wiec mysle o Dbilasie. Zwlaszcza, ze wiekszosc tunerow zaczyna od przerobki dolotu w V6 co daje podobno swietne efekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Matej

hmm.... a jaka jest cena takiego Dbilas;a do viki V6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> Mirek, jesli zostawiasz gore od x25xe, to moze bedziesz zainteresowany powiekszona przepustnica? jesli tak, to pogadamy na Zlocie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Poszlo na PW. Mam nadzieje, ze chociaz 3mm rozwiercona

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ktos sie interesowal to mam ciekawego newsa na temat Dbilasa. Otoz Dbilasa to jest tylko puszka. W srodku jest filtr K&N. Do tego szczelna przewody. Dbilas obiecuje mniejsze zuzycie, wzrost momentu, "lepszy dzwiek" i okolo 3-5PS wiecej w x25xe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrSpike

Please login or register to see this quote.

3-5PS za 280E...

jakos stosunek przyrostu do ceny nie powala

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Hehe i kto to mowi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sam wiesz najlepiej, ze wszystkie elementy musza do siebie pasowac. Przy zmianie na x30xe dolot koniecznie trzeba przerobic. Juz w x25xe byly tam niespozyte zapasy mocy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrSpike

Please login or register to see this quote.

to jedz do mg lub el-tec'a - razem z tlumikami mozesz przeciez zrobic dolot.

i polowa funduszy w kieszeni zostanie...

a ja sie pomalu zabieram ze strefy n/a.

koszta uzyskania 1km sa paranoicznie wysokie...

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szczerze powiedziawszy to ani mi sie dolot w wykonaniu Elteca nie podobal ani nie jestem przekonany co do jego nadmiernej skutecznosci. Jesli chodzi o np 44tuning to maja konkretne wyniki co swoimi przerobkami w x25xe osiagneli. A Dbilas jak pisze, ze tyle i tyle osiagnie, to tak dlugo robi, az nie bedzie obiecanego wyniku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tak przynajmniej twierdza na niemieckich forach. Prawda, ze kasa wieksza, ale wole wieksza + pewny wynik, niz mniejsza + slaby wynik lub zupelny jego brak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrSpike

Please login or register to see this quote.

hmm, a pamietasz ile kolektor lexa mial dac, a ile dal?

pamietaj ze tak na dobra sprawe trzeba po kazdej zmianie sprzetu stroic elektronike, zeby wykorzystac 100% mozliwosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bardzo dobrze pamietam. Strojenie tak, ale najpierw porzadna baza. Porzadna to znaczy dla mnie taka, na ktorej ktos juz osiagnal dobre wyniki i ma na to namacalne dowody

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> W tej chwili konkretnymi odnosnikami sa dla mnie np. 44tuning oraz Mantzel - obie firmy po zmianach stroja autko i daja gwarancje powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrSpike

Please login or register to see this quote.

buduj, buduj. szczerze zycze powodzenia.

ale jak dla mnie to powinienes nad kompresorem myslec a nie roziwjac ssaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ssak ma zywotnosc. Oplowski ssak + dodawane turbo... Tutaj rowniez sie juz naczytalem. Wiekszosc takich autek zyje krotko lub jezdzi przede wszystkim na zawody... na lawecie. Szczegolnie wyzylowane na maksa uturbione motorki Opla.

Poza tym z x30xe mozna moim zdaniem wycisnac 250PS przy sensownym podejsciu bez turbo, a tyle mi wystarczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czyli zamierzasz kupować czy tak rozmyslasz narazie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kompletuje na spokojnie wszystkie graty do zlozenia konkretnego silnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Kazdy element z osobna rozwazam. I calosc tez ma ze soba wspolgrac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a masz już jakieś graty x30xe ??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam juz wszystko co potrzebne, aby z 25xe zrobic x30xe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale to nie ma byc silnik seryjny. Dlatego sporo rzeczy, m.in. omawiany tutaj dolot, musza byc lepszejsze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ciekawe na jak długo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrSpike

Please login or register to see this quote.

mam wrazenie, ze za mniejsze pieniadze bys sie z let'em mogl bardziej pobawic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z informacji jakie zebralem u wlascicieli klubowych LETow wiem, ze bedzie mnie to kosztowalo duzo mniej. Poza tym zostaje fabryczna klima i wszystkie inne systemy. Zadnego kombinowania. A wiesz, ze ja tego nie lubie ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrSpike

Please login or register to see this quote.

dodanie 50km do wolnossacego silnika bedzie duzo kosztowac. pogadaj ze zbychem ile walczyl z 2.5 zeby do 200km dojsc i ile go to $$$ kosztowalo (czesc masz wyliczona w jego ogloszeniu o sprzedazy vectry). na tam juz swoje wiem: walka z n/a moze i ambitna jest, ale jednoczesnie malo oplacalna. walczylem z ecokiblem, policzylem ile mogla mnie walka o konie z c20xe kosztowac i stwierdzilem ze na kupie $$$ nie spie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> sprzedaje oba ople i kupuje auto fabrycznie z turbina i bede sie bawil z tym. taniej i pewne efekty.

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

250PS to juz duze wyzwanie, prawda. Mnie zadowoli nawet mniej. Podejrzewam, ze samo wlozenie wyremontowanego x30xe da bez problemu 200PS, a potem juz tylko szukanie pozostalych

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Odnosnie Zbycha - zrobic z 2.5 200KM najprosciej jest przez KIT Irmschera. Wiekszosc niemieckich wlascicieli i500 potwierdza, ze malo ktora i500 ma ponizej 200PS. Wiec Zbych chyba wybral okrezna droge... Z seryjnego x30xe (210PS) mozna za porownywalne pieniadze zrobic 235PS u Manztla. Fakt, taka impreza w Dojczlandzie jest droga

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale kto powiedzial, ze trzeba wszystko brac tak jak Niemcowi podaja na tacy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...