Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość tasior2103

Problem z wałkami w V6

Polecane posty

Gość tasior2103

Witam wszystkich, mam taki problem. Zakupiłem do swojej Viki A V6 wałeczki od 3.0 i postanowilęm zminić je przy okazji wymiay rozrządu. Temat nagrałem mechanikowi i do roboty. Jakie zdziwienie mnie ogarnęło kiedy zadzwonił do mnie i powiedział że wałki które mu dalem są idenyczne jak te które mam załorzone, nawet numery te same. Tu moje pierwsze pytanie. Czy dałem się zrobić w konia?a wałki są od 2,5? Druga sprawa: powiedziałem mu żeby i tak je zmienił. Jednak nie zrobił tego ponieważ "twoje wałki są już trochę zurzyte i zgrane z panewkani, a te drugie są w super stanie i jak je założe to możesz zatrzeć silnik". O co chodzi?.Pozdrawiam.

Edytowano przez tasior2103

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tasior2103

Wielkie dzięki, wałki są ok. Szkoda tylko, że nie mogę ich założyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> , chyba że to też bujda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Silnik zaraz po zlozeniu poddawany jest procesowi docierania. Kiedyś robił to właściciel zaraz po zakupie wozu, aktualnie robi się to w fabrykach. Chodzi o to aby wszelkie elementy ruchome silnika dopasowały się do siebie. Jak zmienisz u siebie wałki to moze sie okazac, ze przez jakis czas np. 1000km bedziesz musiał jeździć spokojniej np. do 3500obr. aby wałki dotarły się do panewek, i odwrotnie. Natomiast nie jest tak, ze silnik moze ci sie zatrzec ot tak sam z siebie. Odrobina rozsądku i będzie okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×