Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
aiding

Błąd kompa 1110 - co to moze być ?

Recommended Posts

Zczytałem błąd to 1110 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l. Co ja mam w tym przypadku robic, ktos wie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale zczytałeś bo świeci check czy zczytałeś jakiś stary błąd. Objawy jakieś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie żadnych objawów nie mam, auto jeździ normalnie. A zczytałem bo cholerstwo sie pali cały czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może tylko wydaje Ci się, że normalnie jeździ - widocznie klapy nie działają prawidłowo i nie jest regulowana długość kolektora dolotowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No ok, ale co ja mogę w takim wypadku zrobić ? Cały kolektor wymienić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

.

Najpierw sprawdz czy podciśnienia dochodzące do tego zaworu są szczelne i czy czasem wtyczka sie nie wypięła.

Jeśli wszystko będzie ok to możliwe że zawór do wymiany.

nr kat 8 57 204 - koszt w ASO ok 300zł

Jest też opcja że w kolektorze mogło osadzić sie bardzo dużo nagaru który blokuje teraz pracę klap kolektora.

W tym przypadku konieczny jest demontaż kolektora i jego solidne wyczyszczenie w środku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak jak kolega hapko napisał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie sie znajduje ten zawór. Obadałem ten kolektor i nic nie widzę. Moze mnie ktoś oświeci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dzieki w ogóle za odpowiedz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Na innych forach nie moge nic znaleźć ;] Moze sie cos wyjasnic.

A jak myslicie, czy to moze byc tez rozwiazanie problemu ze nie mam mocy na benzynie na zimnym silniku ?

Edited by aiding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawór steruje klapami w kolektorze ssącym, które zmieniają w zależności od potrzeb, zapotrzebowania długość kolektora dolotowego.

im dłuższy kolektor tym moc mniejsza, ale większy moment obrotowy na dole obrotów - im krótszy kolektor tym moc większa w górnym zakresie obrotów, ale w dolnym moment spada - chyba nie pomyliłem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> :lol:

więc jeżeli zawór nie reguluje długością kolektora - samochód jak najbardziej ma prawo być mułowaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i nadal sie nie dowiedziałem gdzie ten zawór

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sie nie myle to chodzi o ten zawor (zaznaczony na zdjeciu)

Please login or register to see this attachment.

Kolektor wewnatrz wygladal tak:

Please login or register to see this attachment.

Natomiast po umyciu tak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się nie mylę to ten zawór

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> :lol:

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jak dla mnie to ten niżej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

też mi się tak wydaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam - faktycznie - miałem zaćmę jakąś

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki koledzy wielkie za pomoc mi w tej kwestii. Kiedy będę miał czas to się dobiorę do kolektora i dam znać o wynikach pracy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeszcze raz dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co sie okazało ? Wtyczka latała obok kolektora. To był cały problem, check zgasł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie dalem dziadom zarobic za zawór 520 zł :/ Dzieki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formowicze bardzo prosze o konkretna odpowiedz jakie powinno być napiecie w silniku x18xe na dwóch wtyczkach na czarnej i szarej od Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l i od Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 prosze o odpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...