Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
aiding

Błąd kompa 1110 - co to moze być ?

Polecane posty

Zczytałem błąd to 1110 Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l. Co ja mam w tym przypadku robic, ktos wie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale zczytałeś bo świeci check czy zczytałeś jakiś stary błąd. Objawy jakieś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie żadnych objawów nie mam, auto jeździ normalnie. A zczytałem bo cholerstwo sie pali cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może tylko wydaje Ci się, że normalnie jeździ - widocznie klapy nie działają prawidłowo i nie jest regulowana długość kolektora dolotowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No ok, ale co ja mogę w takim wypadku zrobić ? Cały kolektor wymienić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

.

Najpierw sprawdz czy podciśnienia dochodzące do tego zaworu są szczelne i czy czasem wtyczka sie nie wypięła.

Jeśli wszystko będzie ok to możliwe że zawór do wymiany.

nr kat 8 57 204 - koszt w ASO ok 300zł

Jest też opcja że w kolektorze mogło osadzić sie bardzo dużo nagaru który blokuje teraz pracę klap kolektora.

W tym przypadku konieczny jest demontaż kolektora i jego solidne wyczyszczenie w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak kolega hapko napisał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie sie znajduje ten zawór. Obadałem ten kolektor i nic nie widzę. Moze mnie ktoś oświeci

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dzieki w ogóle za odpowiedz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Na innych forach nie moge nic znaleźć ;] Moze sie cos wyjasnic.

A jak myslicie, czy to moze byc tez rozwiazanie problemu ze nie mam mocy na benzynie na zimnym silniku ?

Edytowano przez aiding

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawór steruje klapami w kolektorze ssącym, które zmieniają w zależności od potrzeb, zapotrzebowania długość kolektora dolotowego.

im dłuższy kolektor tym moc mniejsza, ale większy moment obrotowy na dole obrotów - im krótszy kolektor tym moc większa w górnym zakresie obrotów, ale w dolnym moment spada - chyba nie pomyliłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> :lol:

więc jeżeli zawór nie reguluje długością kolektora - samochód jak najbardziej ma prawo być mułowaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i nadal sie nie dowiedziałem gdzie ten zawór

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie myle to chodzi o ten zawor (zaznaczony na zdjeciu)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Kolektor wewnatrz wygladal tak:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Natomiast po umyciu tak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to ten zawór

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> :lol:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jak dla mnie to ten niżej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

też mi się tak wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam - faktycznie - miałem zaćmę jakąś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy wielkie za pomoc mi w tej kwestii. Kiedy będę miał czas to się dobiorę do kolektora i dam znać o wynikach pracy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeszcze raz dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co sie okazało ? Wtyczka latała obok kolektora. To był cały problem, check zgasł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie dalem dziadom zarobic za zawór 520 zł :/ Dzieki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Formowicze bardzo prosze o konkretna odpowiedz jakie powinno być napiecie w silniku x18xe na dwóch wtyczkach na czarnej i szarej od Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego l i od Zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 prosze o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×