Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Przewody podciśnienia w VB


Recommended Posts

Witam. Mam gorącą prośbę do posiadaczy VB z silnikiem X20XEV (zdaje się może też być X18XE) z klimatronikiem i najlepiej sekwencją - ale niekoniecznie.

Mam kilka pytań o przewody podciśnienia:

- gdzie powinien być podłączony przewów idący od zawoka (chyba) klimy znajdującego się na podszybiu obok pyłki? Do niego prawdopodobnie było też podłączone podciśnienie do reduktora lpg.

- obok cewki zapłonowej (pod jej złączem) jest jest jakiś - zdaje się - zaworek. Z jednej strony jest on połączony do króćca znajdującego się pod przepustnicą, a z drugiej.... no właśnie?

- czy podciśnienie do EGR-u idzie bezpośrednio z kolektora?

Link to comment
Share on other sites

- czy podciśnienie do EGR-u idzie bezpośrednio z kolektora?

dsc00137aom1.jpg

na zdjeciu masz zaznaczone przewody podcisnienia idące od zaworu pompy powietrza wtórnego i od EGR, ale który jest który niestety nie pamiętam

ps. coś mi świta, że ten dolny jest od EGR

Edited by dannn
Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki :rolleyes: .

Mógłbym jeszcze prosić abyś zerkną gdzie idą przewody podciśnienia od tego elektrozaworka z czerwono-niebieską wtyczką (widać jej kawałek z lewej strony zdjęcia).

Dobra, już wiem prawie wszystko. Poświęciłem prawie cały sobotni wieczór na przeczytanie dziesiątek tematów i na grzebanie w aucie, ale sprawa się nieco rozjaśniła.

Mimo to mam jednak małą prośbę. Jeśli możesz to zobacz gdzie u Ciebie jest podłączone podciśnienie do reduktora lpg.

Jeszcze jednopytanko. Czy to normalna rzecz że w X20XEV regulator ciśnienia paliwa ma podłączone podciśnienie do króćca przed przepustnicą???

Niby przewód wygląda jak oryginalny, ale już znalazłem pod maską tyle bubli, że niczego nie jestem pewien.

Poza tym widziałem wiele różnych silników i dałbym głowę że reg. ciś. paliwa jest połączony bezpośrednio z kolektorem - to byłoby zresztą logiczne.

Edited by mcjezioro
Link to comment
Share on other sites

dsc00150akk6.jpg

dsc00146aot7.jpg

przewód od elektrozaworka zaznaczony na żółto jest podłączony trochę na prawo poniżej od przewodu zaznaczonego na czerwono

Link to comment
Share on other sites

przewód pociśnienia od reduktora mam podłączonym miedzy przewodami podciśnienia od serwa i od EGR

O... właśnie o to mi chodziło.

Problem tylko w tym, że teraz nasuwają mi się kolejne pytania - czy tak własnie powinno być, bo też tak mam i coś jest nieteqes. Ale już Cię tym nie będę męczył ;)

Jeszcze raz dzięki.

Edited by mcjezioro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP