Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zamiana klapy przed na politową


Guest fuks87
 Share

Recommended Posts

Guest fuks87

witam

chciałem pisać w istniejącym już temacie na temat wymiany elementów z przedlifta na elementy poliftowe ale gdzieś zniknął

także piszać w nowym temacie chciałbym sie dowiedziec czy zmieniając klape na poliftowa konieczne jest też zmiana błotników tylnych( czy nic nie bedzie wystawac? czy wszystko sie dopasuje?)?.

dalej jesli chodzi o lampy tylne :

jesli pozostałyby lampy przedliftowe to czy pasowałyby do polifotwej klapy?

natomiast jak sie maja lampy poliftowe do przedliftowej klapy?czy nic nie wystaje?

planuje zrobic pewne zmiany i stad moje pytania

z gory dziekuje za odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

jak zakładasz poliftową klape to i lampy powinieneś zmienić ,bo mają inny kształt niż przedliftowe

tak samo jeśli zrobisz odwrotnie-lampy do klapy,nie pasuja kształtem,i pamietaj że wtyczki są zdaje sie inne w obu lampach

nie wiem jak z błotnikami

Link to comment
Share on other sites

jak dobrze pamiętam - jeszcze oświetlenie tablicy rejestracyjnej

Link to comment
Share on other sites

jakby zmieniał zderzak tylko to by zniknęło podświetlenie tablicy, tak pozostanie, ale warto by było przepiąć :) błotników nie trzeba wymieniać, jedynie lampy tylne, bo inaczej kiepsko to wygląda

Link to comment
Share on other sites

Guest fuks87

na ta chwile posiadam zderzak poliftowy, lampki mam zamontowane w swojej starej klapie pod listwa

czyli poliftowa klapa posiada juz takie oswietlenie w zestawie??

dobrze ze z blotnikami wporzadku: )

Link to comment
Share on other sites

Lampki musisz koniecznie zmienic i to nie tylko z uwagi na wyglad, ale po prostu miedzy lampami a klapa zrobi sie wielka dziura! Klapa poliftowa jest inaczej wyprofilowana, bardziej odstaje niz przedliftowa, bedziesz mogl wsunac dlon w powstala szpare :)

W polifcie podswietlenie jest wlasnie w klapie, dwie prostokatne lampki montowane w listwie nad rejestracja. U mnie bylo troche zabawy, bo stare byly niekompletne, ale okazaly sie bardzo tanie. Jak bys kupil klape niekompletna (co odradzam) to kupuj pare - kosztuje tyle samo co jedna sztuka :P Aha, przewod oswietlenia musisz wyciagnac ze zderzaka, idzie przez lewa lampe. Mozesz go jeszcze troche cofnac i puscic po lewym zawiasie na swoje nowe miejsce :)

Poza tym do poliftowej klapy warto zalozyc silownik, mowa o sedanie. Mam wrazenie, ze poliftowa klapa jest ciezsza lub sprawia takie wrazenie przez inny profil. Sprezyny mocniej pracuja, potrafia sie latwiej wyrabiac. Oryginalnie przy prawym zawiasie jest w polifcie silownik.

Link to comment
Share on other sites

z tego co kojarze to podswietlenie w poliftach jest w klapie nad rejestracja a w przedliftachna zdarzaku...

ubiegłes mnie MIR :D

Edited by XNR
Link to comment
Share on other sites

Napewno ktoś już to przerabiał. Jak wygląda lifting kombiaka? Po wymianie samego zderzaka na poliftowy na klapie pozostaje brzydki czarny pas. Wystarczy go polakierować czy lepiej wymienic całą klapę na polift? Ew. czy można wymienić sam pas na poliftowy?

Link to comment
Share on other sites

Guest fuks87
poza tym do poliftowej klapy warto zalozyc silownik, mowa o sedanie. Mam wrazenie, ze poliftowa klapa jest ciezsza lub sprawia takie wrazenie przez inny profil. Sprezyny mocniej pracuja, potrafia sie latwiej wyrabiac. Oryginalnie przy prawym zawiasie jest w polifcie silownik.

ok a jak wyglada taki silownik i ile kosztuje?

jeszcze mam pytanie odnosnie lamp poliftowych: czy podlaczenia sa takie same jak w przedlifcie czy moze inne?(jesli tak prosze o foto).

aha no i jeszcze jak wyglada sprawa zamka bagażnikowego? czy mozna go przelozyc z przedlifotwej klapy?

Edited by fuks87
Link to comment
Share on other sites

ok a jak wyglada taki silownik i ile kosztuje?

Silownik jak silownik :) Nie mam fotki, moze ze 25cm dlugosci, cos jak te pod maska z przodu. Musialbys spytac u Szpota lub Stachowiaka. Ja w poprzedniej Vectrze przerobionej na polfitowa nie dotrwalem juz do tego, a w noej juz mam zalozone.

jeszcze mam pytanie odnosnie lamp poliftowych: czy podlaczenia sa takie same jak w przedlifcie czy moze inne?(jesli tak prosze o foto).

Wtyczki sa takie same, choc poliftowe lampy maja inna listwe zarowek. Obowiazuje taka zasada, ze jak kupujesz poliftowe lampy to kupuj kompletne z listwami. Chyba, ze kupujesz klary firmy Arteb - tam paradoksalnie (choc lampa poliftowa) potrzebujesz listw z przedliftowej, czyli mozesz przelozyc ze starych lamp kompletne od razu z zarowkami.

aha no i jeszcze jak wyglada sprawa zamka bagażnikowego? czy mozna go przelozyc z przedlifotwej klapy?

Zamek to szerokie pojecie :) Dolny zamek mozesz przelozyc, ciegno idace do gory tez. Gorny zamek, tzn wkladka z kluczykiem sa inne. Nie przelozysz ze starej klapy. Dlatego dobrze, gdyby klapa juz miala wkladke, chocby po inny kluczyk. Aha, ciegno gorne, to krotkie od silownika do zapadki - tez jest inne z tego co pamietam. Ale mowie, jak bedzie mial kompletna klape to wszystko powinienes miec.

Zakladam, ze najwiekszy problem jest z kluczykiem. Chcesz miec ten sam kluczyk musisz albo zamowic wkladke w Oplu (drogo) albo przelozyc zapadki (zegarmistrzowska robota podobno).

Link to comment
Share on other sites

Spokojnie z tym kluczykiem. Sama zabawa w przekładkę zapadek to jakaś godzina dla wprawnego ślusarza z podstaowymi narzędziami i wprawnym okiem. Ja u siebie wymieniłem i nie było tak tragicznie może poza tym, że u mnie zapadki były już zajechane od nieużywania i musiałem je wybijać i czyścić każdą po kolei co było bardzo pracochłonną operacją. Trzeba bezwzględnie pamiętać aby przy takiej akcji nie pomylić miejscami ani stronami zapadek bo zacznie po przypominać układanie puzzli ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest fuks87

byc moze uda mi sie to zrobic a jesli nie zostawie to dla mechanika

sedana, cos czuje ze ciezko bedzie wyrwac taka klape w sensownej cenie

malowaniu i tak bedzie podlegac wiec kolor bez znaczenia

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłem kompletną klapę do sedana za 150zł, ale raczej zaliczam to do kategorii cudów bo normalnie chodzą po około 600zł więc życzę miłego szukania :)

Edited by jabolkg
Link to comment
Share on other sites

sedana, cos czuje ze ciezko bedzie wyrwac taka klape w sensownej cenie

Z mojej ostatniej wizyty w B-B u delasoula, mówił że ma klapy poliftowe z sedana w cenie b. dobrej ... pisz do Niego... nie zawiedziesz się :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest fuks87
Ja kupiłem kompletną klapę do sedana za 150zł, ale raczej zaliczam to do kategorii cudów bo normalnie chodzą po około 600zł więc życzę miłego szukania :)

hehe udało mi sie wyrwać kompletna klape z 200 roku podobnie jak Ty za 150zł

przyznam, że tą opcja można zaliczyć do cudów( dość długo szukałem, dzwoniłem itp. )

auto w trakcje modyfikacji: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP