Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hamulec reczny


Guest mietek1509
 Share

Recommended Posts

Guest mietek1509

mam problem z recznym wymienilem klocki i do przodu hamuje a do tylu jedzie nigdy sie z takim czyms nie spotkalem moze jest jakas regulacja moze mi ktos pomoze z gory dzieki mowa o oplu vectra 1998

EDIT by jabolkg

Temat przeniesiony do odpowiedzniego działu.

Edited by jabolkg
Link to comment
Share on other sites

Guest mietek1509
poszukaj dobrze w tym dziale - były już takie przypadki

dzieki juz poczytalemale do konca tego nie kumam jak to mozliwe dzis wezme sie za regulacje z tylu mam tarczowki mam nadzieje ze to pomoze

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hej mietek i jak doszedles co z tym ręcznym bo mam ten sam problem zaciagne reczny do tylu sie skulnie a do przdu łąpie i nie chce ruszyc??

Link to comment
Share on other sites

Proponuje ustawienie tych malutkich szczęk w tych bębnach z tyłu w tarczach,tez tak miałem ustawiłem je dokładnie i ręczny fajnie bierze teraz tak samo do przodu jak i do tyłu!!

Link to comment
Share on other sites

nie masz przypadkiem jakis zdjec co i jak. A miałes tez wtedy tak jak powiedzy chcialem wejsc na ręcznym i zaciągłęs gwałtownie reczny to taki dzieki dzwiny był jak by linka pękała lub cos takiego??

Edited by Kokocha
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Masz tutaj link do innego forum-mam nadzieję,ze nikt się nie obrazi ;)

Jest rozrysowane co i jak.:

http://www.forum.vectra-unlimited.pl/showt...4088&page=4

cze chłopaki miałem ten sam problem sprawdźcie sprężynkę która powoduje naciągnięcie linki hamulca a w środku odpowiada za rozszerzenie się zacisków. Sprężynka zamocowana jest do osłony tarczy od wewnętrznej strony. Jeśli ta sprężynka jest za luźna to właśnie takie są objawy, że w jedną stronę tarcze się kręcą a w drugą zaciski lekko opadają i się blokują. Ja tak miałem sprawdźcie te sprężynki według mnie to to na 100 % Dajcie znać czy pomogłem choć trochę

Link to comment
Share on other sites

 post-1728-1252011977_thumb.jpg  post-1728-1252012285_thumb.jpg  

Książka Sam Naprawiam podaje że tak się reguluje ręczny hamulec.

Edited by Leon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP