Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hapko

Tuning Vectry C w firmie BSR

Recommended Posts

Dziś zafundowałem mojej Viki zestaw tuningowy BSR Stage 1 czyli zmieniłem program w

Please login or register to see this link.

BSR ma w ofercie zestawy do tuningu VC/Signum 2,0T 2,8T i 1,9 CDTI

w przypadku diesla deklarują moc 184KM i 412Nm

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dla klubowiczy mamy zapewniony rabat i stałą cenę za Stage 1

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wszelkie info znajdziecie na

Please login or register to see this link.

Edited by hapko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kafi

Fiu fiu własnie przeglądam stronke BSR i jestem pod wrażeniem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> gratulacje w takim razie ale mam jedno zasadnicze pytanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jaki był koszt tego magicznego pudełka??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Cena Stage1 dla klubowiczy to 2800zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kafi

Cena wydaje mi się rozsądna, zatem tego co moge życzyć to tylko zdrowia i pociechy z nowej fury i zastrzyku mocy ktory dostała

Pozdrawiam !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cos cienko tego diesla podkrecaja

tylko 184

robia lepsze wyniki w UK

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

co do BSR w 2,0T

bardzo popularny jest na forum vectra-c.com

sporo furakow ma to zapodane

i ludzie chwala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ares

hm jakos nie jestem przekonany do boxa i jego wlasciwosci takze ja tu najpierw bym podszedl do tego z dystansem i od kuchni

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ares

to nie jest box ktory sie wpina i zostawia w instalacji

poczytaj na stronie producenta i co Hapko napisal

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

do tego firma sprawdzona w UK

Share this post


Link to post
Share on other sites

KURDE !! I sa w Warszawie !! Jade ! Hapko - ile zabule za OPC 255 ??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Aha - jak z gwarancja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nawet nigdzie nie musisz jechać

skontaktuj sie telefonicznie lub przez gg a na drugi dzień będziesz miał paczke kurierem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

z 255 robią 285 KM i 480Nm

koszt około 3000zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie !! I wpinam to tam gdzie jest gniazdo (pod popielniczka), wciskam guzik i moge odleciec na orbite okoloziemska ?!?!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by kalixt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BSR

Please login or register to see this quote.

No musisz jeszcze poczekać kilka/kilkanaście minut, odpiąć moduł, zrobić samoadaptację kompa i odlatywać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

P.S.

Samoadaptację robi się dlatego, że do ECU wrzucany jest całkowicie nowy soft - nie ma żadnych danych historycznych z czujników, więc auto jedzie na mapie jakby "awaryjnej". Ale po kilkunastu kilometrach większość danych jest już zebrana i na ich podstawie dobierane są odpowiednie parametry pracy silnika. I wtedy zaczyna sie zabawa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A samoadaptacja to nic innego jak pojeżdżenie autem kilkanaście kilometrów - na początku może być nawet słabsze niż w oryginale, ale potem...

Mam nadzieję, że nie zanudziłem...

Pozdro!

Edited by BSR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dzix

Wreszcie dobra wiadomość dla ludzi którzy mają lub planują (

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">) zakup benzyny T.

Wszędzie tylko diesel i diesel

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by dzix

Share this post


Link to post
Share on other sites

BSR - dzieki za odpowiedz ! Rozumiem, ze jak wejdzie na rynek Insignia to w niedlugim czasie rowniez to jej turbo benzyny bedziecie oferowali jakies zestawiki ??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BSR

Please login or register to see this quote.

No tu ciężko powiedzieć - wszystko zależy od tego jak szybko uda się zrobić testy drogowe. Dla 9-3 2.8V6 trwały 10 miesięcy nim osiągnęło się optimum. Zazwyczaj jest to jednak do miesiąca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiesz - Turbo X wszedl niedawno do sprzedazy a widze, ze juz oferujecie do niego tuning....stad moje domysly odnosnie Insigni....

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda ze nie obsługuje silnika bez T;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BSR

Please login or register to see this quote.

Powiem szczerze, że tuningowanie wolnossaków samym softem jest niemal niemożliwe, a przy grzebaniu w silniku przyrost momentu względem kosztów jest mało korzystny (porównując bez T i z T).

Niestety chyba najlepszym sposobem jest sprzedaż i zakupienie auta z T. Napisać łatwo, rozstać się ze swoim motoryzacyjnym pupilem już trudniej... Chyba, że jego następca szybko pozwoli zapomnieć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Trzeba wyznaczać sobie cele i je realizować, potem nowe cele i realizować i nowe cele

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda ze VB sie nie da

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pamiętaj, że większość tego softu po prostu zwiększa ciśnienie ze sprężarki i adekwatnie zwiększa dawki paliwa. Ot, i cała magia.

Bez zwiększenia przepływu powietrza, byłby problem ze zwiększeniem mocy.

Pozdrawiam, Adam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BSR

Please login or register to see this quote.

Ot nie do końca - nie jest to wbrew pozorom takie proste. Jak to jest dokładnie zrobione, tego BSR nie wyjawi nikomu, bo to jego tajemnica. Ale sam fakt, że przy zachowaniu podobnego stylu jazdy spalanie spada już świadczy o tym, że nie jest to tylko i wyłącznie zwiększenie ciśnienia powietrza i dawki paliwa. Co ciekawsze w np. w silniku Hapka w ogóle nie definiuje się ciśnienie sprężania, bo nie jest ono parametrem, a wartością obliczaną sobie przez ECU w celu osiągnięcia określonego momentu. A dla 9-5 Aero z 2001r prawidłowe maksymalne ciśnienie doładowania waha się od 0,8 do 1,4 bara - zarówno przy jednym i przy drugim można osiągnąć taki sam moment, bo wszystko zależy od warunków "otoczenia"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Oczywiście, że nie. To modyfikacja map, korekty na obciążenie, konkretny silnik, i setki innych pierdół zapewne, żeby uzyskać efekt. W końcu za coś te tysiące się kasuje. Tym niemniej, bez znaczącego wzrostu przepływu trudno uzyskać efekt rzędu 10-15% i więcej. A na silniku wolnossącym wiele z przepływem się nie da zrobić, w przeciwieństwie do turbiny.

Pozdrawiam, Adam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BSR

Please login or register to see this quote.

Dokładnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

pocieszams ie tylko tym (pocieszył mnie hapko tzn:p;p) ze mozna zrobic latwo swapa z 2.2 na 2.0t;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hapko, parę dni już jeździsz - refleksji kilka może?

Mam pytanie - jakto wpływa na zużycie paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wpływa to na moją prawą stopę... teraz mocniej wciska gaz...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po ostatnim sparingu z BMW 740 wiem że jest dobrze...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by hapko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...