Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest mkmarek

chłodnica

Recommended Posts

Guest mkmarek

Wiatam!

Mam pytanie czy moge założyć do VA z silnikiem 1.8 chłodnice z VA z silnikiem 1.6 czy jest między nimi jakaś różnica w wielkości?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Wizualnie sa napewno takie same weze i mocowania pasuja jedynie ta z 1.6 moze byc ciensz ale wontpie powinno byc to samo ja do siebie ostatnio zalozylez od vectry z dieslem i pasuje tylko jest troche grubsza ale to nie robi ruznicy.Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

opierajac sie tylko na wlasnych przemysleniach mysle ze miedzy 1.6 a 1.8 wydajnosciowo nie powinno byc roznicy, ale pomiedzy dieslem a 1.8 roznica juz moze byc spora i stosowanie zamiennie takich chlodnic moze prowadzic do przegrzewania lub niedogrzewania silnika

pomijam kwestie mocowan i odprowadzen wezy bo to moze byc takie same

antek1464 popracuj nad ortografia...

Edited by Baranek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mkmarek

silnik to jest benzyna i ten 1.8 i ten 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to wiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiec te chlodnice powinny byc takie same, najlepiej sprawdzic w EPC i wszystko sie wyjasni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mkmarek

OK! Wielkie dzięki

Pozdrawiam!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jednak sie pomylilem, wedlug EPC silnik 1.6 ma inna chlodnice niz 1.8

do tego zalezy to jeszcze od typu skrzyni i tego czy jest klima

zalczam pliki pdf z EPC dla recznej skrzyni

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zmieniając swoją chłodnicę w vectrze na zamiennik dostałem sporo grubszą od oryginalnej, ale za to ma mniej 'falek' odprowadzających ciepło. Więc wychodzi pewnie na to samo. Co do typów to raczej do każdego silnika jest inna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mkmarek

OK!

Dzięki za pomoc nic kupie nową

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...