Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Julc

klapka i silnik od wlewu paliwa

Recommended Posts

Guest Julc

witam,

niesłychana historia, podjeżdżam na stacje a tutaj mi sie klapka od wlewu paliwa nie otwiera (dodam, mam centralny zamek i klapka jest blokowana standardowo przy zamkniętym samochodzie) próbowałem na różne sposoby, w końcu dałem sobie spokój i pojechałem pod dom. a tam wszedłem do bagażnika mojej vectry combi i otworzyłem po prawej stronie osłonę. w środku wszystko sie klei, i nie wiem od czego, może to jakaś substancja po poprzednim właścicielu, jakiś olej czy coś.

otworzyłem klapke zasłaniającą wnękę (coś podobnego jak wejście do wymiany świateń, żarówek czy schowek na apteczkę); ręcznie złapałem zasuwkę od silniczka wchodzącą w otwór klapki od wlewy paliwa i ja pociągnołem i klapka sie otwiera ale zamek nie działa., teraz już nie zamkne kalpki z zabezpieczeniem przed zlodziejami paliwa:)

zastanawam sie co mogło sie stać, może jakiś bezpiecznik. ale dziwi mnie to zkąd ta substancja klejąca w wewnątrz na ściankach, może jakiś olej i czy cos takiego. Nie znam sie na elektryce, ale moze ten silniczek ma jakis płyn i on tam parował. czy ktoś wie o czym piszę?

mam vectre 2,0 diesiel 1999 combi po liftingu

Share this post


Link to post
Share on other sites

silniczek do wymiany albo naprawy

co wolisz

a co do substancji to ciezko powiedziec

tam nie powinno nic byc

Share this post


Link to post
Share on other sites

bierzesz mierniczek do ręki i sprawdzasz czy masz napięcie na kostce przy siłowniku jak zamykasz centrala. Jeśli jest napięcie to siłownik do wymiany. Jeśli napięcia nie ma to sprawdź siłownik na krótko do akumulatora i szukaj przerwy na kablach.

Oczywiście usuń wszystkie płynu w tamtej okolicy i wytrzyj do sucha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tam nie ma nic takiego . Po co zakładasz dwa takie same tematy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...