Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest .Paweł.

Diesel... najwiecej mocy w Vectrze B, macie pomysł?

Recommended Posts

Guest .Paweł.

siemacie,

mam pytanie z racji tego ze konstruktorem silnikow nie jestem

mam VB 2.0DTI, jaki najmocniejszy seryjny silnik Diesla mozna do mnie upchac ? czy 1.9CDTI to jest zupelnie inna bajka ?

co mozna tu wsadzic zeby bylo rozsadnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,2 dti z paroma zmianami

czyli turbo, intercooler ,pompa paliwa i wirus no i sporo innych gratow (tanio nie bedzie)

wsadzenie 1,9 CDTI to porywanie sie z motyka na slonce tak samo jak 3 litrowy diesel z viki C

a tak na stronie

to pogon 2 litrowke

kup 2.2 i zawirusowac

poczujesz roznice

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie ja ze swojej 2.2 dti wyciagnałem 152 konie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wrzuć wydruk z hamowni chętnie zobaczę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest .Paweł.

swap na 2.2 dtr wynioslby mnie z ile ? ze zmiana turbo (bo moje do 2.2 nie wejdzie) z 3 kafle bym musial wylozyc, to nie wiem czy sie oplaca dla raptem 15 koni, jakbym mial 3 kafle tak luzem, to bym swoją podkrecil bardziej i najwyzej jakby co poszlo to bym naprawial za te 3 tys...

bo jakbym sprzedawal/kupowal to sam blok silnika czy z osprzetem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 tysie ??

raczysz zartowac

ja stawiam na jakies 10000 za calosc

tak zeby to smigalo

a i to moze byc malo

sam chip w dobrej firmie to jakies 1500 zlociszy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest .Paweł.

no ale mam nadzieje ze te 10tys to jest cena, jakbym swojego silnika nikomu nie sprzedal?! bo jak to ma byc tak ze dokladam 10 tys, to admin moze odrazu skasowac ten temat

Share this post


Link to post
Share on other sites

mysle ze Twoj silnik tutaj duzo nie zmieni

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

policz sobie tak na szybko co i ile kosztuje

potem jeszcze

skladanie tego do kupy

i zgranie programu pod auto

pewnie nie raz czy dwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie 15 ale 25 KM różnicy między Y20DTH a Y22DTR, to na początek. 25 KM w dieslu to przepaść...

Skoro masz Y20DTH - to jedź na chip, jakieś 1500 zł z hamownią i powinno być przyzwoicie. Wymiana silnika i turbiny ( w 2,2 ma zmienną geometrię i jest większa ) to spory wydatek, dochodzi do tego pompa wtryskowa i osprzęt ( sterownik pompy ), ECU i program do ECU...

Silniki są identyczne w 2,0 dti i 2,2 dti. Różnią się tłokami, korbowodem, podporą tłoka, panewkami i właśnie pompą oraz sterownikiem. Inne są skrzynie biegów ( w 2,2 jest F35 ). Jeśli uda Ci się kupić całe autko z silnikiem Y22DTR ( na przykład z Anglii ) to wówczas przekładka silnika będzie idealnym i najtańszym rozwiązaniem.

Albo tak jak napisał Gawlak ( pozdrowienia !!! ) - sprzedaj 2,0 dti i kup 2,2 dti. Przy czym nie ma pewności, że 2,2 dti uda się zawirusować, bo z tym silnikiem są problemy natury technicznej. Poczytaj temat o chiptuningu diesla na forum. Kilku kolegów już próbowało ale okazało się, że przyrost mocy to zaledwie 10 - 15 KM za to moment wzrasta do 330 Nm - a to dla diesla jest najważniejsze !!! To jest ta przyjemność z jazdy dieselkiem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest .Paweł.

Please login or register to see this quote.

fajnie, ze duzo napisales w tym temacie, dowiedzialem sie troche o roznicach miedzy osprzetem w 2.0, 2.2

ale wiem ze wlasnie 2.2 to sa dziady i niektore sie krece a nie ktore mniej, czytam temat chipa w silnikach 2.2 i widze ze wiekszosc po chipie ma mniej kucy i czasem nawet momentu niz ja mam w 2.0, wiec raczej zbastuje ze swapem, poszukam innego rozwiazania

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak juz masz zawirusowana to moze teraz czas na odchudzenie auta? kilkanascie - kilkadziesiat kilo mniej tez robi robote

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest .Paweł.

Please login or register to see this quote.

tylko ze za bardzo nie mam co wyrzucic, a wlasnie wrzucic bede mial zamiar

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> (sub)

pojde wyzej z chipowaniem poprostu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To w zasadzie zależy od pompy wtryskowej, w której są ustawiane limitery. To one blokują zwiększanie dawki paliwowej właśnie po to, by ochronić pompę przed uszkodzeniem i stąd biorą się trudności z chipowaniem. Ale powtarzam - dla diesla liczy się moment ( Nm ) a nie moc maksymalna ( KM ).

2,2 DTR to dobry silnik, jest mocny i wytrzymały właśnie dlatego, że nie jest wyżyłowany. No i łańcuch na rozrządzie - trzeba nie wiem co robić by zajeździć ten silniczek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jaczylibodzio

Wiekszych modyfikacji tanim kosztem nie zrobisz. W benzyniaku moze by Cie to troszke taniej wyszlo, ale tez bez szalu cenowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paweł i tak już masz diesla bardzo mocno podciągniętego, więcej moim skromnym zdaniem się nie da. albo kupujesz VAGa, albo pozostajesz przy tym, co już masz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Prozacc

Paweł uderzaj do mirasa i niech kombinuje z programem.

tylko wiesz, ze jak przekroczysz granice

bezpieczeństwa to za miesiac/dwa/pol roku

napiszesz, ze cos sie posypało...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...