Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

swap X20XEV na C20XE


Guest pozi
 Share

Recommended Posts

witam kolegow

nosze sie z zamiarem albo kapitalnego remontu silnika albo z kupieniem drugiego silnika wyremontowaniem i podmianka.

raczej zdecyduje sie na to drugie rozwiazanie, poniewaz chce robic to sam.

o i teraz drugi pomysl czy wkladac X20XEV (obecny) czy juz pujsc krok dalej i wsadzic C20XE. roznica mocy jest niewielka, ale zawsze to cos.

co do mechaniki to nie bedzie problemu, z tego co wiem wszystko pieknie pasuje, ale co z elektronika?

czy wystarczy tylko podmienic sterownik silnika?

jesli macie jakies wskazowki uwagi to prosze pisac, dzieki :)

Link to comment
Share on other sites

hehe co sie dzieje koledzy, nic mi nikt nie chce powiedziec? wiem ze wiedza jest cenna w dziesiejszych czasach ale to chyba jest miejsce, w ktorym kazdy znas chc pomagac innym.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mialem na jesieni podobny dylemat...

xev mi sie sypal i myslalem o wsadzeniu C20XE...

po glebszym zastanowieniu zostalem przy XEV troche je podlubalem i teraz spokojnie objezdzam XE i jest fajnie a nie musialem kombinowac ze swapem a wiadomo tez ze znalezc zdrowe XE to tez problem a XEV mozna kupic mlode w bardzo dobrym stanie...

Link to comment
Share on other sites

Guest pozi

z opini c20 jest latwiejszy w modyfikacjach, tak naprawde nie usystkalem odpowiedzi dlaczego. jesli ktos moze mnie oswiecic czemu tak jest to chetnei wyslucham.

ja raczej nie bede pchal duzo kasy w samochod wiec, na zmianie silnika i drobnych modyfikacjach by sie skonczylo.

porownujac charakterystyki obu silnikow, stwierdzielm ze przynajmniej dla mnie x20 jest lepszy. przedewszystkim dlatego ze moment jest nizej, mniej trzeba go krecic wiec powinien mniej spalac. czy tak jest w rzeczywistosci nie wiem.

w tej chwili zrobilem pare pie**** w swoim silniku i jest lepiej, wiec moze da sie go calkiem niewielkim kosztem przywrucic do normalnosci.

Edited by pozi
Link to comment
Share on other sites

  • Root Admin

jesli chodzi o mnie to ja bym zdecydowanie wolal zostawic X20XEV

Link to comment
Share on other sites

Guest jaczylibodzio
z opini c20 jest latwiejszy w modyfikacjach, tak naprawde nie usystkalem odpowiedzi dlaczego. jesli ktos moze mnie oswiecic czemu tak jest to chetnei wyslucham.

ja raczej nie bede pchal duzo kasy w samochod wiec, na zmianie silnika i drobnych modyfikacjach by sie skonczylo.

porownujac charakterystyki obu silnikow, stwierdzielm ze przynajmniej dla mnie x20 jest lepszy. przedewszystkim dlatego ze moment jest nizej, mniej trzeba go krecic wiec powinien mniej spalac. czy tak jest w rzeczywistosci nie wiem.

w tej chwili zrobilem pare pie**** w swoim silniku i jest lepiej, wiec moze da sie go calkiem niewielkim kosztem przywrucic do normalnosci.

Paroma pie****ami i strojeniem tez mozesz osiagnac lepszy ciag na nizszych brotach. Ja bym sie tam przy takiej malej roznicy nie bawil w swapa. To nie ma sensu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP