Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

D.A.N.I.

Sprężyny IRMSCHER (czerwone,-30 mm).

Recommended Posts

Mam pytanie odnośnie sprężyn IRMSCHER-a czerwonych,-30mm,ponieważ przeczytałem dwie sprzeczne ze sobą informacje o tych springach.

Czy te srężyny można śmiało zakładać do standardowych amortyzatorów,czy muszą być sportowe z krótszym skokiem amorka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak koledzy sie wypowiedzą dlatego ja pisze co obiło mi sie o uszy że można założyć do standardowych amorków ale jednak trzeba się liczyć z troszkę szybszym ich zużyciem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Właśnie jedna z wersji,którą wyczytałem tak brzmiała

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ,druga,że jednak tylko amorki z krótszym skokiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem tak. Te sprężyny założyłem do Sachs Super Touring na obu osiach i do tego -30 IRMSCHER-a i jak narazie wszystko sprawuje się wyśmienicie. Są to amorki dydykowane do sportowego zawieszenia, ale nie pisze nigdzie na nich o tym jakie sprężyny mają być założone. Równie dobrze można było by pewnie założyć standardowe sprężyny i też wszystko grało by. Przerabiałem ten temat kilka tygodni temu i zdecydowałem się na takie zestawienie. Nie chciałem stracic konfortu , a jedynie zyskać na wyglądzie co udało mi się w pełni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Właśnie dlatego prawdopodobnie będę chciał takie springi zakupić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Czy mógłbyś wrzucić fotki jak teraz VIKI wygląda na tych sprężynach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W awaratku masz fotke. Po lewej jest na starych sprężynach i amorkach, a po lewej na nowym zestawie. Ogólnie auto usiadło około 1,5-2 cm. Nie posiadam fotek auta na tych samych kołach przed i po.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ja słyszałem inaczej. Do Irmiego mają być amorki sportowe o krótszym skoku, a serię można wkładać do wersji SPORT czyli -20

Edited by wityk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Konrad-vectra

Please login or register to see this quote.

Dokładnie tak , przerabiałem ten temat i czerwone -30 irmiego + standardowe amortyzatory = źle

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> za mały skok amora jest , przy rozpędzaniu kierownica drży i cały ciężar auta siedzi na amortyzatorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dzix

Please login or register to see this quote.

u mnie nie drży. wszystko jest ok, amortyzatory KYB Excel G i sprężyny -30mm irmscher. Jeździ się lepiej niż na oryginalnych sprężynach mimo, że ja sportowcem nie jestem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I znowu dwie różne opinie na temat tych springów i amorków

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Może wypowie się jeszcze Ktoś kto jeżdzi,lub jeżdził na takich sprężynach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Konrad-vectra

Please login or register to see this quote.

Nie wiem jak jest na tych KYB ale na bank do BILSTEIN B4 są złe , może KYB są trochę krótsze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dzix

Please login or register to see this quote.

Taki sam układ jak u mnie tylko combi ma kolega Prozacc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie tak samo sprężyny irmscher i amortyzatory KYB i spokojnie się jeździ na takim zestawie. Resztki komfortu pozostały a w zakrętach zachowuje się super

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak mi sie amorki skończą to mam w planach Sachsa Super Touring czy jak tam im. Narazie ciężko mi powiedzieć bo mam pełny oryginał wraz z amorkami Irmscher'a. imo najlepsza zawiecha jeżeli chodzi o komfort/sport. auto na pewno nie spadło mi o -30mm w dol. pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam wersje Sport ktora byla juz obniżona fabrycznie, w serwisie Opla kupilem nowe fabrczne amorki (ściągali z niemiec- czekałem 2 tyg!!) i w UK kupiłem nowe sprężynyn Eibacha -30mm, nic nie drży przy przyspieszaniu, nic nie trzęsie, jeżdzi się świetnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy te numery sprężyn czerwonych IRMIEGO -30mm,zgadzają się,do 2.0 benzyna-SEDAN?

72903003----->przód,

72904001----->tył.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dzix

Please login or register to see this quote.

Tak.

Przód do 960 kg

Tył do 950 kg

Nadwozie sedan lub hb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ,to teraz trzeba zacząć szukać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> takich springów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SXILL

Ja mam te srezyny irmiego -30 i do tego amorki irmiego. Nie wyobrazam sobie zeby to mialo dobrze jezdzic na seryjnych. Na pewno dostalyby mocno po d**** bo jest duza roznica miedzy tym a seria (wspollokator ma vb kombi w serii i mam porownanie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało mi się zakupić cały komplet

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ,czyli springi + amorki IRMSCHERA.

Czy mógłby Ktoś mi sprawdzić numery amortyzatorów,bo niewiem czy podejdą mi do 2.0 benzyna,SEDAN?

Amortyzatory:

-przód -----> 7 29 03 002 (11 1500 115 629),

-tył -----> 7 29 04 002

Sprężyny to już wiem,że podejdą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :

-przód -----> 7 29 03 003,

-tył -----> 7 29 04 001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja się podepne do tematu, jaki numer powinny miec sprezynki irmiego zeby podeszly do 1.6? Sa w ogole takie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprężyny i amorki jak u mnie w 1.6

zestaw najsłabszy

przod - 960 kg

tył - 950 kg

Amortyzatory maja jednakowe nr we wszystkich wersjach silnikow i nadwozia czyli

przod lewy 72903002 prawy 72903005

tył 72904002

różnią sie tylko sprężyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzięki karto za info-po niedzieli montuję cały zestawik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> springi + amorki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Prozacc

Please login or register to see this quote.

dokładnie. od ponad pół roku. i żyję

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy odgrzebie troche temat. jakie numery katalogow maja springi irmiego czerwone do vectry b x18xe1??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...