Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra C 1.8 czy 2.2 PB


Guest Anne
 Share

Recommended Posts

Guest Anne

Witam chce zmienic auto na nowsze z racji tego iz ropa jest coraz drozsza myslimy nad Vectra C z silnikiem benzynowym z lat 2003-04 i tu pojawia sie pytanie czy kupic 1.8 ktorych to na rynku aut uzywanych jest najwiecej i mozna kupic model zakupiony w polsce od 1 wlasciciela czy 2.2 jednak czytajac forum piszecie iz sa wadliwe i pala tyle co V6.

Czy aby 1.8 nie jest za slaba do tak duzego samochodu?

Pragne zaznaczyc iz chcialabym ta Vectre przerobic na gaz

edit by Tytan - temat przeniesiony

Edited by Tytan
Link to comment
Share on other sites

Witam chce zmienic auto na nowsze z racji tego iz ropa jest coraz drozsza myslimy nad Vectra C z silnikiem benzynowym z lat 2003-04 i tu pojawia sie pytanie czy kupic 1.8 ktorych to na rynku aut uzywanych jest najwiecej i mozna kupic model zakupiony w polsce od 1 wlasciciela czy 2.2 jednak czytajac forum piszecie iz sa wadliwe i pala tyle co V6.

Czy aby 1.8 nie jest za slaba do tak duzego samochodu?

Pragne zaznaczyc iz chcialabym ta Vectre przerobic na gaz

pamietaj ze silnik 2.2direct nie nadaje sie pod gaz

Link to comment
Share on other sites

Jednak montuja chocby tutaj -> http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=56151

To jaki silnik z BENZYNOWYCH polecacie

tam jest zdaje sie zwykly silnik 2.2. Z tego ci sie orientuje to sa dwa silniki 2.2 zwykly i z bezposrednim wtryskiem direct.

Chyba ten 1.8 jest rozwiazaniem ekonomiczniejszym :) niech sie wypowiedza uzytkownicy teraz :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm nie wiem jak tam VC, Mam VB 1,8 115KM i jest dobrze. Nie wiem ile VC cięższa, jeżeli nie chcesz szarżować, to myślę że 1,8 da radę (na pewno nie 1,6). Też się zastanawiam nad gazem (sekw. BRC u nas 2900). Spalanie zimą na krótkich trasach nie przekroczyło mi 9,5. Jadąc na zlot (klima) wyszło mi 7,3. Jeszcze zbadam "szaleńcze tempo" w drodze powrotnej :) Może napisze ktoś jeszcze co ma właśnie VC. Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Anne bajtek (Kuj-pomorskie) ma 1.8 VC w kombi i z tego co z nim rozmawiałem jest bardzo zadowolony... podpytaj go bezpośrednio :)

Link to comment
Share on other sites

Kumpel sobie parę dni temu sprawił VC GTS 1.8 2003 rok od szwabów 9,5 tyś ojro 43. tyś przelatane.VC od VB przynajmniej

hatchback i sedan w wadzę nie wiele się różnią a ten silnik 1,8 122 konie (bodajże) całkiem sobie fajnie radzi.Nie jest to

oczywiście mistrz prostej ale zbiera się całkiem żwawo.

Link to comment
Share on other sites

Anne bajtek (Kuj-pomorskie) ma 1.8 VC w kombi i z tego co z nim rozmawiałem jest bardzo zadowolony... podpytaj go bezpośrednio :)

Zgadza się. Ja posiadam silnik 1.8 122KM w nadwoziu kombi. Jestem z niego naprawdę zadowolony. Oczywiście brakuje mu trochę mocy, szczególnie przy duzych prędkościach na autostradach >150 km/h oraz podczas wyprzedzania jadąc z pasażerami lub załadowanym bagażnikiem. Ale na moje jeżdżenie (przeważnie trasy 80-100 km/h) jest to najlepsza propozycja. Zapewne najbardziej interesuje Cię spalanie:

  • cykl pozamiejski: ~5.5-6 l/100km przy prędkościach 80-90; ~6.5-7 l/100km przy prędkościach 100-120 km/h;
  • cykl mieszany: ~8-8.5 l/100km;
  • cykl miejski: ~10-13 l/100km (w zależności od stylu jazdy).

Spalanie oczywiście podane przy włączonej elektronicznej klimie.

Link to comment
Share on other sites

Ja z kolei mam 1,8 140KM i daje radę, choć nie ma wielkiej frajdy z jazdy. Przy prędkości 120 pali ok 7.3 i jest to górna granica jakiejkolwiek ekonomi później zaczyna się dramat, 150 to już minimum 9 l/100km.

Uważam, że propozycja jest rozsądna w kategorii efekt/cena.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja mam VC 1.8 GTS HB z 2003 roku i jestem zadowolony , kompromis mocy do spalania....

- miasto .... 80 -90 km/h - 8,5 l/100

- trasa ....100-110 km/h - 6,8 l/100

teraz założyłem sekwencje stag-300 i sprawdzam ile mi spala...info wkrótce

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

WItam

Ja posiadam silnik 2.2 147 KM i jestem z niego bardzo zadowolony zadnych problemow a przejechalem juz prawie 14 tys km jesli chodzi o spalanie to w trasie 7.5l co do miasto to hmm jest to male miasto spalanie 9 do 10l mozna i wiecej ale to juz zalezy od tego jak sie jeździ auto z tym silnikiem sprawuje sie bardzo zadnych problemow z wyprzedzaniem jest dosc elastyczny

jesli mial bym jeszcze raz wybierac to oczywiscie 2.2 :) polecam naprawde

Link to comment
Share on other sites

Ja przejechalem sie 2.2 tyle ze VB kolegi i jestem mile zaskoczony :)

POjawialy sie nie raz opowiesci ze nie ma roznicy miedzy 2.0 a 2.2 w przyspieszeniu ale dementuje te plotki :P

2.2 bardzo przyjamnie sie kreci na 3.5-4tys obrotow czuc roznice i to dosc wyraznie ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

kurde tak czytam i czytam to wasze spalanie niewiele sie różni a właściwie wcale od mojego 2.0T o_O średnio na baku po mieście robie około 550-650 km w trasie jeszcze całego baku nei sprawdzałem a mówiąc szczerze przy 175 kucach nei wyprzedzam po jednym autku ;)

Link to comment
Share on other sites

kurde tak czytam i czytam to wasze spalanie niewiele sie różni a właściwie wcale od mojego 2.0T o_O średnio na baku po mieście robie około 550-650 km w trasie

kolego zrób fotki BC bo cos mi sie wydaje ze dziwnie mało ci pali :P albo ja nie umiem jeździć albo cos jest u mnie nie tak w Signum :(

Link to comment
Share on other sites

zrobie jak bede mial okazje ;) tak jak pisalem w innym temacie na trasie tez mi pali smiesznie malo ;) na polowie baku zrobilem 390 km pozniej zaczelo sie miasto to spalanie wzroslo teraz mam najechane 550 i komp krzyczy ze jeszcze 100 km

pozwolilem sobie na dynamiczniejsza jazde ostatnio ;)

generalnie z silniczka jestem bardzo zadowolony ale autko zreszta jak kazde swoje oszczedzam ;) zarówno w piłowaniu jak i w kilometrach

ostatnim razem tankowalem 2 i pol tygodnia temu ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP