Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kontrolka swiatel mijania


Guest bku
 Share

Recommended Posts

Witam,

Zapalila mi sie dzisiaj kontrolka informacyjna od swiatel mijania + dwie strzalki jeszcze , jedna na dol a druga w gore.

Nie znalazelm tego w instrukcji, ale czyzby to somopoziomowanie sie ksenonow ?

Djacie prosze znac bo strasznie mnie to denerwuje a nie wiem gdzie zaczac szukac.

Jesli ktos cos mial podobnego to prosze o rade co zrobic i co najgorsze ile to kosztuje ? :-(

Dzieki za wszelkie info.

Pozdrawiam

Bartek

Link to comment
Share on other sites

Cyt. strona 111 instrukcji obsługi:

Automatyczne poziomowanie reflektorów*

Układ automatycznego poziomowania dostępny w samochodach wyposażonych w reflektory ksenonowe.

Zaświecenie się lampki kontrolnej na tarczy obrotomierza podczas jazdy sygnalizuje usterkę. Niezwłocznie usunąć usterkę. Zwrócić się do ASO.

Link to comment
Share on other sites

Cyt. strona 111 instrukcji obsługi:

Automatyczne poziomowanie reflektorów*

Układ automatycznego poziomowania dostępny w samochodach wyposażonych w reflektory ksenonowe.

Zaświecenie się lampki kontrolnej na tarczy obrotomierza podczas jazdy sygnalizuje usterkę. Niezwłocznie usunąć usterkę. Zwrócić się do ASO.

no extra. ciekawe jakie to koszty ?

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że minimum 200 zł :(

Jak zrobisz to napisz co to było i ile zapłaciłeś

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że minimum 200 zł :(

Jak zrobisz to napisz co to było i ile zapłaciłeś

Nie ma sprawy, mam nadzieje ze sie nie mylisz co do tych 200 zł bo mam gorsze obawy.

Dam znac co i i jak.

Dzieki za odpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

Nie ma sprawy, mam nadzieje ze sie nie mylisz co do tych 200 zł bo mam gorsze obawy.

Dam znac co i i jak.

Dzieki za odpowiedz.

zanim do ASO, posprawdzaj wtyczki np. przy reflektorach itp. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PCW13

Witam!

Mam również problem zwiazany z kontrolką swiateł mijania, ale u mnie w Signum wyglada to tak ze nie mam wogóle kontrolki na desce rozdzielczej kiedy swieca sie swiatla, a niby w instrukcji jest napisane ze powinna sie taka swiecic, zaznaczam ze mam przelacznik swiatel caly czas na AUTO ustawiony i swiatla swieca mi sie caly czas po przekreceniu zaplonu i gasna po jego wylaczeniu, z tego co wiem to jest to przeprogramowane ze swiatel automatycznie wlaczanych czujnikiem zmierzchu na nasze polskie warunki ( czyli swiatla przez caly dzien)....moze to ma jakis wplywa na brak kontrolki?? moze ktos wie cos na ten temat??

..i jeszcze jedno, nie mam tez kontrolki TEMPOMATU kiedy go wlacze i uzywam....instrukcja rowniez mowi o tym ze wtedy powinna sie takowa swiecic na desce rozdzielczej gdzies przy zegarach głownych...u mnie jej nie ma wiec tez nie wiem czy to cos nie tak? czy przepalone zaroweczki jakies tych kontrolek czy wogole ich tam nie powinno byc???

Dzieki za wszelka pomoc

Pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

W mojej opinii brak tych kontrolek na pulpicie związany jest z nieprawidłowym zaprogramowaniem w/w funkcji Techem.

Jeśli przełączysz pokrętło świateł w pozycję świateł mijania kontrolka się zapala? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest januaryr

U mnie po wyciągnięciu reflektora też świecił alarm od poziomowania i u zwykłego elektryka został skoasowany koszt 40 zł :lol:

Link to comment
Share on other sites

U mnie po wyciągnięciu reflektora też świecił alarm od poziomowania i u zwykłego elektryka został skoasowany koszt 40 zł :lol:

Skasowany ? Co masz na mysli ? CZy to jest blad ktory na stale siedzi w kompie az do wykasowania ?

Problem u mnie to ze rzeczywiscie przy ich wlaczeniu widac ze sie nie ustawiaja jak to bylo wczesniej.

Pytanie czy jak sie usunie ten blad czy znow sie same ustawia ?

Pozdrawiam

Bartek

Edited by bku
Link to comment
Share on other sites

zanim do ASO, posprawdzaj wtyczki np. przy reflektorach itp. :)

sprawdzilem wtyczki, bezpieczniki i wyglada na to ze jest OK.

No nic podjade do ASO i zobacze co powiedza.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

po skasowaniu błędu zaczeły się poziomować. ;)

aha no to moze tu byc podobnie . Pytanie gdzie to kasuja za 40 zł , u mnie samo podlaczenie to 100 :)

Dzieki za info.

Edited by bku
Link to comment
Share on other sites

Guest januaryr

w GRYFINIE ul.Rapackiego tel.601 936 525 :rolleyes:

Mam takie pytanko? Jeżeli gościu potrafi skasować ten błąd to znaczy że ma TECH

Edited by januaryr
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
w GRYFINIE ul.Rapackiego tel.601 936 525 :rolleyes:

Mam takie pytanko? Jeżeli gościu potrafi skasować ten błąd to znaczy że ma TECH

Dzieki za info, podjade w przyszlym tygodniu.

Link to comment
Share on other sites

w GRYFINIE ul.Rapackiego tel.601 936 525 :rolleyes:

Mam takie pytanko? Jeżeli gościu potrafi skasować ten błąd to znaczy że ma TECH

mam nadzieje ze ten telefon jeszcze aktualny bo na Debowskiego to krzykneli 100zl podlaczenie + czas elektronika (90zl/h) .

Wariaci :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

po wizycie u lakiernika gdzie mi wyjmowali prawy reflektor też mi zaczeła się pojawiać ta kontrolka sugerująca usterke w automatyczniym poziomowaniu refllektorów, i z tego co czytam to najpierw sprawdze czy lakiernik dobrze podpiał kabelki a jak to nie pomoże to podjade skasować ten bład na Techu (koszt 70 zeta)

czy to możliwe, że po wyjęciu i włożeniu spowrotem refloktora pojawia się ta usterka (oczywiście zakładając że prawidłowo zostało wszystko spowrotem podłączone) ?

Edited by Dudi74
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Witam!

Mam również problem zwiazany z kontrolką swiateł mijania, ale u mnie w Signum wyglada to tak ze nie mam wogóle kontrolki na desce rozdzielczej kiedy swieca sie swiatla...

Ja też nie mam u siebie kontrolki świateł mijania,a i w instrukcji nic o tym nie piszą że ma być,a zdjęcie poniżej pokazuje jedynie przeciwmgielne przednie,tylne i "długie",więc chyba wszystko ok.

pulpitoa5.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest alexband

przedlifty nie mają konrolki mijania

Ja mam VC '2006 kombi po lifcie i także nie świeci mi się kontrolka pomimo właczony światł mijania lub drogowych. Czy na pewno po lifcie powinny być te kontrolki?

Czy może należałoby to ustawić TECHem?

Link to comment
Share on other sites

wiem że mam bo płaciłem ASO za to żeby mi je uruchomili :P

A co zakladales wylacznik z AUTO?? Ja tez chce zalozyc ale nie wiem czy mam czujnik zmierzchu :( I czy bedzie mi to dzialalo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP