Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wymiana przegubu


Guest colo8
 Share

Recommended Posts

Który ci puka przegub??

Jeżeli skręcasz w lewo i stuka to stuka ci prawy jeżeli w prawo skręcasz i stuka to lewy.

http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzial...dy/przegub.html

Sprawdż jeszcze dokręcenie nakręek koronowych może ci któraś się obluzowała ale wątpie

Link to comment
Share on other sites

Guest jaczylibodzio

A jak Ci puka wewnetrzny to nawet i na prostych delikatnie mozna wyczyc. A to juz niewspolmiernie wyzszy koszt i wiecej roboty...

Link to comment
Share on other sites

Ale wiesz przegub wewnętrzny rzadko co się psuje w porównaniu z zewnętrznym ,gdyż na wewnętrzny jest stosunkowo małe obciążenie przenoszone i ma mały zakres pracy a zewnętrzny jest bardzo obciążony i zazwyczaj to on pada jak stuka.

Ja kiedyś miałem problem z urwanym łącznikiem stabilizatora ,,że podczas skrętu zachaczał o półośkę i wydawał taki głośny stuk

Edited by luki32
Link to comment
Share on other sites

Guest colo8
Ale wiesz przegub wewnętrzny rzadko co się psuje w porównaniu z zewnętrznym ,gdyż na wewnętrzny jest stosunkowo małe obciążenie przenoszone i ma mały zakres pracy a zewnętrzny jest bardzo obciążony i zazwyczaj to on pada jak stuka.

Ja kiedyś miałem problem z urwanym łącznikiem stabilizatora ,,że podczas skrętu zachaczał o półośkę i wydawał taki głośny stuk

to napewno przegub zew ale niewiem czy samemu sie to uda zrobić

Link to comment
Share on other sites

Guest jaczylibodzio
Ale wiesz przegub wewnętrzny rzadko co się psuje w porównaniu z zewnętrznym ,gdyż na wewnętrzny jest stosunkowo małe obciążenie przenoszone i ma mały zakres pracy a zewnętrzny jest bardzo obciążony i zazwyczaj to on pada jak stuka.

Ja kiedyś miałem problem z urwanym łącznikiem stabilizatora ,,że podczas skrętu zachaczał o półośkę i wydawał taki głośny stuk

Tak sobie tylko tragizuje bo ja mialem takiego pecha wlasnie :P

Link to comment
Share on other sites

Colo8 te zdjęcia i cała fotorelacja jest zapożyczona z porad klubu Vectra Unlimited także ja tylko podałem link ale autorem jest inna osoba.No wyjęcie nie jest trudne i założenie.A wybrałeś już przegub jakiś?? 2 łupią??

Jaczylibodzio a jakie były koszta tej zabawy??

Podejrzewam ,że wewnętrzny przegub jest droższy od zewnętrznego

Edited by luki32
Link to comment
Share on other sites

Guest jaczylibodzio

Tzn mialem takie szczescie ze sasiad jest mechanikiem i mial sprawne z rozbiorki :P Zaplacilem z robota 50zl po znajomosci. Ale z tego co pamietam to wewnetrzny chyba cos kolo 300zl kosztowal, ale glowy nie dam a nie chce sklamac.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

To koleś się chyba słabo zna, u mnie w sklepie kupując jakąś część nigdy w życiu nic nie musiałem wcześniej wyjmować lub zczytywać. Zmień sklep..

Link to comment
Share on other sites

Koles w sklepie powiedzial ze sa 2 rodzaje frezów i najlepiej mu to pokazac, a mechanik powiedzial zeby sczytac najlepiej numerek z przegubu ale nie koniecznie. Mechanik sobie poradzi. A jeszcze mechanik mowil ze przy wymianie przegubu cos jeszcze idzie za tym bo cos tam jest na nitach ale nie wiem o co mu chodzilo/.

Edited by adrianalex
Link to comment
Share on other sites

Wiem że są opaski zaciskowe, ale czy coś na nitach to nie mam pojęcia B) Co najwyrzej sworzeń wachacza, ale co ma do przegubu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Revil

WItam :) ja mam takie pytanko , jak skręcam w lewo , przy duzych prędkościach na łuku albo przy ostrych zakrętach wolniej to wydaje mi się jak by mi prawe koło busowało albo jakoś się trzęsło albo drgało ale czuje ze az mi po całej budzie się rozchodzi to drganie. Nie mam luzów na kołach , wszystko co miałem poluzowane to zrobiłem. Co to moze byc ? Czy to moze byc przegub ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP