Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Wektor

Osłona termiczna odpada

Recommended Posts

Witam,

Wprawdzie jest to element nadwozia, ale bardziej mi się kojarzy z wydechem...

Osłona z blachy alu pomiędzy tłumikiem końcowym a podłogą.

Jest mocowana w 3 punktach.(chyba blachowkrętami).

Dwa mi zgniły, wraz z fragmentami blachy, w której korozja wyżarła otwory wielkości 5zł.

Ma ktoś jakies doświadczenie w ponownym przymocowaniu tego w odpowiednim dystansie (na oko ok. 1cm) od podłogi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo jakies podkładki pod blachowkrety (np z blachy), normalnie tam nie ma blachowkretów, bo jak je w podłoge wkrecisz to gdzies wylezc musza, oczywiscie we wnetrzu auta ... a to nie jest dobrym rozwiazaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak nie hałasuje, to przykręcić tam gdzie jeszcze można (nowa podkładka, śruba, zabezpieczyć antykorozyjnie) i nie zawracać sobie d.... i głowy.

Na upartego, u mnie ułamał się gwint, więc se przyspawałem śrubkę 8 mm i przykręciłem i cacy, tyle że za rok dziura w aluminium zrobiła się jeszcze większa i się tera dynda skubana, a tak poważnie większa podkładka i przykręciłem to z drugiej strony wyleciała i się dynda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście, śrubki były zgrzane z podłogą.

Blachę pewnie wymienię, korozja w punktach mocowania jest taka,że trzebaby podkładki 5cio centymetrowe:(

Przymocować muszę, bo obija się o tłumik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę sobie tak: Jeśli masz linkę stalową to obwiązać ją te blachę razem z wanną koła zapasowego, ścisnąć mocno, najlepiej jakieś urządzenie do złączania linek stalowych, i od stron koła tylnego jest miejsce trzymania większa śruba- wkręt. Ostatnia śruba tuż obok tłumika najczęściej jest cała. Moim zdaniem szkoda forsy na tą blachę, a przy wkladaniu musisz z tłumkiem końcowym się rozprawić, odkręcać. Kiedyś próbowałem na sylikon, i trochę kleju i półroku sie trzymało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam dawałem podkładki + blachowkręty. Ważne żeby nie brzęczało

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...