Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

1326,1329,1328,1327,0325,0230 błędy z komputera


Guest mac260
 Share

Recommended Posts

Guest mac260

Witam forumowiczów!!

troszke prześledziłem forum ale nieznalazłem nigdzie odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie z czym mogą być powiązane wyskakujące błędy.Odczytałem je jako:

-Nieprawidłowa funkcja zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu-układ przeciwstukowy cylindra(1,2,3,4)

-Nieprawidłowy sygnał z czujników spalania stukowego

-Przekaźnik pompy paliwa

Moja Viki jest z roku 1999 po lifcie z silnikiem 1.8

Poradźcie coś

Edited by mac260
Link to comment
Share on other sites

Kody błędów są trzy cyfrowe

@jabolkg - piłeś???? ;)

Dobrze odczytał - kody są 4cyfrowe.

@mac260 - może paliwo jakieś do d*** zalałeś

Napisz jakie masz objawy i w jakich okolicznościach tymi kodami tak sypnęło, czy masz gaz itp...

Link to comment
Share on other sites

Guest mac260
@jabolkg - piłeś???? ;)

Dobrze odczytał - kody są 4cyfrowe.

@mac260 - może paliwo jakieś do d*** zalałeś

Napisz jakie masz objawy i w jakich okolicznościach tymi kodami tak sypnęło, czy masz gaz itp...

tankuje cały czas na orlenie. szczerze powiedziawszy to zakładałem kompa pokładowego i po tym zapalił mi się check

nie pali się cały czas raz po raz zgaśnie i zapala się znowu.

nie mam instalacji gazowej.

Edited by mac260
Link to comment
Share on other sites

szczerze powiedziawszy to zakładałem kompa pokładowego i po tym zapalił mi się check

Dobrze, że wogóle o tym wspomniałeś ;)

W takim wypadku dobrze byłoby wykasować te błędy i zobaczyć co wyskoczy na nowo bo nie wiadomo czy są "aktywne" albo raczej - które są aktywne.

Czyli objawów oprócz świecania checka nie ma?

Edited by zubek73
Link to comment
Share on other sites

Guest mac260

no raczej niema żadnych innych objawów. w zaprzyjaźnionym serwisie powiedzieli mi ,że wystarczy odłączyć oako i błędy powinny się skasować.I wtedy należy zczytać jeszcze raz.prawda to??

Link to comment
Share on other sites

w zaprzyjaźnionym serwisie powiedzieli mi ,że wystarczy odłączyć oako i błędy powinny się skasować

niestety raczej nie

Link to comment
Share on other sites

Guest mac260

drugi sposób jaki wyczytałem na forum to wyłączanie i włączanie zapłonu z w 5 sekundowych odstępach.Po tym sposobie również wyskakują te same błędy.

Link to comment
Share on other sites

Ani sposób z wyłączaniem aku ani z tym 30krotnym włączaniem zapłonu nie kasuje wszystkich błedów - tylko niektóre nieaktywne. Tak naprawdę, żeby mieć pewność trzebaby podłączyć pod komputer.

Link to comment
Share on other sites

Guest mac260
zobaczyć co wyskoczy na nowo bo nie wiadomo czy są "aktywne" albo raczej - które są aktywne.

Tym sposobem chyba sprawdziłem które są aktywne prawda??

Link to comment
Share on other sites

nie jest to do końca pewny sposób - tak jak napisałem:

nie kasuje wszystkich błedów - tylko niektóre nieaktywne
Link to comment
Share on other sites

Guest mac260

Według rady Zubka73 pojechałem i wykasowałem błędy kompem.po dłuższej przejarzce wyskoczyły znowu tyle,że bez błędu przekaźnika paliwa.

Edited by mac260
Link to comment
Share on other sites

Guest mac260

na domiar złego chodzi jak diesel a tak niebyło,zaczoł palić jak smok,coś zaczyna lekko szarpać i zrobił się deczko mulny

Edited by mac260
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

u mnie w firmowej dokladnie te same błędy 1326, 7, 8, 9, 0325.

auto jest mułowate, zrobiło sie głośne. Powiem za jakis czas co jest nie tak jak zjezdze do konca paliwo w baku i zaleje shellem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 years later...

Witam!

Mam podobne błędy, tzn.:

0130

1329

Objawy są takie:

1. jak odpalę to zgaśnie i dopiero za drugim razem jak odpalę to nie gaśnie.

2. Jak dodaję gazu to obroty spadają, jakby się dławił, a dopiero po jakimś czasie rosną (to samo dzieje się jak ruszam, mułowaty przez 10, 15m a potem dopiero dostaje kopa),

3. przy przełączaniu na gaz szarpie jak się gazu dodaje (kangurek),

4. nierówna praca i zaświecający się Check E.

Świece wymieniłem, akumulator nowy.

Ma ktoś pomysły co może być przyczyną?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP