Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Stukający fotel (nie skrzypiący)


Guest kaczo_
 Share

Recommended Posts

Guest kaczo_

Denerwuje mnie stukający fotel pasażera. Nie skrzypi (skrzypi okazjonalnie kierowcy :P) ale stuka. Najpierw popodklejałem kable i kostkę pod fotelem ale to niewiele dało. Coś mnie dzisiaj podkusiło i po prostu delikatnie uderzyłem w oparcie. Okazało się, że wina leży właśnie w tym elemencie - telepie się i oparcie i sam fotel na szynach (aczkolwiek tu wyraźnie mniej)...

Da się to jakoś wyeliminować? A może wystarczy zastosować się do porady odnośnie skrzypiącego fotela (jeszcze nie próbowałem)...

Link to comment
Share on other sites

Guest kaczo_
Zobacz czy wszelakie śruby nie są poluzowane. Bo na to wskazuje.

Śruby w którym miejscu? Ile ich i gdzie są - nie chcę żadnej przegapić :)

Link to comment
Share on other sites

z tyłu w prowadnicach masz 2 śruby trzymające fotel do nadwozia.

do reszty śrub żeby się dostać - musisz wymontować fotel.

są po dwie z każdego boku trzymające oparcie do siedziska + trzeba odkręcić i zdjąć plastiki aby się dostać.

sprawdź , czy nie wysunął się pręt w pokrętle do regulacji pochylenia oparcia.

jak wypadnie to fotel też się rusza.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Od 5 lat pracuję w fabryce foteli i mogę Ci spróbować powiedzieć gdzie szukać:

Tak jak Kolega wcześniej pisał - w miejscu przykręcenia szyn do podłogi - najprawdopodobniej z tyłu;

Śruby skręcające Beschlage (dolna część oparcia regulująca pochylenie oparcia) z siedziskiem - 2 śruby na każdą stronę umiejscowione w pionie, lekko po skosie;

Lekki i słabo wyczuwalny luz może występować w ww. mechaniźmie regulującym kąt pochylenia;

Najmniej przyjemny i najbardziej prawdoodobny wariant w Twoim i moim przypadku (ja też to mam) - wyrobione (prawdopodobnie) szyny nie przylegają do siebie dokładnie do siebie i stąd ten luz.

Jeżeli to jest to - życze powodzenia ;)

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Witka.

Popróbuję coś w pracy poeksperymentować z tymi szynami - rysunki są do nich z przed 8 lat - chyba sie nie zmieniły za bardzo...;)

może sprawdzę siłę, jaką trzeba żeby ja odkszałcić :)

Odezwę się jak coś wymyślę.

Pozdrówki

Link to comment
Share on other sites

Guest kaczo_
Witka.

Popróbuję coś w pracy poeksperymentować z tymi szynami - rysunki są do nich z przed 8 lat - chyba sie nie zmieniły za bardzo...;)

może sprawdzę siłę, jaką trzeba żeby ja odkszałcić :)

Odezwę się jak coś wymyślę.

Pozdrówki

ok :) czekam :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

u mnie własnie sie pojawił luz na fotelu, znaczy sie lekko rusza sie na szynach, szyny stoja w miejscu, czy jest jakas porada jak naprawić usterkę? ;)

Link to comment
Share on other sites

u mnie też lata fotel kierowcy jak jadę po górkach i dołkach. ale ja chyba mam złamany fotel bo jest przykręcony a i tak lata jak by z jego prawej strony czegoś brakowało.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP