Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

czy ktos wie moze co oznacza błąd C0800

pojawia sie w zestawieniu z C0121 i objawy sa identyczne jak u innych ktorym padl sterownik absu wiec czka mnie jego naprawa ale moze ktos wie co oznacza ten 0800

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz automatyczną skrzynie biegów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, manual

ale to jest bląd ABS'u przeciez chyba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

myślałem, że błędy ABS są dwucyfrowe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A czym to odczytywałeś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

C0121 Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przekaźnika zaworów.

Zapłon WYŁ

Wartość rzeczywista napięcia zaworu zostaje zwartościowana oraz nie wykazuje jasnej wartości (błędne działanie obiegu prądowego zaworu lub wyjścia sterownika)

Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej 0,060 s

Następstwo:

Funkcja ABS zostaje zablokowana.

Lampka kontrolna układu zostaje włączona.

Dotyczy zacisków:

16, 18, 19.

Zapłon WYŁ

Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z:

K50 moduł sterujący - ABS

Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami:

K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 17, 18 & Masa

Wartość wymagana - powyżej 11 V.

Instrukcja : Wartość wymagana - powyżej 11 V

Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami:

K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 17, 18 & K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 16.

Uszkodzone części składowe:

K50 moduł sterujący - ABS lub ABS, Zespół Hydrauliczny .

C0800 - Za silne lub zbyt słabe napięcie akumulatora (przekaźnik zaworu).

Napięcie przy wejściu modułów sterujących (zacisk 15) wynosi powyżej 17 V

Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 0,5 s

Prędkość poruszania się pojazdu wynosi powyżej 6 km/h

Następstwo:

Funkcja ABS zostaje zablokowana.

Lampka kontrolna układu zostaje włączona.

Dotyczy zacisków:

15, 16, 18, 19, 26

Zapłon WYŁ

Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z:

Tester diagnostyczny

Silnik pracuje

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Podnieść prędkość obrotową silnika do 3000 obr/min

Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami:

G1 Akumulator

Zacisk 30 & Masa. Wartość wymagana 13 ... 15 Volt.

Instrukcja Wartość wymagana jak wyżej.

Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z:

K50 moduł sterujący - ABS

Zapłon ZAŁ

Podłącz lampę probierczą ( 21 W) i miernik uniwersalny równolegle i zmierz napięcie pomiędzy następującymi zaciskami:

K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 15 & Masa.

Podłącz lampę probierczą ( 21 W) i miernik uniwersalny równolegle i zmierz napięcie pomiędzy następującymi zaciskami:

K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 16, 19, 26 & Napięcie akumulatora ( wartość wymagana - powyżej 11 Volt ).

Uszkodzone części składowe:

K50 moduł sterujący - ABS .

Przy zbyt słabym napięciu akumulatora ( przekaźnik zaworu ) :

Napięcie na wejściu modułu sterującego (zacisk 15) wynosi poniżej 9,5 V

Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej 0,5 s

Prędkość poruszania się pojazdu wynosi powyżej 6 km/h

lub

Napięcie na wejściu modułu sterującego (zacisk 15) wynosi poniżej 9,0 V

Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 0,5 s

Następstwo:

Funkcja ABS zostaje zablokowana.

Lampka kontrolna układu zostaje włączona.

Dotyczy zacisków:

15, 16, 18, 19, 26.

Instrukcja : Wartość wymagana 13 ... 15 Volt.

Zapłon WYŁ

Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z:

Tester diagnostyczny

Silnik pracuje

Wszystkie odbiorniki wyłączone

Podnieść prędkość obrotową silnika do 3000 obr/min

Zmierzyć napięcie między następującymi zaciskami:

G1 Akumulator

Zacisk 30 & Masa.

Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z:

K50 moduł sterujący - ABS

Zapłon ZAŁ

Podłącz lampę probierczą ( 21 W) i miernik uniwersalny równolegle i zmierz napięcie pomiędzy następującymi zaciskami:

K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 15 & Masa.

Wartość wymagana powyżej 11 V.

Podłącz lampę probierczą ( 21 W) i miernik uniwersalny równolegle i zmierz napięcie pomiędzy następującymi zaciskami:

K50 moduł sterujący - ABS

Wtyk wiązki przewodów (od strony wiązki przewodów) zacisk 16, 19, 26 & Napięcie akumulatora ( wartość wymagana ) powyżej 11 V.

Uszkodzone części składowe:

K50 moduł sterujący - ABS .

Tyle o tym TIS. Być może się przyda.

To dla wersji bez kontroli trakcji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak to się stało, że tego nie mam/nie doczytałem ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

oho Piotrek czujny jak zwykle, dzieki

to tylko potwierdza przypuszczenia ze juz czas odnowic połączenia w tym sterujacym ABSem badziewiu

Please login or register to see this quote.

od ktoregos tam roku sa czterocyfrowe, ale nie pamietam czy wszystkie poliftowe

odczytywalem to naszym softechem i abcomem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

... może Ci się karteczki skleiły i przeoczyłeś ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Czujny... albo na posterunku gdy trzeba...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Piotreq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

no i awatarki co chwila nowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

... jak sam wiesz nie tylko awatarki mam nowe...

Zastanawiam się jeszcze nad czymś, jeśli zdążę przed zlotem będzie gitara...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

A w tak zwanym międzyczasie zrobiłem już kilka nowostek...

Co do hebli obadaj co i jak i daj znać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

badam badam, caly czas jak trafie serwo nowe to chyba sie na nie skusze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Odkopie temat. Jakieś 3 tyg. temu podczas deszczowej pogody kilka razy zaświeciła się kontrolka od ABS. Wczoraj odczytałem AB-COMem błędy i był tylko ten C0800. Czy to będą te zimne luty w sterowniku czy coś innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

odgrzeje kotleciora

auto wyczuło , że idzie na handel to strzeliło focha w postaci lampek ABS i ESP palą sie cały czas a interfejs diagnostyczny pokazał

C0800 - <Nieznany kod błędu>

(03) - Nie występuje

C0035 - <Nieznany kod błędu>

(01) - Obecny

pierwsze to juz wiem Dr PI wyjaśnił , drugie to chyba czujnik , ale który ?? co oznacza (03) i (01) ??

dodam jeszcze , że błędy da się wykasować lampki gasną ale po ponownym uruchomieniu silnika błędy wracają

sprawa się wyjaśniła chodzi o wiązke od instalacji głównej do koła (czujnika w piaście)

Edited by papas5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...