Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest rafaello79

Diagnostyka interfejs OBD II

Recommended Posts

Guest rafaello79

Witam mam pytanko wiele postów już się pokazało ale takie zamieszanie że już sam nie wiem który interfejs wybrać aby działał, znalazłem dwa które się pojawiają co wybrać??

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

opel vectra 2,0 DTH 2000r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam ten viakena

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli nie są na USB ,a widze że nie ,to oba powinny sie nadać

pytaj o gwarancje i ewentualną możliwośc zwrotu w przypadku gdyby nie działał

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytałem wiele o tych interfejsach i nic konkretnego nie wyczytałem .

Mam 2x VB 1,8 i 2,0 DTL wiadomo przydałby sie interfejs zebym mógł samemu diagnozowac niektore usterki i zastanawiam sie jaki najlepiej kupic w rozsadnej cenie.

interesuje mnie zebym mogl odczytywać parametry w czasie rzeczywistym i kasować błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMHO do VB spokojnie wystarczy nieco tańszy model:

Please login or register to see this link.

Sam mam, używam i nie mam problemów.

Do tego oprogramowanie AB-COM i spokojnie można działać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na stronce napisane jest" Interfejsy do VW/AUDI/SKODA/SEAT" i to bedzie działąc w Oplu ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

Jest też napisane:

"... niektóre modele: OPLA, Renault, Peugot, auta amerykańskie ..."

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tego to chyba nie można tym sprzętem zrobić

Share this post


Link to post
Share on other sites

a szkoda bo to bardzo przydatne.

Który sprzęt to potrafi ??? oczywiscie z tych tańszych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

u mnie chodzi interfejs zrobiony samodzielnie na 2 tranzystorach i można nim odczytywać parametry w czasie rzeczywistym, ale nie ze wszystkimi układami w aucie mi się udawało połączyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

moze zamiescisz schemat swojego urządzenia , chetnie bym takie sobie zbudował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

tranzystory dowolne, aby były NPN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze się powtórzę, ale:

Please login or register to see this link.

Do tego oprogramowanie AB-COM i masz w przypadku VB parametry silnika, temperatur, doładowania, i 48 innych pozycji w czasie rzeczywistym.

Na stronie znalezionej przez Google masz przykładowe zrzuty ekanu z AB-Coma

Please login or register to see this link.

Tutaj zrobiłem zdjęcie jak to pracuje w rzeczywistości, na prostym oprogramowaniu:

Please login or register to see this link.

Pozdrawiam

Edited by afaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tylko po co cos kupowac za ponad 40zł jak można cos spróbować zrobić za 5 zł i wypróbować jego działanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

powiedz mi jakiego używasz programu ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kołcz

Troche odswierze. Kupiłem złacze tech 2 na allegro. Znacie jakies dobre darmowe oprogramowanie do diagnostyki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest seaman

Please login or register to see this quote.

Prosze bardzo:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie a czymś takim podepnę VB z 98roku??

Please login or register to see this link.

Pytam bo akurat teść ma do octavii i jeśli by trybiło to byłoby spoko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam schemat interfejsu na tranzystorach. Może komuś się przyda.

Ze stronki

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this image.

P.S. Złożony na tranzystorach NPN pierwsze pod ręką(C1815) niestety nie zadziałał. Brak echa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

to jak to nie działa to po co ten schemat

tu znalazłem do opel scan co o tym sadzicie?

Please login or register to see this attachment.

Edited by ozi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Zico

@crook1: ten fejs jest do ALDL czyli do starszych modeli opli/daewoo/polonezów, ale i tak w niewielu ma szansę zadziałać

@ozi: schemat opelscaner'a nie problem znaleźć znajdź jeszcze wsad do procka to będziesz mógł go sobie wtedy składać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this link.

tu jest jak zrobic interfejs z kąd pobrac programy bede robił po niedzieli to robił ktos z was ten kabelek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pewnie tak, no nie znam się za bardzo na interfejsach,

ale zdziałałem teraz na poczekaniu taki:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this image.

Różni się tylko tym od schematu BRh+ że u mnie jest dioda prostownicza.

Ten chociaż w OBD testerze działa ale w ABcom łączy się tylko z licznikiem i klimatyzacją,

ale nie pokazuje żadnych błędów i bloków danych też nie wyświetla,

OPCOM wywala brak echa, podejrzewam że dioda chrzani sprawę.

Przed chwilą wygrzebałem jeszcze jeden schemat

Please login or register to see this link.

Co o tym sądzicie? ma szansę zadziałać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rikimaru99

Witam, ja zrobiłem już 3 a aktualnie będę robił 4 interfejs z tego schematu

Please login or register to see this link.

. Działa bardzo ładnie z opelkami a nawet udało mi się podłączyć do seata cordoby 96r.

Edited by Rikimaru99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego a napisz czy jest szansa żeby ten układ zadziałał z przejściówką na USB czy niestety trzeba mieś w kompie RS-a. Pozdrawiam i czekam na info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...