Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest lukasxxl

Kody błędów Z18XE

Recommended Posts

Guest lukasxxl

Wyskoczył mi kilka dni temu check i chcialem dzis sprawdzic co to za błąd. Sciagnalem instrukcje z poradami z VKP ale tam jest tylko jak zczytac bledy w X18XE -myslalem ze ten sposob bedzie dzialal tez w Z18XE ale niestety nie - w zlaczu pod recznym nie ma pinu 5. Czy w tym silnika da sie sprawdzic usterki silnika za pomoca spinacza czy trzeba podpiac go pod techa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Dla silnika Z18X nie odczytasz błędów za pomocą spinacza. Pozostaje TECH.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukasxxl

Please login or register to see this quote.

A nie wiesz czy da sie sprawdzic błedy za pomoca kabla odb2 i laptopa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli masz laptopa i działający interfejs to błędy odczytasz bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukasxxl

Please login or register to see this quote.

Jako elektronik z tym akurat nie bede mial problemu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> tylko jakos ostatnio nie mialem czasu na pobawienie sie lutownicą, a skoro jestem na kilka najblizszych dni uziemiony w domu to trzeba bedzie cos polutowac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzieki za pomoc,

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

planujesz zmontować jakis interfejs ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukasxxl

Sorry ze z takim opoznieniem,

Interfejs wlasciwie juz zmontowalem tylko mialem uszkodzony stabilizator napiecia i prawdopowobnie uwalil mi sie przez to Max232. Jak kupie Max-a nowego to sprawdze jak to dziala. A jeśli chodzi o bledy to wywala mi blad nr. 170 , to przez instalacje gazowa. jezdzilem do nich kilka razy i mi zwiekszal i zmniejszal dawki gazu i nadal po mniej lub wiecej przejechanych kilometrach wyskakuje check :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy moze mi ktos wytlumaczyc co oznacza blad 0240 wymrugany na desce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...