Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

swap z 1.6 na 2.0 -NIE V6 :)


moby75
 Share

Recommended Posts

postanowione ,szukam dawcy pod swapa na 2.0 ,silnik ma być modyfikowany w trakcie lub po swapie,który model silnika najlepiej wybrać i dlaczego?

konkretnie jaki symbol silnika?

i jaka jest ich znamionowa moc w standardzie ,a co mogę z nich modami wyciągnąć ?? :D

tu chyba uśmiech do harm ,on pewnie bedzie wiedział co zrobić

oczekuje opinii,komentarzy i sugestii :D

Edited by moby75
Link to comment
Share on other sites

Najwięcej frajdyy da Ci C20LET ;) (i najwięcej mocy 204KM@5600)

Najłatwiej przełożyć na X20XEV (136KM@5600)

Po środku jest c20XE (150KM@6000)

Bo C20NE to w twoim przypadku raczej nie ma sensu... (115@5200)

Link to comment
Share on other sites

zalezy od budzetu i oczekiwan

jak grubo to c20let

jak mniej kasy to c20xe - dlaczego ? bo jest bardzo dobrze zaprojektowany, nie ma duzo elektroniki, bardzo wytrzymały, doskonała baza do modyfikacji i do tego tani

Link to comment
Share on other sites

no właśnie o takim c20xe myślałem,jakie to koszty mogą być ?materiały +robocizna?

zostawiam swój silnik ,w dobrym stanie w rozliczeniu,jeśli taka opcja wchodzi w gre

rozumiem że ten silnik jest od calibry,wiec takiego dawcy musze szukac

licze sie z tym ze silnik pewnie trzeba gruntownie wyremontować przed swapem

Link to comment
Share on other sites

no właśnie o takim c20xe myślałem,jakie to koszty mogą być ?materiały +robocizna?

zostawiam swój silnik ,w dobrym stanie w rozliczeniu,jeśli taka opcja wchodzi w gre

rozumiem że ten silnik jest od calibry,wiec takiego dawcy musze szukac

licze sie z tym ze silnik pewnie trzeba gruntownie wyremontować przed swapem

silnik z calibry/vectry A/astry GSI/Kadetta GSI

koszta zależą od tego co chcesz robić w tym silniku.

Sam silnik w dobrym stanie z osprzetem to okolo 3 tys

Link to comment
Share on other sites

tylko ze przy swapie na c20xe w vb trzeba bedzie lapy dorabiac i chyba skrzynia nie podejdzie.

wszystko podejdzie, nie ma zadnego problemu z wsadzeniem c20xe

Link to comment
Share on other sites

wszystko podejdzie, nie ma zadnego problemu z wsadzeniem c20xe

a skrzynia CR ?

jak z półosiami ?

linki i podpiecia,jakiś problem jest ?

hehe

tak poza tym ,najpierw silnik ,potem mody :)

Link to comment
Share on other sites

a skrzynia CR ?

jak z półosiami ?

linki i podpiecia,jakiś problem jest ?

hehe

tak poza tym ,najpierw silnik ,potem mody :)

skrzynia zostaje z c20xe zeby wytrzymala, polosie tez,

o jakie linki ci codzi ?

wiazke przekladasz razem z kompem z c20xe

Link to comment
Share on other sites

Guest Kielu_

w XE byly montowane 3 głowice ks400,ks700 i COSCAST. Z tą ostatnią nie ma problemu,natomiast ksy dzielą się na takie które pękły,bądź pękną :P

Link to comment
Share on other sites

wiec po co sie bawic w takie malenstwa - takie silniczki do komarka sie nadaja :)

Jak jiz robic swap tp na cos naprawde konkretnego np jakies male X25XE :):P

Link to comment
Share on other sites

wiec po co sie bawic w takie malenstwa - takie silniczki do komarka sie nadaja :)

Jak jiz robic swap tp na cos naprawde konkretnego np jakies male X25XE :):P

nie wchodzi w rachube z wielu wzgledów ,poza tym takim c20xe po modyfikacjach odpowiednich mogę spokojnie objechać takie v6 :D

Link to comment
Share on other sites

no z tym objechac to nie wiem czy dalbys rade :) poza tym mosialbys ladnie podłubać w tym silniczku :) a koszta takich operacji sa naprawde nieoplacalne

a kladac odrazu X25XE masz piekny dzwiek V-ki 6-garowej i odpowiednie osiagi bez ruszania bebechow motoru :)

Edited by czarny-1977
Link to comment
Share on other sites

Guest Kielu_
no z tym objechac to nie wiem czy dalbys mi rade :) poza tym mosialbys ladnie podlubac w tym silniczku :)

z całym szacunkiem do Twojego auta,ale Omka 2,5 nie jedzie :P Zdrowym seryjnym c20xe by Cie wciągnoł,to jest naprawde swietny silnik ;)

c20xe ma tylko 20 koni mniej od x25xe,a jest lżejszy,nie licząć wagi omki ;)

Pzoa tym,tak jak napisał Harm jest to świetna baza do dalszych prac,według mnie największą wadą jest ta nieszczęsna głowica,dlatego warto sprawdzić dokładnie co sie kupuje.

Znaleźć z głowicą cossi jest ciężko,poza tym jak ktoś wie co ma to krzyczy swoją cene.Trzeba policzyć koszty i może warto kupić silnik z uszkodzoną głowicą ks700(oczywiście odpowiednio tanio),za 500zł ją naprawiasz i zapominasz o problemie...

Link to comment
Share on other sites

z całym szacunkiem do Twojego auta,ale Omka 2,5 nie jedzie :P Zdrowym seryjnym c20xe by Cie wciągnoł,to jest naprawde swietny silnik ;)

Powiedzmy :) tyle ze nikt nie mowi ze ja mam serie :P

poza tym tak czy innaczej ja napewno bym nie kladl 2,0 jesli moglbym zaladowac 2,5

kultura pracy silnika to klejny plus tego motoru Pamietaj ze to jest V-ka

Link to comment
Share on other sites

Powiedzmy :) tyle ze nikt nie mowi ze ja mam serie :P

poza tym tak czy innaczej ja napewno bym nie kladl 2,0 jesli moglbym zaladowac 2,5

kultura pracy silnika to klejny plus tego motoru Pamietaj ze to jest V-ka

kultura pracy to jedno a koszty modyfikacji to drugie - niestety w wypadku v-ki dwukrotnie wieksze.

c20xe z glowica cossiego i osprzetem spokojnie mozna znalezc za 3 tys

Link to comment
Share on other sites

Guest Kielu_
a zdrowa V-ke juz za 1800 zł wychaczysz

bez osprzętu kolego ;)

Dolicz reszte i zmiane układu hamulcowego oraz zawieszenia...

Link to comment
Share on other sites

no wlasciwie tak - masz racje ale jak bys sie dobrze zakrecil to a anglikow wychaczyl bys puknieta VB z X25XE za jakie 30000 zł a tu masz juz wiecej niz tylko silnik zreszta

Kwestia tego co kto lubi

X25XE w VB to jest Bajeczka a jeszcze jak tak by sie od i500 trafil :) tylko mordke cieszyc Oczywiscie to moje zdanie ze to jedyny sluszny silnik w VB !!!

Link to comment
Share on other sites

tak se czytam ze mozna objechac 2,5 za pomoca podkreconego c20xe a nikt nie pomyslal ze mozna tez podkrecic x25xe i wtedy bedzie po równo? Jezeli ma zamiar krecic c20xe to xhyba tez wypadałoby heble i zawiechce zmienic czyli na jedno wychodz, takze o czym tu mowa? spalanie bedzie ok 1-2 litry wieksze na 100km ale za to dzwiek i elastycznosc V jest warta wiecej niz 9zł/100km :)

Link to comment
Share on other sites

Wreszcie ktos sie ze mna zgadza :):) :)

a faktycznie robiac swapa z 1.6 na 2.0 tez wypadalo by zmienic podzespoly odpowiedzialne za bezpieczenstwo jazdy wiec jeden diabel a V-ka to V-ka prawda cichy1982 :):P

Link to comment
Share on other sites

kultura pracy to jedno a koszty modyfikacji to drugie - niestety w wypadku v-ki dwukrotnie wieksze.

c20xe z glowica cossiego i osprzetem spokojnie mozna znalezc za 3 tys

i właśnie dlatego moja decyzja dotyczy swapa na 2.0 a nie kosztownego i powielającego koszty v6,(mam w nosie jaki ma dzwięk)

i naprawde moge objechać kilka Vałek spokojnie :D

a mnie to starcza

a co do modyfikacji zawiasu,to zawias jest już po modyfikacji( w tej chwili gwint)

hamulce brembo dedykowane,po swapie

także bedzie sie jak zatrzymać :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP