Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest KrisGda

BRAK PRADU NA POMPIE PALIWA

Recommended Posts

Guest KrisGda

Witam.Mam problem z moja vectra,mianowicie nie ma napiecia na pompie paliwa.Autko zapalalo na benzynce i przy obrotach przechodzilo na gaz,az do pewnego zimowego poranka.Przelacznik w polozeniu srodkowym przez caly czas i podczas rozruchu odpala na gazie.Gdy przelacze na benzyne gasnie gdyz nie dostaje jej niestety.Pompy nie slychac,na przewodach przy zbiorniku brak napiecia.Czy ktos jest w stanie mi pomoc??? Dziekuje i pozdrawiam.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc tak,podstawowa sprawa to sprawdzić bezpiecznik bodajże 11 on odpowiada za pompę,Sprawdzić przekaźnik pompy paliwa .Przekaźnik możesz sprawdzić tak mostkując styki 30 i 87b .Czy pompa pracuje po podłączeniu na krótko??

Przekaźnik jest umieszczony w przedziale silnika stojąc przodem do auta po prawej stronie .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KrisGda

Please login or register to see this quote.

Witam.

Po zmostkowaniu przekaznika pojawilo sie napiecie na bezpieczniku i pompie,ale niestety nie chodzi (na krotko rowniez).Dzieki serdeczne za pomoc.Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok czyli masz pompe do wymiany.Teraz druga sprawa to czy bezpiecznik był cały?? bo jeśli był cały to masz tez przekaźnik do wymiany,ponieważ jak sam powiedziałeś po zmostkowaniu pojawiło się napięcie .

No nie chcę cię martwić ale czeka cię wydatek w granicach 200-250 w zależności jak pompa będzie droga

Edited by luki32

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KrisGda

Please login or register to see this quote.

dorwalem uzywke za 100zl i chodzi.Jeszcze raz dzieki za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdro

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam podobny problem. Wymieniłem pompe paliwa i "znikło" mi napięcie na zaciskach przy pompie. Jak to możliwe?mogło się jakieś zwarcie zrobić jeśli tak to gdzie? I gdzie dokładnie znajduje się przekaźnik? jak wygląda

Pozdrawiam Tomek

Vectra A 1,6 1994r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta sama sprawa,sprawdzić bezpiecznik nr 11 a dalej wyjąc przekaźnik i zmostkowac styki 87 i 30 przewodem z zarobionymi końcówkam.Jeśli pompa jest sprawna i po zmostkowaniu ruszy to masz przyczynę.

Przekaźnik znajduje się po prawej stronie mocowania kolumny Mcphersona stojąc przodem do auta .On jest w okolicy złącza diagnostycznego .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KrisGda

Please login or register to see this quote.

Witam. U mnie po poradzie kolegi u poralem sie z usterka.Dolaczam zdjecie puszki,przekaznik pokazuje dlugopisem.

Please login or register to see this attachment.

Edited by KrisGda

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie tej puszki nie ma i wydaje mi się że przekaźnik będzie w którymś ze słupków, pytanie tylko w którym... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Fajne masz liście chyba jeszcze z jesieny?Czy moze tegoroczne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, temat trochę stary, ale mam te same objawy, pytanie moje jest następujące, gdzie jest ten przekaźnik. Pod maską niemam. Mam Vectre A GLS 1.6i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. U mnie przekaznik pompy jest przy prawym slupku pasazera. Pod komputerem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam gdzie jest przekaźnik w vectra 2.5 v6, i gdzie sie znajduje bezpiecznik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tym samym miejscu co w pozostałych vectrach ( ale pewien nie jestem )

mam nadzieje że pomogłem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzn. gdzie? Proszę o opisanie tego miejsca, jestem początkującym posiadaczem vectry i jeszcze nie wiem co gdzie i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czytałeś ten temat lub inne o przełączniku pompy i problemach z pompa związanych

Edited by Maciek

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytałem, i nie moge zlokalizowac tego przekaznika. nie wiem gdzie go dokladnie szukac

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam gdzie masz komputer i sterownik od centralki z prawej strony pasażera pod schowkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha zaraz zobaczę

jest tylko jakis sterownik i kilka pustych kostek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten sterownik to zapewne ECU

a te kostki jakiego koloru są, powinny być zielona czarna i czerwona (chyba) przekaźnik jest czarną mała kostką

jeśli tam nie masz to musisz mieć pod maską po stronie kierowcy taka czarna skrzynka obok złącza ALDL

Edited by Maciek

Share this post


Link to post
Share on other sites

znalazłem przekaźniki nad pompą ABS takie fioletowe 2, jak sprawdzić sam przekaźnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdzić napięcie na pompie podczas pracy jeśli jest stale w okolicach 12-14 volto nie ma spadków i wąchań napiec to przekaźnik jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma napiecia masa jest, gdzie teraz szukac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź bezpiecznik i przewody od pompy

2 rząd pierwszy z kraju po lewej stronie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezpieczniki wyglądaja ok, przewody do pompy, ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...