Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
presiozza

wyciek płynu chłodniczego vectra b 2.0 dtl

Recommended Posts

Mam vectre B 97r. silnik 2.0 dtl i zauważyłem dosyc znaczne wycieki płynu chłodniczego tak na 1000km około 1l zadnych wycieków nie widać wymieniłem pompę i nic jak ciekło tak cieknie dodatkowo po wymianie pompy podniosła mi sie temperatura silnika czy ktos moze mi coś doradzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

co to znaczy podniosła?

sprawdź to:

Please login or register to see this link.

moze być w ciut innym miejscu (oszukaj na forum i pod maską) ale wygląda tak samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed wymiana trzymała sie rowno 80C a teraz przy przyśpieszaniu wzrasta do ok 85C jak tylko upuszcze troche pedał gazu to temperatura tak samo jak gwałtownie wzrosła tak samo spadai zatrzymuje sie na 80C dziwne troszke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jocker80

chłopie uważaj miałem to samo póki co robie od jakiegos czasu uszczelke pod głowicą... mam nadzieje, że to to jak nie to jeszcze turbo a to nie są małe kwoty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbine regenerowałem 2000km temu pracuje normalnie nie wiem jaki wplyw moze miec turbo do temperatury silnika mozesz mi to wyjasnic?? a jak mozna zdiagnozowac czy to uszczelka pod glowica??

Edited by presiozza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Napisz w tej sprawie do kolegi Piotreq - on swego czasu przerabiał podobny temat i jest w tej sprawie...hmm...jakby to powiedzieć - "wyczulony"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by lepo79

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mandaryna88

Witam jechałem dziś po mieście i zobaczyłem ze auto ma tem 95 st postanowiłęm zjechać na bok otwieram maske i wywaliło płyn ... problem w tym ze chyba mam pękniety wąż albo oring może juz sparciał wie ktos z Was jak sciągnać wąż zaraz za turbiną ?Dodam zdjęcia zielonym kókłiem jest oznaczone gdzie to dokładnie jest. Vecta B 2.0 DTI 100 PS 97 rok

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Prosze o szybbką odp.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdrawiam.

Edited by mandaryna88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobną sytuację tydzień temu, ale w moim przypadku winowajcą okazał się zawór nagrzewnicy - przez pękniętą membranę lało się ciurkiem. Dlatego przed wymianą węża od nagrzewnicy sprawdź czy nie przecieka zaworek od którego odchodzi ten wąż.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie ja też ostatnio zmieniałem zawór/trójnik za silnikiem ten który idzie do nagrzewnicy właśnie, ciekło z niego jak tylko włączałem klimę albo nawiew wogóle;p kupiłem zamiennik i na razie jest ok:)

Edited by pruski

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mnie w X18XE jest to samo - cieknący zawór nagrzewnicy. W sklepie podróbka ok 25 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wąz zakonczony jest szybkozłączką -jeśli nie pękł to cieknie przez zużyty oring w niej zamontowany.

Charakterystyczny objaw -płyn znika podczas postoju -podczas jazdy ciśnienie w układzie chłodzenia uszczelnia wyciek przez sparciały oring.

Sam oring nie jest dostepny jako cześć zamienna w Serwisie-natomiast na szczęście bez problemu do kupienia w sklepie z uszczelniaczami gumowymi.

Koszt za dwie sztuki-bo przy okazji warto wymienić w sasiednim wężu -1,60 PLN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mandaryna88

tak wiec zaczne od zaworu i sprawdze jak narazie sklepy zamkniete dzieki za info jeszcze dzis dam znac co i jak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...