Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest PiotrPietak

Pompa wspomagania

Recommended Posts

Guest PiotrPietak

witam

Potrzebuje wyłączyć pompe wspomagania kierownicy, ktoś może wie na jakim jest ona bezpieczniku ??

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

komora silnika, bezpiecznik nr 9 (10A)

Please login or register to see this link.

Edited by rafix1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PiotrPietak

wielkie serdeczne dzieki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja rówinież dzienx

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest koderek

hej niedawno zakupilem vectre c 2,2 dti gts jezdzi super ale od jakiegos czasu zapala sie kontrolka samochod z kluczem najczesciej w trasie np na dystansie 700 km zapalila sie trzy razy silnik wlacza sie na tryb awaryjny po zatrzymaniu wylacze zaplon odpale i znow ok moge nawet 1000 km zrobic i ok pozniej znow cos go kopnie i co 100 km sie zapala teraz narazie na krotkich odcinkach do 50 km jest spokuj po zczytaniu techem wyszedl blad pompy wspomagania ale wspomaganie jest ok czy to czyms grozi moze mial ktos moze podobny problem dziekij z goru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest olafr

Czy można bezpiecznie wyłączyć pompę wspomagania w VC 1,9 cdti 120 km .

Mam spore wycieki z maglownicy a czeka mnie kilka set km trasy, dolałem płynu a za kilka godzin go już nie było.

czy moge ją odłączyć żeby nie zepsuć ( zatrzeć ) pompy gdy nie będzie płynu do wspomagania.

Czy ma ktoś tani sprawdzony warsztat do zregenerowania maglownicy ok warszawy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po 1 powodzenia bez wspomagania, po 2 temat maglownic juz bylo sporo

Share this post


Link to post
Share on other sites

w polifcie pod 9 pozycją jest bezpiecznik 7,5... zapewne nie od pompy wspomagania ( na rys oznaczony 10A)

więc moje pytanie - który bezpiecznik w polifcie odpowiada za wspomaganie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

FB1 80 amper

FE7 15 amper

co przerabiasz na sporta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe niee... Bynajmniej nie teraz... Mam zaniki wspomagania i chcę zacząć od blahostek, zanim koszta będą przekraczać setki zlotych

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> dziękuję za wskazówki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdzie dokladnie jest ten bezpiecznik 80 amperowy ?? bo nie moge znalezc a mam juz po lifcie. Gdy odłącze tylko ten 15 od ESP to w ogóle nie moge auta uruchomić, a chcę się bez wspomagania przejechać. Pozdrawiam :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

W skrzynce tam gdzie akumulator, to to coś do czego idą te ciemno czerwone kable.

Please login or register to see this link.

Edited by Pangenitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Chodzi mi o konkretnie pod ktorą pozycją się on znajduje, bo u siebie takowego nie widzę. Jest tylko ten 7.5 amperowy ale on nic nie robi. 

Chyba szybciej będzie poprostu wypiąć wtyczkę od pompy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zdjęciu z linka jest reszta kabli w skrzynce akumulatora, jeden jasno czerwony i dwa ciemno czerwone połączone taką czarną kostką, to w neij jest ten bezpiecznik od pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, po odpięciu też nie da się uruchomić silnika, a nie chce tego robić na odpalonym. Chciałem przejechać się bez pompy i sprawdzić czy dalej będzie go ściągać w prawo bo tylko to mi zostało do sprawdzenia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam to samo trza sprwdzić wszystkie bezpieczniki i ten obok aku prze wszystkim.

Edited by TomiZiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...