Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Błędy


Guest mastablasta
 Share

Recommended Posts

Guest mastablasta

Błędy w OPLU

Witam, czy ktoś może mi pomóc w odszyfrowaniu tych błędów poniżej?? A przy okazji moze ktoś ma pomysł jak je usnąć, albo co jest ich przyczyną, z góry dzieki:)

P1480 - Cooling Fan 1 Control Circuit High

P1481 - Cooling Fan Speed Sensor Circuit

i jeszcze taki opis znalazłem

P1481 fan control circuit open 1 engine cooling B-004

1 fan P1481 control circuit voltage engine cooling too large B-004

1 fan P1481 control circuit voltage too small engine cooling B-004

P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004

P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004

P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004

Link to comment
Share on other sites

Błędy w OPLU

Witam, czy ktoś może mi pomóc w odszyfrowaniu tych błędów poniżej?? A przy okazji moze ktoś ma pomysł jak je usnąć, albo co jest ich przyczyną, z góry dzieki:)

P1480 - Cooling Fan 1 Control Circuit High

P1481 - Cooling Fan Speed Sensor Circuit

i jeszcze taki opis znalazłem

P1481 fan control circuit open 1 engine cooling B-004

1 fan P1481 control circuit voltage engine cooling too large B-004

1 fan P1481 control circuit voltage too small engine cooling B-004

P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004

P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004

P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004

Nie piszesz kiedy zapalała się kontrolka, czy na stałe czy w momencie uruchomienia wentylatora, czy gasła po jakimś czasie? U mnie objawy były takie, że kontrolka pojawiała się i znikała, błędy na Tech'u 1481 i 1484 po wymienie modułu sterującego wentylatorami koszt 392 brutto, wszystko wróciło do normy.

Link to comment
Share on other sites

Guest mastablasta

kontrolka włącza mi się zaraz po przekręceniu kluczyka, a nieraz po 2,3 sekundach od włączeniu zapłonu, a jeszcze mam pytanko - gdzie jest ten moduł? i czy pusta klima moze mieć wpływ na zapalenie tej kontrolki, i czy mogę jeździć samochodem jak mi się ta kontrolka pali?

Pozdrawiam

Edited by mastablasta
Link to comment
Share on other sites

kontrolka włącza mi się zaraz po przekręceniu kluczyka, a nieraz po 2,3 sekundach od włączeniu zapłonu, a jeszcze mam pytanko - gdzie jest ten moduł? i czy pusta klima moze mieć wpływ na zapalenie tej kontrolki, i czy mogę jeździć samochodem jak mi się ta kontrolka pali?

Pozdrawiam

Szczerze mówiąc nie wiem gdzie ten moduł się znajduje. U mnie kontrolka pojawiała się zaraz po przekręceniu kluczyka i gasła po uruchomieniu silnika, w czasie jazdy zapalała się i gasła co jakiś czas. Jeździłem z tym kilka miesięcy zanim w końcu któryś z elektryków sobie z tym poradził (próbowałem w trzech ASO), mechanicy poza ASO do których zaglądałem nie mieli kompa(techa) i rozkładali ręce.

Link to comment
Share on other sites

Guest mastablasta

usterka usunięta, powód-brak bezpiecznika od wiatraka od klimy, oczywiście panowie z ASO nie mogli o tym powiedzieć, tylko kazali sie umówić na następna wizyte:(

Pozdrawiam panów z warsztatu w Pyrzycach, gdzie nabijałem klimę, oni mi powiedzieli dlaczego świeciła się kontrolka:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest Księciuniu

usterka usunięta, powód-brak bezpiecznika od wiatraka od klimy, oczywiście panowie z ASO nie mogli o tym powiedzieć, tylko kazali sie umówić na następna wizyte:(

Pozdrawiam panów z warsztatu w Pyrzycach, gdzie nabijałem klimę, oni mi powiedzieli dlaczego świeciła się kontrolka:)

A gdzie znajduje się ten bezpiecznik

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Mam problem z bledami vc 2003r 1.8 ktos moze wie co oznaczaja.  P1481-06,U2103-70 I 83883-4

z gory dzieki

dlaczego zakładasz 2 takie same tematy a po drugie od czego jest google  zajęło mi to 3 minuty i juz wiedziałem co to za błędy 

Link to comment
Share on other sites

Guest robson gts

sory ale jestem nowy na forum I auto kupilem w zeszla sobote I torches spieszy mi Sie z tymi kodami szukalem w google ale Jak widac nie znalazlem dla tego prosilem na forum o pomoc to Jak Tam powie mi ktos co to sa za bledy moze Jakis link z gory dzieki

Link to comment
Share on other sites

Tu nie trzeba nawet google - u nas na forum wyszukiwarka bez trudu to znajduje:

P1481 - obwód wentylatora pierwszy stopień regulacji

U2103 - Brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkość)

ten trzeci to chyba z kosmosu

JAk masz się przejmować to raczej tym pierwszym:

http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/75400-problem-z-temperatura/page__p__806677entry806677

szczególnie lubią padać w 1.8 <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest robson gts

hejka. Dzieki ale mam jeszcze pytanie czy dal bys rade opisac dokladnie co jest do wymiany w tym pierwszym . A w tym

drugim tez jest cos do wymiany? Jezel chodzi o ten trzeci to kumpel mi spisal na kartce I moze to mu nie wyszlo . Sorry ze tak cie wykorzystuje ale moze kiedys sie odwdziecze .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

B3596-00 Może ktoś poradzi co to za błąd i jak się go pozbyć - OP-Com sugeruje go ignowować ale po wykasowaniu po pewnym czasie znowu się pojawia. Zamiast ignorować wolał bym naprawić.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Napisany 20 sierpień 2010 - 15:08

mastablasta, o 08 kwiecień 2008 - 10:51, powiedział:

usterka usunięta, powód-brak bezpiecznika od wiatraka od klimy, oczywiście panowie z ASO nie mogli o tym powiedzieć, tylko kazali sie umówić na następna wizyte:(

Pozdrawiam panów z warsztatu w Pyrzycach, gdzie nabijałem klimę, oni mi powiedzieli dlaczego świeciła się kontrolka:)

A gdzie znajduje się ten bezpiecznik

Dowiedziałeś się może gdzie jest ten bezpiecznik? :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Witam.Panowie pomocy, Dziś wracając z pracy zapaliła mi się kontrolka silnika( Pomarańczowa, lub jak kto woli żółta). Silnik zaczął nie równo chodzić. Odczytałem błędy i wyskoczyło mi coś takiego.

PO302:Cylinder 2 Mistfire detected

PO352:Ignition Coil 'B'primary/secondary circut.

Proszę o Jaką kolwiek pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Wykryto wypadanie na 2 cylindrze, a drugi o uszkodzeniu cewki, widzę UK to chyba trochę rozumiesz, a tak po naszemu to cewka do wymiany, możesz jeszcze sprawdzić swiecę na drugim cylindrze przekładając ją na inny i czy błąd za nią nie poszedł. Cylindry liczy się od strony rozrządu.

Link to comment
Share on other sites

Wykryto wypadanie na 2 cylindrze, a drugi o uszkodzeniu cewki, widzę UK to chyba trochę rozumiesz, a tak po naszemu to cewka do wymiany, możesz jeszcze sprawdzić swiecę na drugim cylindrze przekładając ją na inny i czy błąd za nią nie poszedł. Cylindry liczy się od strony rozrządu.

UK UK. Ale jeśli chodzi o język techniczny to niestety lekko noga ze mnie. Dziwi mnie tylko to że padło to na 2 cylindrze a nie na wszystkich.

Jutro pojadę po cewkę.

Dzięki serdeczne za ODP.Pozdro.

Ps.Czy takie rzeczy psują się tak bez powodu czy ten typ tak ma?

Link to comment
Share on other sites

UK UK. Ale jeśli chodzi o język techniczny to niestety lekko noga ze mnie. Dziwi mnie tylko to że padło to na 2 cylindrze a nie na wszystkich.

Jutro pojadę po cewkę.

Dzięki serdeczne za ODP.Pozdro.

Ps.Czy takie rzeczy psują się tak bez powodu czy ten typ tak ma?

Ogólnie dziwna sprawa. Podmieniłem świece tak jak pisałeś, z 2 na 3 i odpaliłem. Pozostał tylko ten PO302 Cylinder mistfire detected.Co znaczy jeśli się nie myle zanik iskry? Ale po skasowaniu błąd zniknął. Silnik chodzi ok. Czy jest możliwe że cewka pada jak silnik się rozgrzeje? Od samego początku na zimnym jak i ciepłym silniku mi pooszarpywał jak dawałem lekko mocniej gazu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP