Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest mastablasta

Błędy

Recommended Posts

Guest mastablasta

Błędy w OPLU

Witam, czy ktoś może mi pomóc w odszyfrowaniu tych błędów poniżej?? A przy okazji moze ktoś ma pomysł jak je usnąć, albo co jest ich przyczyną, z góry dzieki:)

P1480 - Cooling Fan 1 Control Circuit High

P1481 - Cooling Fan Speed Sensor Circuit

i jeszcze taki opis znalazłem

P1481 fan control circuit open 1 engine cooling B-004

1 fan P1481 control circuit voltage engine cooling too large B-004

1 fan P1481 control circuit voltage too small engine cooling B-004

P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004

P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004

P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie piszesz kiedy zapalała się kontrolka, czy na stałe czy w momencie uruchomienia wentylatora, czy gasła po jakimś czasie? U mnie objawy były takie, że kontrolka pojawiała się i znikała, błędy na Tech'u 1481 i 1484 po wymienie modułu sterującego wentylatorami koszt 392 brutto, wszystko wróciło do normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mastablasta

kontrolka włącza mi się zaraz po przekręceniu kluczyka, a nieraz po 2,3 sekundach od włączeniu zapłonu, a jeszcze mam pytanko - gdzie jest ten moduł? i czy pusta klima moze mieć wpływ na zapalenie tej kontrolki, i czy mogę jeździć samochodem jak mi się ta kontrolka pali?

Pozdrawiam

Edited by mastablasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szczerze mówiąc nie wiem gdzie ten moduł się znajduje. U mnie kontrolka pojawiała się zaraz po przekręceniu kluczyka i gasła po uruchomieniu silnika, w czasie jazdy zapalała się i gasła co jakiś czas. Jeździłem z tym kilka miesięcy zanim w końcu któryś z elektryków sobie z tym poradził (próbowałem w trzech ASO), mechanicy poza ASO do których zaglądałem nie mieli kompa(techa) i rozkładali ręce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mastablasta

usterka usunięta, powód-brak bezpiecznika od wiatraka od klimy, oczywiście panowie z ASO nie mogli o tym powiedzieć, tylko kazali sie umówić na następna wizyte:(

Pozdrawiam panów z warsztatu w Pyrzycach, gdzie nabijałem klimę, oni mi powiedzieli dlaczego świeciła się kontrolka:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Księciuniu

Please login or register to see this quote.

A gdzie znajduje się ten bezpiecznik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robson gts

Hej Mam problem z bledami vc 2003r 1.8 ktos moze wie co oznaczaja. P1481-06,U2103-70 I 83883-4

z gory dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dlaczego zakładasz 2 takie same tematy a po drugie od czego jest google  zajęło mi to 3 minuty i juz wiedziałem co to za błędy 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robson gts

sory ale jestem nowy na forum I auto kupilem w zeszla sobote I torches spieszy mi Sie z tymi kodami szukalem w google ale Jak widac nie znalazlem dla tego prosilem na forum o pomoc to Jak Tam powie mi ktos co to sa za bledy moze Jakis link z gory dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nie trzeba nawet google - u nas na forum wyszukiwarka bez trudu to znajduje:

P1481 - obwód wentylatora pierwszy stopień regulacji

U2103 - Brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkość)

ten trzeci to chyba z kosmosu

JAk masz się przejmować to raczej tym pierwszym:

Please login or register to see this link.

szczególnie lubią padać w 1.8

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robson gts

hejka. Dzieki ale mam jeszcze pytanie czy dal bys rade opisac dokladnie co jest do wymiany w tym pierwszym . A w tym

drugim tez jest cos do wymiany? Jezel chodzi o ten trzeci to kumpel mi spisal na kartce I moze to mu nie wyszlo . Sorry ze tak cie wykorzystuje ale moze kiedys sie odwdziecze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

moduł wentylatora - ale nie odpowiem czy już musisz się spieszyc

drugi na razie bym olał

Share this post


Link to post
Share on other sites

B3596-00 Może ktoś poradzi co to za błąd i jak się go pozbyć - OP-Com sugeruje go ignowować ale po wykasowaniu po pewnym czasie znowu się pojawia. Zamiast ignorować wolał bym naprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dowiedziałeś się może gdzie jest ten bezpiecznik? :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i wiadomo co to za bezpiecznik?

Czy koledzy, którzy mieli właśnie ten problem poradzili sobie z nim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Panowie pomocy, Dziś wracając z pracy zapaliła mi się kontrolka silnika( Pomarańczowa, lub jak kto woli żółta). Silnik zaczął nie równo chodzić. Odczytałem błędy i wyskoczyło mi coś takiego.

PO302:Cylinder 2 Mistfire detected

PO352:Ignition Coil 'B'primary/secondary circut.

Proszę o Jaką kolwiek pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykryto wypadanie na 2 cylindrze, a drugi o uszkodzeniu cewki, widzę UK to chyba trochę rozumiesz, a tak po naszemu to cewka do wymiany, możesz jeszcze sprawdzić swiecę na drugim cylindrze przekładając ją na inny i czy błąd za nią nie poszedł. Cylindry liczy się od strony rozrządu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

UK UK. Ale jeśli chodzi o język techniczny to niestety lekko noga ze mnie. Dziwi mnie tylko to że padło to na 2 cylindrze a nie na wszystkich.

Jutro pojadę po cewkę.

Dzięki serdeczne za ODP.Pozdro.

Ps.Czy takie rzeczy psują się tak bez powodu czy ten typ tak ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko kup cewkę delphi, oryginalne też takie siedzą tak wygląda

Please login or register to see this link.

podróby starczają na krótko, jak i używki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ogólnie dziwna sprawa. Podmieniłem świece tak jak pisałeś, z 2 na 3 i odpaliłem. Pozostał tylko ten PO302 Cylinder mistfire detected.Co znaczy jeśli się nie myle zanik iskry? Ale po skasowaniu błąd zniknął. Silnik chodzi ok. Czy jest możliwe że cewka pada jak silnik się rozgrzeje? Od samego początku na zimnym jak i ciepłym silniku mi pooszarpywał jak dawałem lekko mocniej gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma przebicie, trzeba wymienić, ten typ tak ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przepraszam że tak późno ale chciałem podziękować za pomoc. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...