Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest VB 1.6 16v (x16xel)

Lekkie Koło zamachowe...?

Recommended Posts

Guest VB 1.6 16v (x16xel)

Witam mam mały dylemacik, posiadam viki z serducehm 1.6, i chciałbym zwiększyc trochę przyspieszenie. No i tu problem przyznam się, że jestem laikiem jeżeli chodzi o naprawy silnika. Interesuje mnie lekkie koło zamachowe, jakie gdzie kupic (tylko nie allegro) no i standardowo stożkowy filtr powietrza?

Szukałem na forum i nie znalazłem podobnego tematu (może jestem jeleniem). Może ktoś miał podobny pomysł na odchudzenie silnika

bo lżejsze koło zamachowe do 1.6 to ci raczej bedzie trudno znaleźć ,ja szukałem sporo czasu i nic

robie swapa na 2.0 i tyle

lekkie kółko zrobisz w radomsku gościu robi

ja tam robiłem i kilka osob tez juz wiem ze robiło i nikt nie narzeka

zerknij tutaj:

Please login or register to see this link.

sama wymiana koł a na lzejsze bedzie nieodczuwalna

Guest shadooow

przepraszam ze sie wtrace .

jako człowiek tóry zrobił z diesla 1.7 na starej pompie bosha 100 koni 200 momentu(zhamowane) powiem tak.