Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wymiana nagrzewnicy VA c20ne...


Recommended Posts

Witam...

Na samym wstępie chcę zaznaczyć, że przeszperałem forum i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi...

Chodzi o to, że w mojej VA c20ne najprawdopodobniej padła nagrzewnica (płyn ucieka w zastraszającym tępie, jest mokro pod dywanikami i czasami robi się plama do autkiem)

Pytanie:

Czy ktoś wymieniał już nagrzewnice w swoim autku?

Jak to się robi?

Czy trzeba wywalać całe bebechy ze środka auta (deska itp)?

Jak dokładnie wygląda ta nagrzewnica? to jest samo aluminium czy obudowane w jakiś plastik?

Jeśli można to prosze o jak najbardziej wyczerpujace odpowiedzi na mój problem...

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Jest troche zabawy z wymiana nagrzewnicy. W komorze silnika musisz odkrecic 2 cybanty z rurek,ktore do niej ida. Najlepiej odrazu przygotuj sobie jakies sruby zeby zatkac weze. Plyn Ci wtedy nie ucieknie, przynajmniej jego duze ilosci. Zeby wyciagnac nagrzewnice musisz wyciagnac tunel(ten co jest reczny i dzwignia zmiany biegow). Z kolei zeby wyciagnac tunel to musisz odkrecic panel sterowania ogrzewaniem i go troche wysunac. Znowu zeby odkrecic pane to musisz wyciagnac zegarek(pod nim sa 2 srubki) i z drugiej strony oslone licznika(tam te sa 2 srubki). Jak to wszystko zdemontujesz to nagrzewnica juz lekko wyjdzie. Wyglada ona tak:

http://www.allegro.pl/item323501197_nagrze...nne_czesci.html

Link to comment
Share on other sites

nie mam klimy :/

także wymiana powinna być prosta...

wielkie dzięki za porade, teraz trzeba znaleść troche wolnego czasu bo nagrzewniczke juz sobie załatwiłem

cieckawe czy to bedzie tylko to... czy może gdzieś jeszcze leci :/

pzdr

Link to comment
Share on other sites

jak poznać czy nagrzewnica jest trafiona?! porozkręcałem te plastiki i dobrałem się do niej ale nie widze zadnych oznak aby była uszkodzona. nie śladu płynu ani nic w tym stylu... :/

słyszeliści moze o takim płynie co swieci pod ultrafioletem co się dolewa do układu chłodzenia, a później sprawdza sie ultrafioletem od spodu samochód i niby tam gdzie są nieszczelności to ma to niby pokazać...

ktoś może tego próbowa, wie gdzie coś takiego można dostać??

z góry dzieki

Link to comment
Share on other sites

Guest kaliber_9mm

pisales wczesniej ze plyn ucieka w zastraszajacym tepie wiec po co ten uv? zalej borygo , odpal samochod i poczekaj az sie nagrzeje , latarke do reki i ogladaj, jak nie zobaczysz to poczujesz gdzie masz nieszczelnosc, sprawdz dokladnie okolice pompy wody , bo moze tam ci ucieka

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP