Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sonar

Czy To Jest Napewno Komplet Walkow Od Mv6

Recommended Posts

witam , mam pytanko na dniach kupilem waleczki od mv6 , tyle ze chcialbym sie dowiedziec czy one sa napewno od 3 litrowki , zastanawia mnie to dlatego ze z 4 walkow 3 maja takie same oznaczenia a jeden ma inne ,tak ma byc czy moze powinenem juz dzwonic do goscia niech je zabiera

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

img1239lm3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

W sumie to te numery powinny Cie interesowac:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Daj fote z drugiej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotka z drugiej strony

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kielu_

według mnie się zgadza i wszystko jest ok.

te dwa po śródku z literką A wydechowe

a te po bokacha z literką G ssące

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

Dokladnie - walki sa OK, nic tylko wkladac!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Napisz jeszcze jaka konfiguracje przewidujesz tzn G + A czy G + E??

A moze chcesz podstawe kolektora z x30xe bo ostatnio mi znowu jedna w lapki wpadla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by B@rt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie mam pojecia jaka konfiguracje zrobic , bo nie wiem jaka jest lepsza , poczytalem troche ale nic konkretnego nie znalazlem , kazdy mowi cos innego.

ty juz jestes po tym zabiegu i napewno jestes modrzejszy w doswiadczenia , co proponujesz ?? rozumiem ze walek E to seria wydech , tak ??

z tego co wiem to podstawa kolektora z mv6 jest plastikowa a ja mam wypolerowany caly dolot wiec juz plastik nie bedzie tam pasowal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

Sa 2 opcje i jesli mam byc szczery to nie wiem ktora jest lepsza.

Na vvoc pisza ze najlepsze co moze byc to G + G

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:"> podobno tak bylo w i500 ale to jest najdrozsza opcja

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Ja mam u siebie G+E i jestem zadowolony. Pewnie widziales wykresik. I jak najbardziej to moge polecic.

Please login or register to see this quote.

U Ciebie tez jest plastikowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Podobno ta z mv6 ma troche wieksza srednice wlotow ale na pierwszy rzut oka wygladaja identycznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w takim razie mowimy chyba o czyms innym , masz na mysli ten tzw. baranek , jezeli o niego ci chodzi to ja mma go z aluminium

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie o baranka tylko o pod to co jest pod nim

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

podstawa dolotu

takie czarne ustrojstwo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

Nie mowimy o tym samym. Ty masz na mysli dolna czesc kolektora dolotowego a ja podstawe ktora wyglada tak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> :

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadza sie myslalem o czyms innym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

sluchajcie wymontowalem swoje walki i tak : ssace oznaczenie - F , wydechowe oznaczenie - G , walki od omegi : oznaczenia G i A

1. pytanie o walki od omegi kore sa ssace a ktore wydechowe ??

2. wymieniac wszystkie walki czy tylko ssace ??

3 bart mi pisal ze najlepsza kombinacja to G+G czyli moglbym tak zamontowac tylko ze po pomierzeniu wysokosci krzywek w walkach od mv6 okazuje sie ze sa one wyzsze od moich orginalnych o ok. 1,2 mm , i teraz czy zamontowac ssace od omegi ( zawor sie bedzie szerzej otwieral ) a wydechowe zostawic , czy tez zamienic i automatycznie wydechowe zawory tez beda sie szerzej otwierac , teoretycznie lepsze napelnaianie i oproznianie sie komory spalania .

prosze o jak najszybsza pomoc bo jutro chce to wszystko poskladac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kielu_

Wygląda na to że już ktoś coś grzebał i zamienił nie te wałki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wedochowe w x25xe powinny mieć oznaczenie E

1. masz odpowiedź w poście nr.4

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

2.Ja bym zrobił tak jak B@rt napisał.

3.Sprecyzuj które wałki,wiadomo że G będą miały wyższe od F bo przecież o to chodzi przy tym zabiegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

W sumie nie mam co dodawac. Skoro ktos Ci sprezentowal walki G to sprobowalbym opcje G+G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

pytanie jest takie ze moj walek z 2.5 G ma nizsza krzywke od walka G z omegi i czy zostawic moje G na czy lepiej wlozyc te z omegi

tez w sumie mam 4 walki z oznaczeniem G ( zaznaczam ze moje G jest nizsze ) i przy rozwiazaniu G+G ktore dac na ssanie a ktore na wydech

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kielu_

Jesteś pewien? Napewno oznaczenie to G?

pokaż foty tego wałka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cholera zostaly w warsztacie , fotek nie mam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kielu_

Napewno jako ssący,to G z omegi wkładaj.

Co do wydechowego,to upewnij się co do oznaczeń tego wałka,czy napewno nie jest to E ? Jak G to pomież jeszcze raz...i sprawdź co jest na pozostałych oznaczeniach.

Jeśli jest to E,to zostaw go jakowy dechowy.Jeśli się okaże,że źle pomierzyłeś i jest to wałek G to wiadomo,że zostaw go tym bardziej.

A jak okaże się,że nie wiadomo co to jest,to ja bym dał komplet od omki,czyli wydech A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni4eiwem jakie oznaczenia ale ja mając c25 xe zrobiłem tak że wałki ssace mam od mv6 a wydechowe od x25xe i podobno wiekszosc osob tak robi.

z tego co wiem wałki wydechowe w mv6 to te same co w c25xe

poprawe widac bez strojenia i narazie nic co do elektroniki nie robiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dzieki chlopaki za podpowiedzi , waleczki wlozone , jutro koncze skladac fure i w sobote hamownia prawde mi powie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jaski

sorki za odkop....

Sonar i jak po zmianie wałków?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

chip mu się cały czas układa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Zupełnie na poważnie to jeździł kiepsko po zmianie wałków i podstawy oraz chipowaniu. Teraz powrócił do oryginalnej podstawy i miałem okazję zrobić test na lotnisku w sobotę i całkiem przyjemnie się zachowuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by jabolkg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest henry

jak juz odkopany to zapytam sie na cholere komus podstawka nawet jak jest z plastyku to na cholere mu od 3,0 skoro kolega ma 2,5

to jest calkiem inna srednica ,wiec calosc mija sie z celem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie chodzi o to, że podstawa od 3.0 ma większą średnicę i "niby" silnik powinien dostawać więcej powietrza. W praktyce skończyło się tak, że utworzył się próg między podstawą a kanałami dolotowymi głowicy a to zaskutkowało zawirowaniami powietrza i zamuleniem silnika.

Zawsze sonar objeżdżał mnie jak chciał a po zmianie wałków i podstawy role się odwrócily a moje autko na prawdę do najszyszybszych nie należy. Po powrocie do oryginalnej podstawy wszystko wróciło do normy i znowu dostaję w du.. jak zwykle

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Myślę, że do zastosowania podstaw od 3,0 trzeba by powiększyć kanały dolotowe albo zastosować całe głowice od 3,0 i wtedy mógłby być bardzo ciekawy efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

fajnym rozwiazaniem jest zrzucic glowice i dac je razem z kolektorami do zakładu obróbki glowic.

tam maja maszyne go mierzenia przepływów i przy jej pomocy optymalnie poszerzają wszystkie kanały.

wada jest taka, że cena obróbki jednej głowicy wynosi ok 1500-2000 plnów.

natomiast co do głowic z x30 do x25 to pewnie nie podejdą z powodu różnicy średnic cylindrów.

Edited by Fenol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...