Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
jaskooo83

Tarcze

Recommended Posts

Witam mam takie pytanko zamierzam wymienic tarcze hamulcowe i klocki:) tylko nie wiem na jakie??? mam sie zdecydowac Chodzi mi zeby bylo dobre i nie zadrogie:P

Vectra 1.8i tarcze wentylowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

brembo + ferodo premier

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmien sobiw tarcze na 256mm z 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale beda pasowaly te tarcze bez problemow do 1.8i???

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz wymienic tarcze wraz z zaciskami.

wszystko idealnie pasuje.

jesli bylbys zainteresowany to mam zaciski z Vectry 2.0 94 rok, do tego moge miec ladne tarcze oryginaly przetoczone oraz ladne klocki.

czyli wszystko do zamiany na wieksze tarcze.

a widze ze jestes z leczycy wiec niedaleko, nawet moze byc z przekladka.

Edited by Rafalg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz kolego jak narazie mam za duzo wydatkow!!!

Myslalem ze od 2.0 beda pasowaly bez problemu ale tak nie jest.A ile tak wogole chcesz za same dociski

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> 2.0???

Share this post


Link to post
Share on other sites

80zl za kpl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jarek_pr

Przy okazji zmiany felg na większe i cięższe pomyślałem o zmianie hamulców. Dzisiaj właśnie wymieniłem komplet tarcz i klocków zarówno z przodu jak i z tyłu. Na froncie mam tarcze Brembo Max i klocki Ferodo Premier. Z tyłu tarcze i klocki Delphi. No i teraz przyznam, że nie wiedziałem w jakim stopniu to może poprawić skuteczność hamowania. Z czystym sumieniem mogę takie zestawy polecić każdemu do VA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego powiem ci ze ten zestaw jest naprawde ok juz nie od jednej osoby to slyszalem wiec chyba zdecyduje sie na to samo:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klocki Textar + tarcze Ziemmeramnn lub ATE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydawajcie sobie kase na "cuda na kiju" ale bylo na allegro ostatnio zestaw od turbo pod tarcze 284mm i poszedl za 200zl

i to dopiero czuc ze hamuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co sadzicie o takim skladzie:)

(TARCZE) Daco + (klocki) RH

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cuda na kiju ładnie powiedziałeś

albo od v6 i nie wiem czy to nie to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

od v6 to samo jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a co to wogole takiego??? Masakra jakas!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze ze ciezko jest tu komus doradzic!!!!!!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeciez ci radzimy zebys zalozyl wieksze tarcze

Share this post


Link to post
Share on other sites

rafał tutaj cos znalazłem

Please login or register to see this link.

a klocki o oznaczeniu rh kiedys mialem w gt i nie było najgorzej

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze panowie ze wkoncu ktos zaczol doradzac i bardzo mi sie to podoba

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

wiec co sadzice o tych tarczach i klockach>???<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Napisze Ci żebyś sie nie obraził że nikt Ci nie odpisuje...

Pracuje w warsztacie i nigdy czegoś takiego nikomu nie zakładaliśmy... nawet bym nie proponował.

Zakłada sie Brembo, ATE, Textar, TRW itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze macie racje lepiej zainwestowac i kupic cos lepszego!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to co mi teraz doradzicie mam przeznaczone na ten zestaw 300zl!!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

brembo + ferodo premier

juz pisane było...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ostatnio założyłem nowe,ale jakieś chyba zwykłe-ale nie o to mi chodzi.ja już miałem na aucie wentylowane i256 więc może nie będziesz musiał zmieniać zacisków(raczej wcześniej nikt u mnie nie zmieniał więc chyba są takie seryjne)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tylko w ostatnim roku produkcji do 1.8 wkladali tarcze 256mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...