Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Arkadio1981

Naprawa Bąblów Itp Po Zimie

Recommended Posts

Guest Arkadio1981

Witam

Zauważyłem w miejscu łączenia tylnego błotnika z dolną cześcią karoseri ogromnego bąbla:/ jak sobie z nim poradzić domowym sposobem???? czym to usunąć i czym zakonserwować ???

Pozdro

Arek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja to w Polonezie robilem tak: dokladnie zdrapalem do golej blachy, szpachla, szlifowanie no i na koncu malowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arkadio1981

A jak to zrobić nie używająć szpachli, tzn czy można czymś pomalować bez dawania szpachli jak tak to czym??

Pozdro

Arek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

lakierem podkladowym w sumie mozna na gola blache

(ale lepiej jak sie wypowie lakiernik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to już lepiej zostaw tak jak jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

bez zdrapania do gołej blachy i zakonserwowania z dwóch stron, nic z tego nie będzie.

potem szpachla, podkład i lakierek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

no chyba, ze istnieją jakieś inne sposoby - tu faktycznie może lakiernik profesjonalny się wypowie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a co boisz się szpachli? Niestety ale trzeba do gołej blachy, a później wyprofilować to ładnie szpachlą. Przecież nie pójdzie jej tam kilogram. Później ładni zabezpieczyć i nie powinno gnić.

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam preparat Cortanin po zdrapaniu z grubsza "bąbli" pędzelkiem przemalować tym preparatem. Chroni elementy metalowe przed dalszą korozją, wiąże rdzę i tworząc powłokę ochronną na którą można kłaść szpachel a tu polecam szpachlówkę z włóknem no i podkład i lakier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sprawdzony i dobry

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vipkwiecien

rowniez sie podpinam. ciagle walczylem z korozja. bez dania podkladu antrykorozyjnieg nie warto sobie d*** zawracac bo rdza po roku wyjdzie albo i szybciej, a tak przy okazji sprawdzcie sobie te dolne uszczelki przy drzwiach (te z prowadniacami w srodku gumy) u mnie tam najbardzij gnilo i pod uszczeklami gornymi przy drzwiach.

mam tez pytanie:

czy Vectry poliftowe maja ocynk dwustronny czy tylko zewnetrzny???

czy właściciele poliftowki użeraja sie z rdza?????

Edited by vipkwiecien

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jareki007

Please login or register to see this quote.

A czy po nałożeniu tego preparatu nie trzeba bo przelecieć jakimś drobnym papierem (przed nałożeniem szpachli)? Czytałem, że tworzy on szklistą powłokę - będzie się tego trzymać szpachla? I czy stanie się coś jak przeciągnę nim blachę bez rdzy? Wiadomo, że jak się zdrapie rdzę to są miejsca gdzie blacha jest zdrowa. I ostatnie pytanie, czy mogę go zastosować tak zupełnie zewnętrznie? Chodzi o to, że mam na drzwiach taki mały wyprysk i nie chcę tego zdzierać, bo potem jak pomaluję to będzie na 100% różnica w kolorze i to akurat na środku drzwi. Chodzi mi tylko o zabezpieczenie tego a na pewno trzeba będzie trochę lakier posmarować i zastanawiam się, czy mi się to nie odbarwi w tym miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie

przyłącze się do tematu z pytaniem. Chce usunąc korozję wokół rygla tylnych drzwi. Dziś zacząłem odkręcać sruby mocujące ten rygiel ale zauważyłem że te nakrętni w które są wkręcone śruby, są jakby luźne, tzn nie przymocowane. Czy moge zatem te sruby bezpiecznie odkręcić bez obawy że one gdzieś spadną? Czy jest tam jakiś dostęp żeby to zabezpieczyć od wewnątrz?

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...