Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pawełek ze Żnina

Opis modułu "Check Control" [Vectra A]

Recommended Posts

Opis modułu "Check Control" [Vectra A]

Please login or register to see this link.


Opiszę dokładniej co i jak. Co do czasu, to robiłem to popołudniami, bo do 17.00 robię. Prace nad tym rozpoczynałem około 18.00 i spokojnie bez pośpiechu do ok. 24.00 zeszły mi cztery dni. ale podkreślam, bez pośpiechu. Dałem sobie na spokojnie czas ze wszystkim. W zasadzie pierwszy raz wywalałem u siebie licznik, zatem zeszło mi to trochę. później zastanawiałem się, gdzie umieścić te kostkę K89, bo w wersji bez poduszek, jest za schowkiem pasażera, u mnie praktycznie nie byłoby takiej możliwości - AIR BAG ;) Nie wiedziałem, gdzie jest umieszczona ta pucha w viki z poduszkami. U siebie znalazłem miejsce między licznikiem a tylną częścią bezpieczników. Umieściłem te puchę w lewym "kącie" auta, tam, gdzie idzie wiązka kabli z przedziału kabiny do silnika. Zanim odszukałem właściwe kable na tył i przód auta to też trochę zeszło. Ja nie jestem elektrykiem, zatem pewnie gdybym nim był, to pyknął bym to w pół dnia ze wszystkim.... Stąd taki długi czas. Później musiałem przetknąć kabelki od czujników z kabiny (check) do silnika (zb. spryskiwaczy, zb. chłodnicy, okładziny oraz olej) W zasadzie 2 lampki już działają po zapodaniu zasilania i wyjścia na żarówki z pod poziomu "pudełka". Mam tu na myśli STOP oraz oświetlenie auta na zewnątrz, czyli tył POSTOJÓWKI oraz przód H4. Kolory na schemacie są dokładnie takie same jak kabelki w viki, zatem tylko trzeba było je odszukać i przeciąć aby móc wprowadzić zasilanie i "odbiornik" (lampa) do CHECK'A. Przy tej okazji znalazłem podwójne przewody u siebie (mam wersję CDX) i okazało się, że niezależne przewody idą do zasilania przyczepy ;) czyli mam instalkę pod hak. Ciekawostką jest to, że po podłączeniu przyczepy urządzenie również sprawdza poprawność oświetlenia przyczepy ;) Na logikę działa to na zasadzie oporów (obciążenia żarówek).

Jeśli mamy wszystko sprawne to na stopy zapodawane są 42 W (2x21W) w momencie przepalenia się żarówki idzie impuls, że moc jest mniejsza co powoduje zapalnie się lampki na desce od stopów. Podobnie jest z żarówkami bryki, jeśli suma mamy 120 W (2X55W oraz 2X5W) to po przepaleniu się choćby "głupiego" postoju już idzie impuls na dechę, że jest defekt oświetlenia.

Podobnie ma się sprawa sprawności elektryki przyczepki. Jeśli któraś z żarówek jest trefna, idzie info na dechę.

Co do czujników "zużycia", to w oryginalnym zbiorniku spryskiwaczy jest wytłoczenie na pływak, oba zbiorniki są takie same, z tym, że do check'a jest potrzebny czujnik, jeśli mamy płyn to obwód jest zamknięty (myślałem, że otwarty ale się myliłem) Pływak jest na górze i zwiera obwód (masa auta z impulsem check'a), po stopniowym psikaniu płynem, czujnik opada na dno. I tu pojawia się kolejna ciekawostka o której wspomniałem wcześniej. Powiedzmy, że płyn "dopiero co zaczyna się kończyć" czyli chlupie w zbiorniku, to urządzenie nie zapali lampki od braku płynu ;) Dopiero po "dłuższej" chwili jak płyn faktycznie ma stan (poniżej pół zbiornika) wtedy jest obwód rozwarty i idzie info na dechę. Co do płynu chłodniczego, to banalnie prosta sprawa, korek jest identyczny, z tym, że jest w nim pływak taki jak w zb. płynu hamulcowego. Czyli, mamy płyn, obwód jest zamknięty a czujnik na górze. Jeśli płyn nam wyparuje ucieknie lub pójdzie uszczela ;) to pływak opadnie na dno i tym samym analogicznie idzie info na dechę. Zapala się kontrolka ze znaczkiem chłodnicy  (fotka poniżej)

Please login or register to see this link.

 Analogia jest w czujniku poziomu oleju, po osiągnięciu jego "krytycznej" wartości, obwód się rozwiera i tym samym zapala się kontrolka na desce.

Przy tej okazji objaśnię, za co która kontrolka odpowiada 

1. poziom płynu w zbiorniku spryskiwaczy

2. poziom oleju w misce olejowej

3. poziom płynu w zbiorniku chłodnicy

4. kontrola sprawności oświetlenia pojazdu (przód oraz tył)

5. kontrola sprawności świateł hamowania

6. kontrola zużycia się okładzin hamulców (tylko przód)

To tyle z grubsza, jeśli chodzi o schemat, to jak obiecałem wcześniej, zeskanuję i zamieszczę go na stornce

 


  • Dodający

    Please login or register to see this link.

  • Dodano
    2012.10.23
  • Kategoria

    Please login or register to see this link.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misza88

z chęcią poczytam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i może coś w swojej Viki zmienię

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie mialem juz seryjnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misza88

nie każdy ma tak dobrze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej !

Szukam usilnie serwera, na którym bez przeszkód będę mógł walić dobre fotki. To co tu proponują niewiele da, już poruszałem kiedyś ten problem. Brakuje to sporo miejsca na fotki. Za parę dni mam mieć konto FTP, na którym będę miał nieograniczone miejsce

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Panowie i Panie, jeszcze odrobinę cierpliwości i zamieszczę fotki. Co do pytań, proszę pytać. W obecnej chwili dysponuję wiedzą i schematami OPLA w celu podłączenia "pudełeczka" które odpowiada za te bajeranckie cuda

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tym, którzy to mają można troszkę pozazdrościć, jeśli chodzi o check control. Już przez ten miesiąc użytkowania miałem sytuację przepalenia się żarówki STOPu i błyskawicznie miałem info na konsoli

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie wspomnę o płynie w spryskiwaczu, który w jesienno wiosenną pluchę idzie jak z wiadra....

Raz jeszcze proszę o cierpliwość, postaram się zamieścić materiały na serwerku. Pozdrowienia dla wszystkich maniaków vectry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misza88

już myślałem, że się nie doczekam kiedy będzie coś więcej o tym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a co do FTP mam trochę wolnego miejsca na swoim jakbyś był zainteresowany to pisz na gg 2458972

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Laser

Nie rozumie kombinacji ... wiekszosc korzysta z powszechnie dostepnych darmowych serwerow do "obrazkow" i jest ok.

www.imageshack.us

czy polski fotosik.pl

Szybko i pewnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misza88

strasznie wolno ten temat się rozwija a jestem nim bardzo zainteresowany...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam !

Zgodnie z zapewnieniami mam już full miejsca na fotki, i przyjazny serwerek do wrzucania materiałów o viki. Proszę kliknąć na link i sobie przejrzeć moje fotki. Tak, jak zaznaczyłem na stronce, to zwykła prosta strona do gromadzenia materiałów.

www.paluki.pl/vectra

Proszę zainteresowanych o kontakt, służę radą w tym temacie.

HEJ !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mani

Please login or register to see this quote.

Witaj

Czy mógłbyś napisac gdzie kupic taki moduł i z grubsza jak go zainstalowac?

Z góry dzięki i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotki jak fotki , ale co i jak to mógłbyś tu opisać chyba że to wielka tajemnica panie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misza88

fotki już mamy,

teraz jeszcze jakiś opis jak to zrobić i będzie git

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pokrótce napiszę co jest potrzebne. Ja miałem to szczęście, że koleś, który rozbierał vectre, chyba do końca nie miał pojęcia co ona ma. Hmm, w zasadzie zaczęło się od tego, że chciałem od niego zbiornik spryskiwaczy z czujnikiem po to, by najzwyczajniej w świecie kabelkiem podłączyć do DIODY LED w liczniku. LED + REZYSTOR. To w zasadzie było by dobre, ale w momencie zbliżającego się braku płynu zaczęło by dziwnie migać, bo przecież płyn się chlupie. Było by to głupie, później zagadałem o te listwę, która przychodzi pod licznik ( z tyłu zegarów ) to kawał plastiku z 6 żarówkami. Ikonki są już domyślnie w liczniku zatem tylko ta listwa + kostka z 7 przewodami (wspólna masa 6 żarówek + każda żarówka po jednym przewodzie). Do tego pozostaje ta magiczna kostka GM, która w schematach ma oznaczenie K89 czyli urządzenie sterujące układem check control. Co do rozpiski tego cuda, które na pierwszy rzut oka wygląda strasznie, to jak znajdę ten schemat, to go zeskanuję i wrzucę na stronkę. Powiem tak, że jest duży problem z tym pudełkiem z zdobyciu tego, ponieważ, ludzie nawet nie wiedzą co mają, a vectry miały to tylko nieliczne. Ojciec jeździ już 12 lat vectrą i jak pamiętam nikt w okolicy tego cuda nie miał. Z moich bliskich znajomych tylko jeden gość to ma i nawet nie wiedział, że to było EKSTRA wyposażenie. Co innego w omedze, te to miały częściej komputer pokładowy oraz check control. Zatem proponuję rozejrzeć się za tym pudełkiem bo listwy za licznik (6 żarówkowa) są dość często na allegro za około 35-50 zł. Jeden gość chciał za pudełko + listwa żarówek + kabelki + czujniki (zbiornik spryskiwaczy, czujnik poziomu cieczy w chłodnicy, czujnik poziomu oleju oraz czujnik zużycia okładzin hamulcowych) na allegro 250 zł Ja uważam, że dużo, zwłaszcza, że ja za całość zamknąłem się poniżej 100 zł.

Zbiornik z czujnikiem (swój wywalasz) 41 zł z wysyłką

Korek z czujnikiem wody w chłodnicy 15 zł z wysyłką

Czujnik poziomu oleju to 50 zł z wysyłką (nie kupiłem jeszcze)

Klocki z czujnikiem zależy od producenta ale około 100 zł (właśnie będę wymieniać)

Za pudełko zapłaciłem 34 zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Reszta to tylko czas, chęci i schemat do ręki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misza88

a może tak trochę więcej co i jak...

bo to, że muszę dokupić moduły i że potrzebne są chęci to wiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

czekam więc na jakieś schematy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawy temat trzeba bedzie zrobic u siebie w najblizszym czasie

a widzialem raz cos takiego wszystko sie zapalało extra u designet - a z vu

powiedz mi jeszcze jedno iloe ci sie zeszlo z tym wszystkim? montaz

Edited by seba124

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Widzę, że temat się rozkręca. Dobrze, zatem obrobię schematy potrzebne na skanerze i zamieszczę na serwerku. Będzie można to już wkrótce pobrać. Opiszę dokładniej co i jak. Co do czasu, to robiłem to popołudniami, bo do 17.00 robię. Prace nad tym rozpoczynałem około 18.00 i spokojnie bez pośpiechu do ok. 24.00 zeszły mi cztery dni. ale podkreślam, bez pośpiechu. Dałem sobie na spokojnie czas ze wszystkim. W zasadzie pierwszy raz wywalałem u siebie licznik, zatem zeszło mi to trochę. później zastanawiałem się, gdzie umieścić te kostkę K89, bo w wersji bez poduszek, jest za schowkiem pasażera, u mnie praktycznie nie byłoby takiej możliwości - AIR BAG

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie wiedziałem, gdzie jest umieszczona ta pucha w viki z poduszkami. U siebie znalazłem miejsce między licznikiem a tylną częścią bezpieczników. Umieściłem te puchę w lewym "kącie" auta, tam, gdzie idzie wiązka kabli z przedziału kabiny do silnika. Zanim odszukałem właściwe kable na tył i przód auta to też trochę zeszło. Ja nie jestem elektrykiem, zatem pewnie gdybym nim był, to pyknął bym to w pół dnia ze wszystkim.... Stąd taki długi czas. Później musiałem przetknąć kabelki od czujników z kabiny (check) do silnika (zb. spryskiwaczy, zb. chłodnicy, okładziny oraz olej) W zasadzie 2 lampki już działają po zapodaniu zasilania i wyjścia na żarówki z pod poziomu "pudełka". Mam tu na myśli STOP oraz oświetlenie auta na zewnątrz, czyli tył POSTOJÓWKI oraz przód H4. Kolory na schemacie są dokładnie takie same jak kabelki w viki, zatem tylko trzeba było je odszukać i przeciąć aby móc wprowadzić zasilanie i "odbiornik" (lampa) do CHECK'A. Przy tej okazji znalazłem podwójne przewody u siebie (mam wersję CDX) i okazało się, że niezależne przewody idą do zasilania przyczepy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> czyli mam instalkę pod hak. Ciekawostką jest to, że po podłączeniu przyczepy urządzenie również sprawdza poprawność oświetlenia przyczepy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Na logikę działa to na zasadzie oporów (obciążenia żarówek).

Jeśli mamy wszystko sprawne to na stopy zapodawane są 42 W (2x21W) w momencie przepalenia się żarówki idzie impuls, że moc jest mniejsza co powoduje zapalnie się lampki na desce od stopów. Podobnie jest z żarówkami bryki, jeśli suma mamy 120 W (2X55W oraz 2X5W) to po przepaleniu się choćby "głupiego" postoju już idzie impuls na dechę, że jest defekt oświetlenia.

Podobnie ma się sprawa sprawności elektryki przyczepki. Jeśli któraś z żarówek jest trefna, idzie info na dechę.

Co do czujników "zużycia", to w oryginalnym zbiorniku spryskiwaczy jest wytłoczenie na pływak, oba zbiorniki są takie same, z tym, że do check'a jest potrzebny czujnik, jeśli mamy płyn to obwód jest zamknięty (myślałem, że otwarty ale się myliłem) Pływak jest na górze i zwiera obwód (masa auta z impulsem check'a), po stopniowym psikaniu płynem, czujnik opada na dno. I tu pojawia się kolejna ciekawostka o której wspomniałem wcześniej. Powiedzmy, że płyn "dopiero co zaczyna się kończyć" czyli chlupie w zbiorniku, to urządzenie nie zapali lampki od braku płynu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dopiero po "dłuższej" chwili jak płyn faktycznie ma stan (poniżej pół zbiornika) wtedy jest obwód rozwarty i idzie info na dechę. Co do płynu chłodniczego, to banalnie prosta sprawa, korek jest identyczny, z tym, że jest w nim pływak taki jak w zb. płynu hamulcowego. Czyli, mamy płyn, obwód jest zamknięty a czujnik na górze. Jeśli płyn nam wyparuje ucieknie lub pójdzie uszczela

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> to pływak opadnie na dno i tym samym analogicznie idzie info na dechę. Zapala się kontrolka ze znaczkiem chłodnicy (są fotki na stronce, proszę spojrzeć)

Please login or register to see this link.

Analogia jest w czujniku poziomu oleju, po osiągnięciu jego "krytycznej" wartości, obwód się rozwiera i tym samym zapala się kontrolka na desce.

Przy tej okazji objaśnię, za co która kontrolka odpowiada

Please login or register to see this link.

Od lewej:

1. poziom płynu w zbiorniku spryskiwaczy

2. poziom oleju w misce olejowej

3. poziom płynu w zbiorniku chłodnicy

4. kontrola sprawności oświetlenia pojazdu (przód oraz tył)

5. kontrola sprawności świateł hamowania

6. kontrola zużycia się okładzin hamulców (tylko przód)

To tyle z grubsza, jeśli chodzi o schemat, to jak obiecałem wcześniej, zeskanuję i zamieszczę go na stornce

Pozdrawiam Pawełek ze Żnina

Edited by Pawełek ze Żnina

Share this post


Link to post
Share on other sites

serdeczne podziękowania dla Pawełka za podesłanie dokładnego opisu kontrolek - wszystko mi już działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie !

Przepraszam za wielkie opóźnienia ze schematami ale mam ostatnio full roboty, że wieczorem to się nawet nie chce piwka pić.... Ale do rzeczy, przygotowałem już schemat oraz opis modułu check control. Jest on dostępny na mojej stronce: www.paluki.pl/vectra w dziale check control. Dokładny link do tematu:

Please login or register to see this link.

Tam powinno być wszystko, w razie pytań, temat pozostawiam otwrty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bad_boym

Mam małe pytank posiadam calibre i mam zamontowane wszystkie czujniki juz wlozylem mlistwe do licznike ta czarna skrzynke itp. itp wszystko podlaczone oprocz okablowania od czarnej kostki ( niebieska kostka juz cala podlaczona) czy check control powinien juz dzialac czu jeszcze nie i jak rozwiazales kable do tylnich swiatel prowadzil po calym samochodzie czy jak ?? prosze o jak najszybsza odp. z gory dzieki, najlepiej jak bys mi podal numer do siebie bo zalezy mi na czasie dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na schematach masz dokładnie opisane. Zasadniczo skrzynka K86 składa się z wejścia i wyjścia (kontrolek). Co masz już podłączone a czego nie ? W zegarach do listwy idzie tylko 7 przewodów (wspólna masa żarówek i przewody do + każdej z 6 kontrolek). Dalej, musisz się z całą tą kostką wpiąć w kable auta. Tak jak opisałem na schematach masz podane, gdzie się wpinasz, Wiem, że musi być stałe zasilanie i chyba z dwóch źródeł "+" po kluczyku- to jest ważne, bo układ pracuje z resztą elektryki i jest zależy od zasilania innych układów.

Przewody na przednie lampy masz w skrzynce bezpieczników - grube żółte, na tył wpinasz się na początku progu. Masz oznaczone hamulce i światła pozycyjne. Wpinasz się w wiązkę. Ja to tłumaczę tak, że urządzenie musi odbierać impuls prądu wejściowego i badać obciążenie wyjścia. Jeśli żarówki są sprawne, to jest obciążenie, to jest sygnał, że check ma zgasnąć.... Itp.

Jeśli kolego potrzeba Ci coś więcej, to zajrzyj na moją stronkę www.paluki.pl/vectra do działu CHECK CONTROL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bad_boym

Juz dzialaja mi kontrolki musze zrobic jeszcze kotrolke od swiatel i bedzie git. Napisz mi na jakiej zasadzie zrobiles kotrlke od pasow, i moze cos by jeszczepokombinowal kontrolke o nie zamknieciu drzwi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co do kontrolki pasów, to myślałem długo. W zasadzie taka opcja była wypuszczana na Austrię i Japonię. A polegała ona, na czymś w rodzaju przypominacza czasowego. Z tego co widziałem, to nie ma jakiś mikrowyłączników w pasach, żadnych przewodów chyba też nie było. Próbowałem przeszczepić opcję z Daewo Lanos, bo one mają to. Ale w końcu dorwałem układ czasowy. Coś jak ABS, po kluczyku się załącza, lampka świeci się około 5-7 sek. i gaśnie. Czy tak jak oryginał. Ale długo ten układ nie pochodził, zatem w chwili obecnej (na jakiś czas) mam to podpięte pod przewód od modułu K59 (czyli świateł skandynawskich). Po kluczyku świeci się tak długo jak odpalisz auto. Po zapaleniu silnika, lampka gaśnie. Jest to powiązane z lampką oleju

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> (ale to chwilowe, bo bardziej mi odpowiadała poprzednia opcja)

Hmm, jeśli chodzi o inne pomysły, to raczej mam na myśli coś, co jest w nowych autach. Po odpaleniu bryki zapina się centralny a po wyłączeniu odpina. Myślę nad tym, bo to dość ciekawe jest rozwiązanie.

p.s. jeśli Ci pomogłem, wciśnij magiczny przycisk

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bad_boym

Witam ponownie mam pytanko, czy da sie naprawic jakos ta pianke(plywak) w zbiorniczku wyrownwczym bo nie wiem czemu ale sie rozsypal moze by to zrobil ze styropianu ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kup korek od kogoś z allegro, podobno pasuje od OMEGI A, a dużo wydań tego auta miało CC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krzysztof Vecia

witam kolego zaciekawiła mnie twoja wypowiedz.Jakiś miesiac temu miałem problemik z licznikiem spaliła mi sie scieżka masująca z nieznanych przyczyn musiałem zrobic obejscie i własnie tez sie zaczołem zastanawiac nad rozbudowaniem swojego licznika.jezeli sie orientuje to trzeba tam umiescic dodatkowy wkład ze sciezkami?Jak mógł bym prosic o rozwinięcie tego tematu to był bym wdzieczny tak w ramach informacji to posiadam vektre 2.0 16v CDX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...