Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

HassanBey

Brak Mocy.....

Recommended Posts

Witam

W dniu wczorajszym miałem to szczęście że zacząłem urlop

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Razem z rodziną i moją VIKI (kurcze że żona nie zazdrosna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) po południu wyjechałem do Krynicy Górskiej ze Szczecina ale przez Warszawę (ostatni egzamin w sesji zimowej)

Będąc od 2 godzin w drodze przy prędkości ok 150km/h nagle szarpnęło moim autkiem i.....1/3 koni poszła w las

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> o dziwo żadna kontrolka się nie zaświeciła

Nic a nic auto nie chciało jechać, max prędkość 110 i to z górki o wyprzedzaniu mogłem zapomnieć - droga do Warszawy ze Szczecina zamiast 5.5h trwała ok 7

W sobotę po egzaminach zacząłem szukać otwartego serwisu w W-wie, nie bardzo chciałem 2 tygodnie na urlopie jeździć niesprawnym autem

W 2-ch niestety brak diagnosty (bo to sobota) ale za to w ASO na Ostrobramskiej zaprosili od razu

Przyjechałem, oddałem auto i ...po 10 minutach przyszedł mechanik i powiedział że to TYLKO pęknięty przewód ciśnieniowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Koszt naprawy 89 złotych + podłączenie do TECH2 200

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> (swoją drogą w Szczecinie 150 ) i pół godziny czekania

Tak więc szanowni posiadacze VIKI - brak mocy to nie od razu padnięta turbina

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ....o czym od razu pomyślałem i zacząłem liczyć ile za naprawę pójdzie

Edited by HassanBey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihihi skąd ja to znam.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Moja viki też ostatnio moc postradała. Co sie naszukałem przyczyny a tu głupi przewodzik wystarczył i hula

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Chyba w soboty mają extra taryfę albo są najdroźsi w wawie. W sumie i tak dobrze wyszło ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest witass

U mnie za brak mocy odpowiedzialne bylo .........paliwo z Bliski

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolego mozesz blizej objasnić jak wygladala to przygoda ze zlym paliwem?

czym sie to objawiało i jak sobie z tym problemem poradziles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak samo miałem kiedyś na bliskiej - Insignia nie jechała i koniec -dolałem na Statoilu 98 do pełna i poszła jak glupia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem dokładnie to samo. Turbina nie kręciła a auto przyspieszało jak z dieslem wolnossącym. Winowajca: pęknięty przewód ciśnieniowy.

Po wymianie moc i 150 koni wróciło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to może popytam ?

Jadę ostatnio na WROC i przy wyprzedzaniu moją VC szarpnęło (przy około 130 km/h ) i brak mocy, pod górkę to ledwo , ledwo. Zatrzymałem się i zgasiłem autko. Wystartowałem po jakiś 10 minutach i moc jest.

Wracam do JG i pod górkę cisnę i znowu trach.ciach brak mocy - przerwa na poboczu około 10 minut i pomaga.

Czy ktoś się orientuje co to pada ??? Kontrolek brak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naturalnie. Elektrozawory pompy wtryskowej, tzw. zaworki SCV. Teraz wymienisz filtr paliwa i takie tam...W końcu one, dwa, 380 PLN sztuka, czyli z wymianą 1200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xtf

A ja myślę że to po prostu EGR się przycina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy mam pewien problem od czasu do czasu turbo nie pompuje pomaga wypiecie badz poruszanie jedną albo drugą wtyczką zaznaczoną na zdjeciu.Od czego te wtyczki są?? 

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pierwszy to czujnik cisnienia paliwa na szynie CR.Drugi to czujnik polozenia walka rozrzadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy one rzeczywiscie mogą miec cos wspolnego z turbiną??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pierwszy to nie czujnik a zawór który przy za dużym ciśnieniu się otwiera i paliwo wraca czarnym przewodem ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...