Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
OPEL_VECTRAGT_129KM

Montaz Instalacji Do Zegarow Wysokiego Napiecia I Cisnienia Oleju (orginalne Oplowskie)

Recommended Posts

Witam i o rade pytam(szukalem dobrych kilka minut i nie znalazlem nic na forum ale jesli sie myle to poprawcie mnie i podeslijcie odpowiedni link )

Chodzi mianowicie o podlaczenie w mojej Viki zegarow "ladowania i cisnienia oleju" orginalnych od opla (te sa z calibry 2,5 l) i tu sie rodzi kilka pytan w jaki sposob sie do tego zabrac czy szukac cala wiazkie kabli do tych licznikow czy da rade zrobic to na nowej instalacji

jesli chodzi o ladowanie to jest miej skomplikowane dla mnie ale z tym olejem to mam bol glowy znalazlem czujnik do oleju od vectry z wyjsciem na licznik czy jest to odpowiedni czujnik????

Please login or register to see this link.

i jak to polaczyc wszystko razem zeby dzialalo ???ma ktos jakies pomysly lub doswiadczenia z tego typu sprawami /???

z gory dzieki za wszelkie info

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kielu_

Dokładnie taki czujnik potrzebujesz.

Co do podłączenia jest to banalnie prosta sprawa,w czujniku to grubsze wyjście jest do kontrolki w zegarach,a do tego drugiego ciągniesz przewód od dodatkowych zegarów i cała filozofia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Jeśli nie masz kostki w zegarach dodatkowych,to wyciągnij z jakiegoś starego kompa zasilacz i tam znajdziesz pasującą prawie idealnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a tu masz opis złącza

Please login or register to see this link.

1 - masa

2 - prąd do podświetlenia

3 - prąd do voltomierza

4 - do czujnika ciśnienia

Edited by Kielu_

Share this post


Link to post
Share on other sites

z gory dzieki i zabieram sie za montaz i mam nadzieje ze ze sobie poradze wielkie dzieki i jak zamontuje to sie pochwale ;-)

A I JESZCZE JEDNO z kad najlepiej pociagnac kabel od lwoltomierza (akumulator czy alternator lub z cos podobnego)

i kabel od podswietlenia z kad najlepiej

czy do tego czujnika odchodzi tylko jeden kabel(chodzi mi o to czy nie ma plusa /minusa) bo na tej kostce bedzie tylko jedno wejscie

bo mase to z karoseri najlepiej czyz nie (tak mam z wzmacniaczem i chodzi cacy

Please login or register to see this attachment.

Edited by OPEL_VECTRAGT_129KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich jako ze w ostatnim czasie postanowilem troszke pogrzebac przy mojej maszyniepochwale sie tym co zrobilem pierwsze na odstrzal poszly dodatkowe zegary od calibry 2,5l (voltomierz i cisnienie oleju);

]1.krok :::z kad wziasc zegary??????????

jesli chodzi o same zegary to jest to dosc ciezki towar do dostania w Polsce ale jako ze kolega mial taka cali w Anglii i ja ja przyprowadzilem z powrotem do kraju i kazal ja sprzedac postanowilem ze te zegary zostana u mnie i tak sie dorobilem zebarow (orginalnych oplowskich).Nadmienie jedynie ze duzo latwiej dostac te zegary na Angielskim EBAYu.

2.ja kupilem 4 metry kabla pojedynczego ( linka 0,5 )

3.czujnik do bloku silnika szukalem dosc dlugo i trafilem w internetowym sklepie z czesciami do opla kosztowal 116 zl z wysylka (chyba)

wiec jak mialem wszystko czas na zebranie energii

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> nie bede opisywal tu jak i co trzeba porozkrecac zeby to dzialalo jedynie opisze to co najwazniejsze

A wiec zaczolem od podlaczenia czujnika cisnienia w bloku czujnik znajduje sie na tej samej wysokosci co filtr oleju w vectrze tyle ze z drogiej strony (pod

alternatorem) wiedomo ze trzeba kabelek ociagnoc do konsoli gdzie sa zegary

nastepnie mase to sobie podlaczyle do tunelu gdzie jest reczny

prad do podswietlenia zegarow wziolem z zegarka

a voltomierz podlaczylem do zapalniczki

a efekt jest taki ze wszystko dziala bez najmiejszych problemow tak jak widac na zalaczonym zdjeciu

jedyne co zostalo do zrobienia to zmiana oswietlenia na niebieskie diody(teraz jest seryjna zarowka) i bedzie cacy

P.S. a teraz podziekowania dla kolegi KIELU_ za podeslanie kilku cennych rad dzieki jeszcze raz

Please login or register to see this attachment.

Edited by OPEL_VECTRAGT_129KM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kielu_

No i elegancko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Dobrze,że masz zegary z lasta,ładniej świecą i pasują Ci do białych tarcz głównych zegarów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam szanowne grono uzytkownikow opla odswiezam temat potrzebuje podlaczyc te zegary ale obrazek z podlaczeniem nie chce sie juz pobrac pozdrawiam serdecznie i prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...