Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Robert

Gumy Stabilizatora - przód

Recommended Posts

Jest ich tyle rozmiarów że nie wiem które beda pasowac do VC GTS 2.2 benzyna, może jakaś podpowiedz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i ile sztuk trzeba

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na przód czy na tył te gumy....a dzwoniłeś do ASO? Nieźle można się ubawić, co ASO to inne nr części podają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

na przod....do Aso nie dzownilem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja robiłem w ASO:

gumy 2szt. 30zł nr cz. 350148

robocizna 180zł

wieczysta gwarancja - bezcenne

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poki co skrzeczą tylko jak sie zamoczą;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest djmothek

smar grafitowy i bedzie dobrze:) tez tak mialem jak mroz zlapał... he pusciło wysuszylem napchalem smaru i cacy:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też nadszedł czas na wymianę, dziś byłem w ASO dowiedzieć się ceny i powiedzieli mi 150 zł z robocizną. Jak będę robił wahacze i drążki kierownicze to chyba zrobię kompleksowo wszystko na raz.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Koszt całości zamknie się w 1.500 zł brutto (wg. kosztorysu ASO).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

bo wymieniasz raz na rok i znowu gwarancja na 2 lata

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Labit

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:"> teraz to sie boje wogóle do aso jechać :/

180 zł za wymianę, a ciekawe co jeszcze będę miał do wymiany :/

strasznie skrzyczy na wałkach ograniczających prędkości i na większych nierównościach

i jak skręcam kierownicą to słyszę jakieś dźwięki w prawym przednim kole :/

Korzystał ktoś na śląsku z jakiegoś innego warsztatu ? poza aso ?

Edited by Labit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czyli koszt 30 + 180

A jak podchodzi do tego GM (tzn do tych wymian co rok) czy koszt = 0zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

gwarancja to gwarancja czyli koszt wymiany = 0zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to w tym przypadku warto zainwestowac w serwis

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a nie robia problemów: czy auto ściągane, czy zakupione w PL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

żadnych problemów

...jedziesz do ASO wymieniasz gumy (R i M robi ASO)...po roku wracasz do ASO i mówisz wymiana gum na gwarancji i robią bez zbędnych pytań (możesz im ewentualnie podać nr faktury z wymianą gum, ale nie trzeba znajdą ją sobie u siebie w kompie po nr rej. samochodu)....tak przynajmniej było w moim przypadku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jeden z tematów co mozna zrobic w ASO wart zastanowienia, raczej nic nie spartolą a gwarancja jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w ASO można jeszcze zrobić gumy stab. tył, łożyska McPersonów, wahacze tylne górne (banany)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja do ASO nie jezdze w Wawie to im slina cieknie jak widza jakies auto z ktorego mozna podmienic jakies czesci....a wejsc na warsztat to zabronione

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to jedź do AutoPraga - tam mają teraz remont i na warsztat można wchodzić (niby, że do kibla bo - tam jest jedyny czynny)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosisz o kask i instrukcje bezpiecznego poruszania się po warsztacie i wchodzisz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Albo pokazujesz uprawnienia BHP

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A na jakiej podstawie nie wpuszczają na warsztat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest byzik

czy jest mozliwe nasmarowanie gum stabilizatorów na podjezdzie

odkręcenie śrub nasmarowanie i ponowny montaż.

czy konieczne są odwiedziny w ASO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jest możliwe poza ASO, tylko auto do góry musi iść

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest byzik

tz. koła muszą wisieć, nie moga być podparte??

mam możliwoś wjechać na podjazd -samochód stoi na kołach

a jezeli odkrecać pojedyńczo , najpierw jedeną gumę zrobić i zakręcić a dopiero pózniej drugą

czy jest jakieś niebezpieczenstwo że sie coś zepsuj???

Edited by byzik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest witass

Please login or register to see this quote.

Ludzie jakie smarowanie ??!!!!! przecież to zawieszenie . Jak wydają dziwne dzwieki to znaczy ze są juz dość mocno zużyte i są do wymiany. NIe rozmumiem takiego postępowania kupujesz takie auto a chcesz gumy smarować ????? troche wyobrażni .pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no widzisz nie do konca jest tak jak piszesz... okolo 1.5 miesiaca temu robilem gruntowny przeglad auta (w tym tez zawieszenia) i wyszlo pare rzeczy do wymiany. po wyjezdzie z warsztatu jak skrzeczalo tak wciaz skrzeczy, a wg mechaniora do niczego sie juz "przyczepic" nie mozna.

Edited by rosok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Luki27

Please login or register to see this quote.

Z tego co inni piszą na forum to mimo, iż gumy stabilizatora są dobre potrafią na "leżących policjantach" skrzypieć i nasmarowanie tych gum powoduje, że jest cicho... podobno

Sam jestem ciekawy jak to zrobić i gdzie trzeba nasmarować...

U mnie na przeglądzie w "Centrum zwieszeń" powiedzieli, że wszystko jest ok, na przeglądzie nikt się nie czepił zawieszenia a przy silnym "bujnięciu" autem coś skrzypi jak stara wersalka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...