Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest maciass82

Vauxhall Vectra X18xe1 Pekniety Kolektor Wydechowy

Recommended Posts

Guest maciass82

Mam male pytanie do kolegow.

Pare dni temu kupilem Vauxhall-a Vectre B 1999r z silnikiem x18xe1

Otoz od kupna falowaly mi obroty wiec przeczyscilem dolot ale nie przynioslo to zadnej zmiany.

Mam pekniety kolektor wydechowy, czy moze to byc powod falszowania odczytow sondy i owego falowania.

Dziekuje za kazda odpowiedz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczywiście - układzie dolotowym jak i wydechowym nie może być żadnej nieszczelności

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maciass82

W sumie wczoraj zaczelo ostro skakac i tak juz zostalo, koledzy zaproponowali mi spawanie na warsztacie w pracy ale spawany to nie nowy wiec chyba nie warto nic tylko leciec do sklepu po kolek.....teraz jeszcze problem czy bawic sie samemu czy oddac do warsztatu, na wyspach nie mamy za bardzo warunkow do majsterkowania, coz zobacze jak sie nakretki trzymaja i jazda bo sam kosz kolektora to ok 15-20£

Dzieki.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Prozacc

a przeczysc wczesniej przepustnice.

Mam ten sam silnik i mi pomoglo przy falowaniu obrotow.

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

rozumiem, że tez masz pęknięty kolektor wydechowy i po przeczyszczeniu przepustnicy , na pękniętym kolektorze silnik chodzi idealnie ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maciass82

Powiem wam ze troszke sie zawiodlem kupujac ta Viki. W sumie to moj pierwszy opel a do poczatku same problemy.

Do zrobienia mam te wlasnie obroty, klime,i prawdopodobnie sworznie na wahaczach bo troche sie tlucze. Najlepsze jest to ze w anglii wiekszosc warsztatow nie wymienia kolektorow wydechowych i musial bym z tym jechac do dilera (za ok 500£) moze uda mi sie jakos dostac kolektor to sam go zamontuje i zobacze czy to zmieni problem z obrotami, potem zostaje mi chyba tylko ERG. nie wiem juz co robic. Lubie jak wszystko mi gra w samochodzie, myslalem ze jak kupie mlody to nie bedzie tyle problemow ale coz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzys139

Please login or register to see this quote.

Mam silnik X20XEV pekniety kolektor i zaczely falowac obroty. wymienilem silnik krokowy i rok czasu mialem spokoj. Brak falowania.

I z mojego doswiadczenia wiem ze pekniety kolektor nie ma wplywu na falowanie obrotow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Prozacc

Please login or register to see this quote.

dokładnie. gdzies mi cyka z kolektora wiec prawdopodobnie jest dziurka.

pozatym mialem nieszczelnosc w ukl. wydechowym.

I zadna z tych rzeczy nie byla przyczyna falujacych obrotow a poprostu

brudna przepustnica.

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeżeli masz problemy od początku to przy zakupie nie sprawdziłeś co kupujesz - stąd problemy . Kupujac samochód używany należy sprawdzic dokładnie co się kupuje . Ostatnio z kolegą szukaliśmy samochodu dla jego żony (renault clio) przez dwa tygodnie sprawdzaliśmy komisy i ogłoszenia . Wszystkie z samochodów oferowanych były powypadkowe , mimo zapewnień sprzedawcy o doskonałym stanie i jakość napraw była byle jaka . Ja mam VB od prawie 3 lat i wymieniłem alternator i łączniki stabilizatora z przodu i jedną końcówkę drążka i to wszystko .

Jeśli chodzi o falowanie w X18xe1 to jest przypięty temat

Please login or register to see this link.

może tam się znajdzie odpowiedź

Edited by irik_p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gizbi

znajomy za wymiane kolektora zaplacil 200f w zwyklym warsztaciku nie w serwisie oczywiscie lica sobie z tego co pamietam 6h wymiany x okolo25f za h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za regulaminem forum:

§ II. PISANIE NA FORUM

Przejawy odpłatnej pomocy, podawanie linków zarobkowych są zabronione poza działem Handelek.

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...