Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Sienkos

Sposob Na Wyplowialy Lakier

Recommended Posts

Guest Sienkos

Witam

Mam mały problem z moja VB. Otóż była mała rysa na błotniku no i błotnik został pomalowany i teraz: auto jest koloru czerwonego tylko ze wszystko poza nowym błotnikiem jest wypłowiałe i jest dość znaczna różnica miedzy tymże błotnikiem a np maska czy dziwami. Czy jest jakiś sposób zęby w miarę wyrównać te kolory?

dziek i za pomoc i sugestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polerowanie - najlepiej oddać do fachowca, ktory już to robił. Można też samemu. Opisy i srodki znajdziesz na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sienkos

Dzięki wielkie za szybko odpowiedz. A jaki to koszt orientacyjnie? I rozumiem ze innej metody nie ma?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jest można polakierować całe auto

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> . Koszty zależą od miejsca , w Warszawie to ok 400 PLN , ale jeśli chodzi o efekt końcowy to cudów się nie spodziewaj, choć na pewno auto będzie wyglądać lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze że jesteś z malopolski, więc napisz skąd konkretnie. jak nie będziesz miał do mnie daleko to zalatwimy coś taniej. ja płaciłem jakieś 150 zł. niewiem jak teraz, ale pewnie niewiele się to różni!

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kuuba

Ja nie polecam polerowania bo daje ladny efekt tylko na krotki okres czasu.Nie dosc ,ze bedziesz mial cienszy lakier to za rok znowy samochod bedzie matowy.Nie o to chodzi zeby lakier zetrzec tylko o to zeby zabezpieczyc go przed utlenianiem czyli zrobic jakas warstwe ochronna.Najlepiej lakier "naprawic" samemu dostepnymi srodkami.Najpierw regeneratorem do lakieru utlenionego,wyplowialego itd. np. taki

Please login or register to see this link.

a potem dodatkowo mozesz dac na to wosk i efekt super.Potem wystarczy samochod nawoskowac raz na pol roku i problemu nie ma.

Edited by kuuba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rzepa1

Powiem tak....

lakiernik się nie popisał....

Jak dobierał lakier po numerze to jeszcze powinien wziąć pod uwagę, że oryginalny lakier stracił już oryginalny wygląd....

Jak dobiera się lakier pod samochód to nie dość, że po kodzie lakieru to jeszcze lakiernik bierze próbniki lakieru (z tym kodem są różne odcienie minimalnie się róźniące) i przykłada do samochodu, żeby był dobrany idealnie. Tak mi dobierali. A tu ktos poszedł na łatwiznę...

Ja bym nie bawił się w jakieś polerowania tylko powrócił do warsztatu i kazał naprawić fuszerkę, bo inaczej tego nie da się nazwać, lakiernik ma tak pomalować, żeby nie było widać że coś było robione...

Edited by rzepa1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sienkos

Problem jest taki ze robił to poprzedni właściciel, tzn pierwszy czyli Niemiec. wiec nie mam jak tego poprawić. trochę mnie to drażni dlatego pytam jak mógłbym to troszkę choć naprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja polerowałem sam uzywając T-cut colour restore a nastepnie t-cut color odpowiedni do koloru samochodu Pomogło i autko sie fajnie błyszczy

mozesz tez po polerowaniu co jakis(np co 3 mies) czas po umyciu nalozyc t-cut color i zetrzec to pomoze utrzymac kolor na samochodzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronaldo

dwuwarstwowy lakier możesz sobie polerować do us..nej śmierci:) Przecież plowiejący kolor jest pod warstwą clearu!!! I pozostaje jedynie zeszlifować clear i na nowo polakierować element dobierajac odpowiednio lakier po numerze i uwzględnieniu wieku auta.Dobry lakiernik na kompie dobierze kolor nie do odróżnienia,a d.p.k spartaczy robotę!!!

Edited by ronaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...