Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest frug0

....o Ile Skrocic Sprezyny

Recommended Posts

Guest frug0

Panowie /Panie....

Problem jest taki: kupilem sprezyny eibacha odMIR-a teorytycznie - 30. Tył siadl pieklnie ladnie - tak jak sie spodziewalem ale z przodu kupa.. dalej stoi jak na szczudlach :/ Silnik to x20xev nowe amortyzatory KYB . Myslalem zeby je potraktowac szlifierka i skrocic o jakies pol zwoja.. co Wy na to ?? Ktos wie ile skrocic ? w ktorym miejscu ?? ( z jednej strony sa jakby bardziej zakrecone :] te zwoje rzecz jasna : DDDD )

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie można tak skracać sprężyn

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

końcówki zwojów muszą pasować na swoje miejsca w mcpersonie i w łożysku amortyzatora.

może się ułożą ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jaczylibodzio

Jak chcesz sie zabic to skracaj :/

Niech kazdy zapamieta ze sprezyn sie nie skraca, ani nie tnie, ani nie wsadza zadnych gum!!!!

Polecam poprostu je wymienic. Sprezyna ma okreslony skok, tak ze nie ma sie tutaj bawic. Utniesz i przod zacznie myszkowac po drodze i dobijac na dolkach...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest frug0

Please login or register to see this quote.

Watpie.. MIR tez mial podobne problemy :/

tap 5

Przed majowym zlotem założeniem były nowe opony oraz zawieszenie. Wybrałem opony o niższym profilu i sportowych charakterze - Goodyear F1 215/45/17. W połączeniu ze sportowymi sprężynami Eibach Vectra wizualnie się obniżyła. Niestety, ze względu na charakterystykę zastosowanych z przodu amortyzatorów Sachs efekt nie był zadowalający - tył był dużo niżej od przodu. Dlatego na tył wróciły sprężyny seryjne. Rozpocząłem też poszukiwanie innych sprężyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może te sprężyny są do wersji 2.5 V6, 2.6 V6 i diesel?

Nie skracaj tych sprężyn szlifierka bo zabijesz siebie i jeszcze kogoś przy okazji!

Na twoim miejscu sprawdziłbym ten przód czy faktycznie jest do 1.6, 1.8 i 2.0 a jak nie to kupił takie jak mają być!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jaczylibodzio

Please login or register to see this quote.

To bedzie najlepsze rozwiazanie. Sam sie przekonywalem o roznych wynalazkach pozwalajacych obnizyc zawias, ale naprawde nie ma sie co bawic i ryzykowac. Ciete sprezyny to niezbyt bezpieczna sprawa. Dobije do konca, kolo podskoczy i juz masz gotowa podsterownosc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest frug0

W ogole to juz moje 3 podejscie doobnizania uata i znowy porazka ... grrrrr najpierw dostalem zwalone koni, potem kupilem bubla gt cupline a teraz to ... szkoda gadac. A moge zastosowac jakiegos mixa? tzn z tylu zostawie te eibachy a poszukam czegos na przod niekoniecznie tej samej firmy... Co mi polecicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zdzis27

Please login or register to see this quote.

Jak chcesz obnizyc ponad -30mm ,to moze zastanow sie na sprezynami H&R czy Weitec...

Z tym ,ze te sprezyny sa juz dosc dobrze twarde (im nizej tym twardziej)...

Troche mieksze i o mniejszym obnizeniu ,to np. Irmscher

Co do Eibach'a ,to tez je mialem i tez je wywalilem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> (przod prawie wcale nie opadl)

A co do roznych sprezyn....jesli sa one o podobnej charakterystyce i obnizeniu ,to mozna zastosowac roznych producentow (ja w tej chwili mam z tylu Eibach ,a z przodu Irmscher)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja mam zawieche koni na gwincie i z regulacją twardości sprężyny też koni i jest cacy. Jak znajdę w papierach to napisze dokładne dane tego zawieszenia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znowu mam supersporta kpl. - 40mm , na razie miesiąc więc jeszcze nie mogę si wypowiedzieć czy trwałe - ale jeździ się dobrze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zostawiacie seryjne amortyzatory i takie sprężyny, to nie ma się co dziwić, że nie siada. Zresztą, szybko padną amorki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...