Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest Adek34

Brak Mocy Silnik 2,2 Dti Viki C Nie Załancza Sie Turbina

Recommended Posts

Guest Adek34

Witam mam problem w viki c 2,2 dti prawdopodobnie cos z turbina lub zaworami raz sie załancza drugi raz n ie nie ma mocy idzie jak zwykły disel prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zczytaj kody błedów, to podstawa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">"idzie jak zwykły diesel", gdyż wchodzi w tryb awaryjny. bez kodów diagnozy nikt nie postawi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam. Edited by czarna owieczka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sebasbox

obstawiam przepływomierz (chociaż trochę mało informacji)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Edited by sebasbox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adek34

ok dzieki sprawdze na stacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze to być rownież zawór recylkulacji spalin

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> daj znac, jakie błedy ci wyszły:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adek34

sorki sparwdziłem u mechanika to coś chyba z elektrozaworami poscisnienia jak dostanei kopa to idzie jak nie to sunie jak zwykly disel alebo mam wezyki pozamieniane cos mi mechanik nagzrebal i z kad tu wziasc instrukcje podlczaena wezykow do zworkow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest picco

Please login or register to see this quote.

sprawdź jeszcze przewody powietrzne,czasem się trafia dziurka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

popieram koleżankę, TECH i odczytanie błedów... inaczej można grzebac i nagrzebać... robiąc sobie klopotow jeszcze wiecej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no własnie, to małe "chyba". To tak , jakbyś do wrózki przyszedł i zapytał co w wozie nie gra? jak wyciagniesz 100 zł to zaczyna widziec wszystko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">zczytaj kody!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a potem powróżymy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcus16

Please login or register to see this quote.

Zanim wydasz te 100 pln,to poswiec 15 min na dokladne ogledziny,rurki plastikowe,nakladki gumowe,gumowe weze,latarka i pod maske:) chyba ,ze wolisz wydac,z kodami nie zawsze wszytko wychodzi tak prosto:) jak mialem pekniety waz turbo to mialem rozne bledy,raz egr,raz blad podcisnienia raz jeszcze cos innego:) a wystraczylo zajrzec pod maske:) dopiero jak nic nie znajdziesz jedz na techa:)powodzenia:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dlaczego odrazu 100pln ... ja płace 50 za odpowiednia diagnoze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dodam z enie w ASO.

A pod maske moze zawsze zagladnac moze rzuci sie cos w oczy, a jezeli nie chce lub moze jest laikiem w mechanice to TECH. Mi w tryb awaryjny wchodził z powodu czujnika cisnienia atmosferycznego i czujnika cisnienia doładowania, nz TECHu pokazywało bład z opisem "cisnienie atmosferyczne do cisnienia doładowania nieprawdopodobne"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> obejrzelismy z mechanikiem czujniki ... i niby wydawały sie ok. atmosferyczny miał pekniety uchwyt i lekko drgał, przykreciłem go w innej pozycji na drugi uchwyt i jak reka odjał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ... pukam w niemalowane drewno

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ...

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdzie są te czujniki? Masz może foty albo opisz łopatologicznie bo jeszcze nie znam się na dieslach. Jak profilaktycznie byłem na techu po zakupie to pokazało ten błąd w pamieci (check się nie palił, auto OK ale błąd nie dał się wykasować) - wolałbym uniknąć kosztownych zabiegów w razie cuś ... pukam w niemalowane drewno ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Link do tematu:

Please login or register to see this link.

na fotce pokazany jest czujnik cisnienia atmosferycznego, znajduje sie przy kielichu prawego amortyzatora i przy filtrze powietrza.

Czujnik cisnienia doładowania znajduje sie pod czarna pokrywa przymocowaną do silnika. Stojac przodem do auta i patrzac na silnik po zdemontowaniu pokrywy, jest on (ten czujnik) z przodu z prawej strony silnika (dla jasności - NIE z boku po prawej).

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx za oświecenie - muszę trochę czasu poświęcić na lekturę archiwum o dieslach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adek34

kurcze tylko ze u mnie jes wszystko ok pod względem technicznym lamka zadna sie nei pali a nie ma siły raz załapie turbina i idzie raz nie cos moze z czujnikiem lub węzykami tak jak mi radzicie sprawdze czy nie sa pozamieniane lub uszkodzone jak nie pomoze jade na tech dzieki za pomoc

Edited by Adek34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na techa najlepiej jak VC przejdzie w tryb awaryjny (kontrolka sam z kluczem na obrotomietzu) wtedy na 100% będzie zapisany błąd....np. po zgaszeniu i odpaleniu VC jak błąd mało istotny może go już nie być zapisanego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adek34

no to co zrobic jak stwierdzic co jej jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak spec podłaczy autko pod Techa... to zczyta błedy, odpali autko niech pochodzi i zczytujee... mozecie nawet sie przejechac moze akurat wystąpi wyłaczenie turbiny i wszystko bedzie wiadomo.

Nie grzeb nic po omacku bo mozesz sobie narobic sobie jeszcze wiecej klopotow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak nie ma zapisanych błędów, to tech nic nie zczyta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

tak jak napisał daro, przejechać się z podłączonym techem, jak wyskoczy błąd to już połowa "sukcesu"

no chyba pooglądać i podotykać przewody może, czy nie są np. popękane i raczej nic nie popsuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobny przypadek mialem ja, autko z 2002, i niby ok wszystko ale jakby "nie chcialo mu sie" dac kopa, nie rozpatrywalem tego w kategorii problem, bo autko mam dopiero od 2 tygodni, po drugie to moje pierwsze autko diesel z turbina, a po trzecie... to w ogole moje pierwsze autko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)) anyway, po podłaczeniu pod TECHa wyszło ze zawór podcisnienia turbosprężarki zakończył swój zywot, zalecenie: wymiana, koszt: ok 420 zł w ASO, jak wymienią (w tym tyogdniu) to dopisze, czy dało to pożądany efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

napisz jaki jest nr części tego elektrozaworu i jak da radę to wstaw fotkę, który to Ci wymieniaja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Labit

Ja po zakupie byłem w aso i też wymienili mi zawór podciśnienia (ok. 400) + komputer 100

dwa tygodnie później się znów zaczęło, brak mocy i turbina wyłączona

Okazało się że EGR uszkodzony, kupiłem za 500 używany i sam wymieniłem ( w aso 500 zł ) i już im nie udowodniłem że zle mnie skasowali za zawór podcienienia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adek34

koledzy jest juz ok to była przepływaka kupiłem nowoa autko jest nie do poznania dzieki za porady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dudi74

Please login or register to see this quote.

jaki był koszt przepływki (materiał i robocizna) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...