Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest marec007

Necam - Przelancza Sie Na Gaz I Gasnie Silnik

Recommended Posts

Guest marec007

Mam Vectre B 2.0 16V insalcje NECAM. Mialem juz problemy wczensiej z ta instalacja, wymienilem silnik krokowy, czyscilem parownik. Teraz mam taki problem Szczegolnie jak z rana odpalam samochod to po chwili przelacza sie na gaz (slychac otwieranie zaworow) i nagle gasnie (nie chodzi na gazie). No o teraz w zaleznosci jaki smamochod ma humor to przelaczajac przycisk bezyna-gaz (co przelacze na gaz to samochod gasnie) to nieraz przelaczy sie i zaczyna dzialc na gazie po 5km nieraz po 15km. A nieraz wcale. No ale jak juz sie przelaczy to działa normlanie nawet caly dzien.(tzn odpalam przelacza sie na gaz i chodzi), jakzadziala na gazie to pracuje silnik rowno i nie ma z nim problemow. A z rana znowu problem.(przelaczanie bezyna- gaz i tak przez te 15km). Krecilem srubkami w paronwiku do czego one moga slurzyc??? Poza tym czasem jadac na gazie przelacza sie na bezyne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

srubkami sami nie kręcimy - jak sie nie znamy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

służą do regulacji.

ja stawiam na elektrozawór gazu przy parowniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

poczytaj to

Please login or register to see this link.

wg mnie nie masz czujnika temperatury przy reduktorze i dlatego od razu przełącza Ci się na gaz.....

śrubki przy parowniku służą do ustawienia ciśnienia - TO INSTALACJA CIŚNIENIOWA i musie mieć odpowiednie ciśnienie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie wiesz po co ale kręcisz?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

No nieźle...

Przeczytaj nasz topic (link powyżej) - używanie opcji "szukaj" nie boli...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marec007

Elektrozawor juz sprawdziłem. Działa. Czujnik temp. tez nie bo on przelanczncza na gaz (slychac elektorzawory) ale jak nie dziala na gazie. Zastanawaim czy krecac tymi srubkami moglem tak przestawic ze czasami zadzial a czasami nie dziala. Czy jak czasami dziala to znaczy ze cisnienie jest dobre ustawione??. A idzie jakos zresetowac komuter od gazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest prezes82

u mnie było to samo nie mogłem dość co jest grane .na 99% tłoczek sie blokuje wykręć i załóż jeszcze raz może akurat. i sprawadż czy reduktor jest gorący

Edited by prezes82

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie przy przelaczaniu na gaz gaslo auto. Przyczyna byl uszkodzony sterownik. Koszt niemaly, ale co zrobic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kaliber_9mm

Please login or register to see this quote.

stawiam na to samo, rozkrecic i wyczyscic, w dzisiejszym gazie ostatnio zauwazam ze jest duzo wiecej syfu jak i opilkow metalu niz kiedys

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SiAr

mam sekwencję LPG, zrobione na niej 60tys.km. Ustawione jest tak, że auto przełącza się na lpg po osiągnięciu 40st.C, przy temperaturach powietrza 0-2st.C trwa to jakieś 4-5min. I niestety po przełączeniu się na lpg podczas jazdy na biegu auto przestaje ciągnąć (a właściwie zwalnia), tak jakby nie było gazu. Muszę dusić pedał gazu i wtedy po kilku sekundach poszarpie tak jakby dopiero dostawało paliwo i dopiero zaczyna dalej jechać. Gdy podczas takiego przełączenia stoi na luzie, to gaśnie. Problem ten występuje tylko po nocy, w okresie zimowym. Dodam tylko, że to już trzecia zima, gdy mam ten sam problem. W zeszłym tygodniu miałem gruntownie czyszczony parownik i zaworek w parowniku i dalej to samo - być może teraz dusi się kilka sekund krócej.

Powiedzcie mi czy da się coś z tym zrobić, bo ja już noszę się z wymianą parownika na nowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duszenie przy zimnym silniku to często wina zapowietrzonego układu podgrzewania reduktora. Z przyjemnością zapraszam do Kielc. Siedzę w Koltec od lat, mam możliwość diagnostyki komputerowej tej instalki i zawsze służę pomocą. Dzwoń tel. 783 37 57 07 lub emial: koltec@kuk.biz.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Podepnę się pod temat.

Przedwczoraj jechałem na dalszą trasę. Końcówka drogi była po wybojach, trochę pod górkę, ale wszystko było OK. Jechałem na gazie - jak zwykle,żadnych problemów. Kiedy zapaliłem samochód po kilkugodzinnej przerwie, zapaliłem na benzynie - jak zwykle, a po przełączeniu na gaz, samochód utrzymał obroty jeszcze przez 2 sekundy, ale potem zgasł. I tak jest do teraz.

Samochód chodzi na benzynie ok, po przełączeniu gaśnie, z tym, że nie w momencie przełączenia, tylko jeszcze za każdym razem przez te 2sek działa. Próbowałem przygazować zaraz po przełączeniu, ale i tak po tej sekundzie odcina. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Dzięki z góry

Zapomniałem napisać. Instalacja II generacji, reduktor LOVATO, sterownik STAG50.

Edited by przjurcz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dostaje gazu. sprawdz elektro-zawory czy się otwierają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A w jaki sposób można to sprawdzić? Trzeba demontować czy chodzi o wyczuwalny 'styk' podczas przełączenia?

On jest gdzieś koło reduktora?

Zastanawia mnie to, że jeżeli byłby to elektrozawór niesprawny, to skąd silnik ma jakąś porcję paliwa, żeby jeszcze po przełączeniu te 2sek pochodzić? Czy była by to jakaś resztka benzyny, która podawana jest pomimo przełączenia na LPG?

Edited by przjurcz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...