Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest andzior

Brak Mocy - Vectra C 3.0 Cdti

Recommended Posts

Guest andzior

Piątek 05.10.2007

Witam

Od jakiegos tygodnia coś dziwnego dzieje się z moim autem. Gdy ruszam z miejsca wszystko jest OK do czasu gdy obroty dojdą w okolice 3000.

Najbardziej daje się to odczuć jadać na trzecim biegu... obroty dochodzą do 3000, wciskam pedał a samochód zamiast zaczać przyspieszać normalnie, przyspiesza ale jak polonez. Dopiero gdy obroty wzrosna do 4000 wraca normalna moc.

To samo dzieje się na innych biegach.

Nie świecą się żadne kontrolki a w serwisie powiedzili mi, że samo podłączenie pod komputer i odczytanie błędów nic nie da ponieważ oni muszą później te błędy rozszyfrować co oczywiscie kosztuję następne pieniądze.

Jeśli ktoś z WAS wie co może być tego przyczyną proszę o pomoc.

Vectra C, hatchabck, Y30DT, rok 2004

Dzisiaj:

Byłem dzisiaj odczytać błędy (nie w ASO) i co się okazało komputer nie zapisał żadnych błędów. Po godzinie jeżdzenia mechanik ustalil, że podczas przyspieszania auto ma za małe ciśnienie na magistrali. Nie podjał się naprawy ponieważ nie miał nigdy do czynienia z takim silnikime i nie mial do niego niezbednej dokumentacji. Powiedział również, że w serwisie tez rozłożą ręce i ich naprawa bedzie polagala na zasadzie.... ''to może wymienimy to a jak nie pomoże to wymienimy tamto"

Mechanik doradził mi abym pojechał do serwisu ale u naszych sąsiadów.

Czy ktos z Was może coś poradzić co mógłbym zrobić w tej sytuacji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj w nieautoryzowanym serwisie Opel Grzesik, ja mam taki sam motorek jak u ciebie i mi tam pomogli, a ceny niższe jak w serwisie i ludzie tam wiedza co mówią i robią.

Opel Grzesik

Dembowskiego 10

Szczecin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andzior

Dzięki jendrek.

Jeszcze w tym tygodniu się tam wybiore. Jak już uporam się z problem dam znać co było nie tak.

Pozdrawiam

Edited by andzior

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andzior

No więc tak...

Byłem tydzień temu w nieautoryzowanym seriwsie Grzesik Opel Serwis w Szczecinie. Zostawiłem auto do zdiagnozowania o godzinie 9:00. Po godzinie 13:00 auto było już do odebrania. Po przybyciu Pan ze smutną miną poinformował mnie, że pompa paliwa (wtryskowa) jest niewydolna. Cena nowej 15 000zł !!! Zapytałem się czy jeśli zdecyduję się na naprawe czy oni sie podpiszą pod tym, że to na pewno pompa się zepsuła. Odpowiedzili, że tak. Grzecznie podziekowałem, zapłaciłem za diagnoze 150zł i pojechałem.

I teraz najdziwniejsze.... Gdy wyjechałem okazało się, że auto jedzie normalnie tak jakby problemu wogołe nie było. Myślałem sobie, że to pompa chwilowo zadziałałą normalnie i że za chwile znów auto będzie bez mocy. Jeżdze do dzisiaj czyli 6-ty dzień i auto jezdzi OK.

Jak myslicie czy pompa za jakiś czas znowu padnie i że tylko na jakiś czas ożyła ?

Czy może problem z brakiem mocy leżał gdzieś indziej i oni diagnozując auto sami go naprawili nie wiedząc o tym ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej ta druga opcja;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krissto

15 tys pompa paliwowa??????????????????

To jakiś absurd. Ponad 10% wartości samochodu to koszt pompy????

A czy oprócz tego macie jakieś problemy z tym silnikiem??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andzior

Minął już trzeci tydzień odkąd problem zniknął i auto w dalszym ciagu jeździ jak należy.

Zadnych więcej problemów z tym silnikiem nie miałem.

Cena pompy: 15tys... niestety

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by andzior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znając życie za jakiś czas problem wróci i sam zniknie i tak w kółko. Ja od kilku miesięcy mam spokój. Ten sam problem pojawiał mi się już kilka razy i za każdym razem sam ustępował. Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest nieszczelność w układzie paliwowym (strona ssąca). Kilkukrotnie przymierzałem się już do wymiany zaworków regulujących ciśnienie, ale odkąd od kilku miesięcy jest spokój to nie czuje takiej potrzeby (1,5kPLN piechotą nie chodzi).

Temat myślę, że dość znany, omawiany był już na forum.

Please login or register to see this quote.

O ch..ra, ale kotleta odrzałem.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_woot.gif" alt=":woot:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...