Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest max69

Gdzie Sterownik Świec Żarowych?

Recommended Posts

Guest max69

Czy wie ktoś, w którym miejscu znajduje się elektroniczny sterownik świec żarowych dla silnika 1.7 TD isuzu?

Zaznaczam, że sterownik, nie przekaźnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest max69

Już wiem, na prawym nadkolu w kabinie.

Nie wiem tylko dlaczego przestała zapalać się kontrolka świec żarowych. Na pewno grzeją, ale kontrolka działała jak chciała, aż przestała. Nie wiem co może być przyczyną. Komplet świec nowych i bez rezultatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolka dostaje masę ze sterownika , podaj ją na niebieski przewód i jak się zaświeci to niestety sterownik , jeżeli nie to przewody lub żarówka .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vikary

Witam, dzisiaj zastrajkowało mi grzanie świec, auta sie nie udało uruchomić, przy czym kontrolka sie na chwilę zapaliła ale tak jakoś blado, przy następnych próbach juz sie nie pojawiła, czy oprócz sterownika i przekaźnika z prawej strony jest cos jeszcze współpracującego ze świecami żarowymi, może jakiś bezpiecznik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolka jest zasilana ze sterownika - jeśli do wszystkich wejść dochodzą napięcia to raczej on padł . Bezpiecznik jest jeden ( maxi - 60 A) ale bezpośrednio przed świecami .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vikary

Please login or register to see this quote.

Sterownik świec to który?

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Hej ! Ten drugi link to na 100% sterownik od centralnego więc zostaw te puszkę w spokoju, tego drugiego nie widziałem u siebie w benzynce zatem może to być coś od diesl'a

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na 100% pierwszy to sterownik świeczek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

367606940jp2.jpg(tak wygląda sterownik świec żarowych)

Edited by sempiko72

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vikary

Auto zrobione, pali, wywalony został immobilizer, on był sprawcą całego zamieszania, przy okazji pozbyłem się zamykania z pilota, przykre no ale trudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy oprócz braku podgrzewania nie było innych objawów ? Jeżeli to tylko jedno wyjście immo padło to można to pominąć podając + 12V ( obecne po załączeniu stacyjki ) na wejście 1 sterownika ( czarno - żółty przewód )

Edited by RYBA-71

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vikary

Wyglądało na to ze prócz braku grzania miał odcięte też paliwo, bo jak elektromagik podgrzał "na krótko" to tez nie zapalił, poza tym od długiego już czasu miał takie "napady" że nie załaczał rozrusznika, czasem trzeba bylo kilka razy kręcić kluczykiem to za któryms razem załapał, albo przytrzymać dłuzej w pozycji "rozruch", jak się "namyślil" to załaczył, natomiast zawsze było grzanie, tylko że jak był ciepły to lubił dwa razy załączyć i wyłączyć grzanie. Nawet woziłem ze soba przewód i jak dłużej się rozrusznik nie odzywał to podawałem mu prąd bezpośrednio z baterii, było to wk...e bo nieraz robił taki numer np. na stacji benzynowej albo myjni, kolejka, ch...e latały w moim kierunku. No i raz rozłączył mi w czasie jazdy na autostradzie w niemczech, ale zaraz normalnie odpalił i potem juz się to nie powtórzyło. Teraz spokój będzie mam nadzieję, tylko nijak nie mogę się przyzwyczaić do otwierania kluczykiem, zamek nigdy nie używany cieżko chodzi. Ja się na elektryce ani na elektronice nie znam kompletnie, czarna magia, czeski film, dlatego muszę się pogodzić z tym co stworzył elektryk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Albo znaleźć używany immo . Trzeba było od razu opisać wszystkie objawy .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vikary

Nie, nie będę się juz w to bawił, tym bardziej ze coraz powazniej myslę nad zmianą autka, grunt żeby nie robilo glupich numerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ty zostaw to auto w spokoju. No chyba, że planujesz zakup Viki B to co innego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale im dłużej mam viki A tym bardziej utożsamiam się z tym, że to tanie w częściach auto. Im rocznik młodszy, tym ceny klamotów są bardziej zabójcze.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vikary

Auto jest ok, złego słowa nie powiem, jednak człowiek sie starzeje chce więcej komfortu, przestrzeni itp, i ja przymierzam sie do Vana, ale zanim to będzie to jeszcze sporo km vectrą przejadę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

tu jest ten przekażnik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie, kolego, przekaźnik w VA dla silnika 1.7 TD (TC4EE1) znajduje się w nogach pasażera, blisko prawego słupka. Należy ściągnąć ten "trójkąt" w nogach pasażera. Jak dobrze pokombinujesz, to nie musisz demontować schowka. Przekaźnik jest koloru żółtego. Są tam 4 przewody, głównie "mocne" przewody to czerwony - zasilanie oraz fioletowy na listwę świec żarowych. Po drodze w tym pudełku, co zrobiłeś fotkę jest bezpiecznik od świec - jak dobrze kojarzę 60A - MAXI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...