Jump to content

W dniu dzisiejszym od 22 nastąpi przerwa w działaniu forum związana z pracami serwisowymi.

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest tificzes

Kłódka Z Samochodzikiem.

Recommended Posts

Guest tificzes

Domyślam się że to jakiś problem z immobilizerem ale czego tu się przyczepić ? Czasami muszę z 10 razy wyjąć kluczyk ze stacyjki i po ponownym włożeniu go w stacyjkę samochód normalnie odpali. W momencie kiedy świeci się ta kłódeczka z samochodzikiem to nawet rozrusznik nie chodzi ale cały zapłon tzn deska i kontrolki się świecą. A wogóle to gdzie jest immobilizer w kluczyku do VC ? W VB była kosteczka w środku a tu takowej nie zauważyłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIM pada.....szykuj 2 tysiace (opcja aso)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest serial

Please login or register to see this quote.

nie koniecznie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

czytaj od postu #15

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Berez

sprawdz 2 kluczyk. pojezdzij z nim kilka dni i sprawdz

mnie pomoglo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rosiel5

Jest taka procedura dopasowania klucza ze sterownikiem.kluczyk w drzwi otw zamknac otw zamknac az okna sie opuszcza.wtedy klucz w stacyjke i powinno byc ok.Jak ktos to sprawdzi i potwierdzi byllo by milo.Informacja od klienta wiec bezposrednio sam nie moge potwierdzic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest adam236

Witam

Mój problem jest taki, że kiedy włączę zapłon to nie zapala mi się na chwilę kontrolka od immobilizera pod obrotomierzem. Auto odpala normalnie, czy można to usprawnić samemu, czy czeka mnie wizyta w ASO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego, dlaczego piszesz 2 posty o tej samej treści w 2 różnych tematach!?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Edited by bajtek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest adam236

Przepraszam moje niedouczenie i niedopatrzenie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a powinna się zapalać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

pewnie, że NIE !!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

także adam236 wszystko masz OK!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest adam236

A jak jest u Was? Według instrukcji "po włączeniu zapłonu na chwilę zapala się lampka samochód+kłódka", następnie lampka powinna zgasnąć i odpalamy samochód. U mnie się nie zapala, a samochód odpalam normalnie, nie wiem może to nie błąd, a może mam wyłączony immobilizer. Czy jest to możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co u siebie zauwazyelm to nie zapala sie taka lampka (dzieki bogu), za to zapala i gasnie lampka od serwisu, ale to juz inna bajka (swieczki). Takze u ciebie jest cos nie tak skoro cos takiego wystepuje.pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzewam temat. Mam przypadłość jak poniżej.

Podczas próby odpalenia samochodu pojawia mi się na wyświetlaczu auto z kłódką i zero reakcji na przekręcenie kluczyka tj. w ogóle nie reaguje rozrusznik. Pilot do centralnego normalnie działa. Drugim kluczykiem normalnie odpalam samochód ale w momencie rozruchu potrafi pojawić się błąd silnika, który po sekundzie znika z deski rozdzielczej (jeszcze go nie zczytywałem). Co o tym sądzicie? Z tego co wyczytałem to problem z immobilizerem i kluczyk do wymiany, ale czy pozostaje tylko ASO? Poza tym czy błąd silnika może mieć jakiś związek z drugim kluczykiem? Przed całą sytuacją nic się nie działo.

Silnik 1.8 benzyna Z18XE

Share this post


Link to post
Share on other sites

popraw zimne luty w kluczyku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawienie zimnych lutów nic nie dało niestety, także chyba czeka mnie wizyta w serwisie na wymianę kluczyka, z tego co się orientowałem to 650 zł w plecy.

Edited by Ralfik77

Share this post


Link to post
Share on other sites

aż tak dużo nie kosztują w serwisie. Ale są tutaj ludzie co też kluczyki mają. Prawda matro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dowiadywałem się w ASO, 200 programowanie, ok. 450 sam kluczyk, jako że mam mało czasu, to musiałem się umówić do ASO. Nie bardzo wiem, kto z forumowiczów w mazowieckim ogarnąłby temat z kluczykami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kluczyk nowy kolo 200zl mozna kupic do tego wyciecei grota niech bedzie z 40-50zl i programowanie klucza tez 50zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

wystarczy allegro wklepac i namsz komplet za polowe tego co w aso

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu jeszcze taniej

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba że kolega nie ma pinu do auta i sprawa się komplikuje troszkę bardziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIN do Auta, czyli CAR PASS? Posiadam.

Zawsze pod górę, gościu akurat jest na urlopie. Patrząc na inne aukcje to koszt kluczyka z zaprogramowaniem to około 400 zł, jak na złość w mazowieckim nic nie ma.

Problem rozwiązany, winnym okazała się cewka (transponder), została przelutowana nowa i jest ok. Koszt 100 zł.

Edited by Ralfik77
Problem rozwiązany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...