Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest fxd

Chip - Wroclaw

Recommended Posts

Guest fxd

Czytajac topic koks-a... szukalem dojscia do zakladu (we Wrocq) ktory wstawi chip-a do mojej Viki ....+ hamownia.....

Okazalo sie ze ceny sa straszne ..... hamownia 1 wjzad od 180-350 SzoK

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> do tego dochodzi chip 1300bez fa Vat z faktura +22%...... masakra.... moze z tych 1300 dalo by rade cos urwac ale jakos nie mialem ochoty targowac sie...

Nie poddalem sie ........ szukalem szukalem i jeszcze raz szukalem /////

Doprowadzilo mnie to do pewnego pana Sebastiana ..... ktory zaproponowal ....

chip + 2 wjazdy na hamownie .... cena jak dla mnie okolo 400zl.... -tak wytargowlaem na poczatku bylo 550...)

wypytalem go o sterowniki do Ecu .. jakie wgrywa itp ....

powiedzial ze Przyrost mocy 20-30km momentu 40-50nm tak powinno byc.... ale wiecie jak to jest w praktyce ...

( u koks-a nM zaszokowaly mnie seria 185 wynik 277 )

ale ponoc DTL-ki lepiej sie kreca!!!!

Wiem ze posiada on kilkanascie roznych sterownikow... do DTH .... oraz mase innych ..(prawie do kazdego auta)

A wiec umowilem sie na wtorek ... zobaczymy co ten magik zrobi z moimi 101konikami i 205 Nm.....

Jesli osiagi bede przyzwoite ... oraz obsluga fachowa postaram sie wywalczyc znizke dla forumowiczy ....

Edited by fxd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest drmexpol

Pan Sebastian handluje czipsami na Allegro

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> szukaj usera autotronica. Do VB DTI ma w cenie 250 PLN+50 kosztował montaż, a reszta to chyba hamowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fxd

heh ten sam numer telefonu

Please login or register to see this link.

300 zl chip ... i hamownia 250 zl 2 wjazdy .. hmmm..... okaz e sie we wtorek .... bede sie targowal ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

fxd daj znac jak tam z tym chipowaniem, bo moze ja tez bym zrobil we Wro.

Podaj pozniej efekt i calkowity koszt.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fxd

Spox .. we wtorek powinienem wszystko wiedziec ... opisze wrazenia....

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... no już wtorek ...... jak poszło ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fxd

Please login or register to see this quote.

No wlasnie nie poszlo ..................

Walczylismy kolo4-5 godzin ... przetestowalismy chyba z 10-15 wsadow.....

Hamownia .... (taka zakladana na kolo)....

Niby w serii wyszlo mi 94KM i 189 Nm.....

Max co wyciagnelismy ... to 105 KM i cos kolo 200 Nm zaraz powinienem miec wykresy to wrzuce...

Nie wiedziec czemu zaden z wsadow nie podchodzil mojej Viki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">((

Jak widac Seba nie odpuscil .... zdobyl info oraz wsady od

Please login or register to see this link.

Info "To sie bardz zle robi czasami w tej pompie PSG5 jest blokada i nie da sie podnieść dawki .Poza tym bardzo często sa problemy z turbina bardzo mocno przeładowuje i przechodzi w awarię .Czesto uszkadzają sie zaworki sterujące cisnieniem .Generalnie nie lubie tych silników .

Z poważaniem

Andrzej Godula

Godula Moto Sport"

Wiec umowiony jestem na kolejny wtorek .... zobaczymy co uda sie wyciagnac z Viki ....

Cena b.przystepna..... Obsluga fachowa....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fxd

Please login or register to see this quote.

czy ja wiem .... czy taka straszna....

Kilka osob podkrecilo DTH i smigaja ..... ;-)

Ja we wtorek znowu bede probowal ...

MOja seria :

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this image.

hmmm.. to az tak duzo nie ubylo ...98.4 KM i 209.6 Nm..... koniki mimo przebiegu 237 tys zachowaly sie!!

Edited by fxd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

hmm kolego to jak to było w końcu z tą Twoją serią ?

Daj znać jak sie sprawa zakończy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomasz76

z tego wynika że tobie robił poprzez wymianę sterownika w kompie, a u mnie da się po kablu i tu jest własnie lepiej bo można dokładniej program zmodyfikować i wgrać do kompa, rozmawiałem już z Sebą na GG, za 500zł full opcja z hamownią do bólu , w porównaniu do cen innych tunerów to taniocha jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fxd

zadengo sterownika nikt nie wyciagal z kompa.. wszystko poszlo przez ODB....

hamownia do bolu to malo powiedziane

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

znudzila mi sie ta hamownia :E hehe:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomasz76

fxd no to ile masz w końcu teraz po modzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest estor

i jak wrażenia po tuningu we Wrocławiu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolega zaniemówił z wrazenia chyba

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

Ja sie przymierzam do wizyty u tego czlowieka ze swoja V6. Gdyby nie to ze nie moge znalezc dobrego warsztatu we Wroclawiu ktory by sie podjal wsadzenia walkow z 3.0 V6 do mojego malenstwa to juz w poniedzialek byscie mieli wykresik z hamowni po zawirusowaniu. ;(

Edited by B@rt

Share this post


Link to post
Share on other sites

B@rt a jaki ty masz problem z wsadzeniem wałków ? Chyba w sobotę będziesz robił rozrząd więc przy okazji zmień wałki to żadna filozofia i jak będziesz miał rozpięty rozrząd to byłoby grzechem tego nie zrobić. Przy okazji jestem bardzo ciekawy jak ten gość sobie poradzi z benzyniakiem bo miałbym do niego też pewną sprawę.

Edited by jabolkg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

Hehe, sluchaj ja kompletnie nie mam doswiadczenia jako mechanik (studiuje bankowosc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">) Takie rzeczy ktore nie wymagaja operacji na otwartym sercu wykonuje sam jak np kabelki, swiece, dis, przewody cieczy chlodzacej, amorki itp itd ale silnika i jego srodka sie nie tykam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">. Przy rozrzadzie bede majstrowal pod czujnym (mam nadzieje) okiem qmpla ale on tez sie nie chce podjac wymiany walkow :/ mowi ze nie slyszal o tym zeby pchac walki z mv6 do vectry ;(

PS

A co do naszych silnikow (x25xe) gosc mowi ze ma doswiadczenie. Podobno kilka juz zrobil ale w omegach. Mi powiedzial ze realny wzorst przy seri to jest 10 km i ok 20 Nm

Edited by B@rt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj B@rt chyba cię zaproszę do siebie na wymianę a daleko nie masz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> A jeśli nie macie doświadczenia przy rozrządach V6 to też nie radzę się za to brać bo bez blokad trochę trudno go ustawić. Jestem bardzo ciekawy jak silnik zareaguje na wymianę wałków, ale bardziej mnie interesuje czy gość poradziłby sobie z innym silnikiem (na razie jeszcze nie zdradzam jakim) i oryginalnym sterownikiem od 2,5 V6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

Powiedz tylko kiedy masz wolna chwilke i juz u Ciebie jestem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> :D

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ale koniec tego OT

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

chwilowo nie ma wolnej chwili, bo zajmuje się moją furką...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> a na weekend przyjeżdża do mnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możemy się ugadać na jakąś sobotę oby nie na tą bo wybieram się na pewną parapetówkę we Wrocku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jakby co to pisz na PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temat osiagniec Seby mozecie poczytac w ponizszym linku

Please login or register to see this link.

Zastanawia mnie czemu autor tematu ciagle milczy ;p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest B@rt

No no, w wiekszosci pozytywnie. No moze poza jedna osoba ktora miala przeboje z immobilaizerem ale jakos ja nie widze zwiazku, no i raczej strojenie na odleglosc to kiepski pomysl. Ja tam sie wybieram do tego magika a jak mi skrzywdzi Viki to nie chce byc w jego skorze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Tylko te walki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko ładnie pięknie opinie nawet mi sie spodobały chociaż jak widać dopiero od pewnego czasu gość dysponuje hamownią a wcześniej jego praca polegała na wgrywaniu wsadów z jakichś zagranicznych stron.

Coś mi nie pasuje tylko z cenami. Od kolegi który założył ten temat wziął 400zł po negocjacji, na allegro oferuje się chyba za 250 a na forum omegi sprzedaje za 100zł więc ja już powoli zaczynam głupieć ile on chce za modyfikację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...