Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rysiontko

Wymiana linki hamulca awaryjnego (ręcznego) - fotorelacja

112 posts in this topic

Kolejne fotostory, które może się przydać kolegom mniej zorientowanym...

Proponuję podpiąć...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Co do łącznika elastycznego - " powinien znieść takie wychylenia " jak napisałeś, ja bym jednak go czymś podwiązał, choćby sznurkiem, bo łącznik nie lubi takich ekstremalnych wygięć. Potem zazwyczaj pęka...

A ogólnie - BRAWO !!! Bardzo mi się podoba...

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

to podpinamy

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj wymienilem linke hehe tylko w warsztacie bo nie mialem warunkow.a latwo wyregulowac ten reczny w tarczy?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba "wymacać" ząbki kółka regulatora

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

a te zabki to w gore czy w dol mam obracac ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam, chociaż robiłem to już kilka razy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">, musisz sam obadać.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam ma pytanie poniewaz dzis zerwla mi sie linka z recznego

weszłem pod auto i linka jest urwana od storny kierowcy zaraz przy tylnim kole

prosze o rade ktora mam kupic czesc tej link

dziekuje

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez bym chcial o cos zapytac....

jezeli u mnie łapa działa tylko i wylacznie na ostatnim zabku, zacisku, a na zadnym innym polozeniu nie trzyma... to moze to byc wina wlasnie tej linki ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może być kilka przyczyn:

wyciągnięta linka,

zużyte tylnie okładziny bębna,

na początku zacząłbym od regulacji linki i regulatora w kołach. jeśli to nie pomoże to linka do wymiany,.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cała długą linke musisz zakupić

p.s

co do tej porady to u mnie dziś za żadne cuda świata nie chciała wyjść linka krótka czyli ta od lewarka do łączenie z 2 długą linką po obcięciu jej pod autem wyszła jak najbardziej ale nowa nie weszła konieczne było odkręcenie środkowego tunelu w celu dostania sie do śrub trzymających cały mechanizm

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długą linkę da sie wymienić bez zdejmowania wydechu chociaż nikomu tego nie polecam. Porysowane ręce, 500 przekleństw itp

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy mam sprawe do was gdyz musze wymienic w swojej viki b linki recznego jakie linki mam kupic chce wszystkie wymienic jakie tylko sa do recznego krotkie długie i nie wiem jeszcze jakie tam sa doradzcie mi co mam kupil i jakie i ile czego bo kurde co do sklepu ide to mowia mi cos innego:/ juz nie moge normalnie:/

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy ja mam pytanie do was nastepujace jak zdjać tarczobebny z tyłu bo kolega kiedys mi tu pisał ze jest tam jakis samoregulator i ze trzeba umiec zdjac beben ze szczek. ale ja nie wiem jak :/ pomozcie PRosze

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do zdjęcia tarczobębnów trzeba poluzować linki żeby okładziny cofnęły się ile się da, a i tak zazwyczaj bez młotka nie podchodź. Niestety, ale tak to z tym jest.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2 pytania co do hamulca recznego

1.Jak auto postoi kilka godzin to przy kilku pierwszych hamowaniach slychac szum z tylnch hamulcow.Koncza sie hamulce z tylu???

2.Od kiedy kupilem auto od poczatku reczny lapie na ostatnim zabku ale wystarczy lekki spad i auto sie toczy , nieraz do momentu az zalapie bieg.Widzialem ze jest regulacja przy dzwigni recznego , naciagnac linke czy lepiej wymienic ???

Pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje hamulce z tyłu tez szumią jak auto postoi. Zaglądałem na klocki i niby ok, ale nie przyszło mi do głowy, że mogą być nierówno zużyte i może ten wewnętrzny się skończył. Muszę to jeszcze raz sprawdzić.

Odnośnie ręcznego taka sama przypadłość jak u kolegi wyżej, chyba trzeba zacząć próby z naciąganiem...albo się uda albo się nie uda

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

A czy to prawda, że szczęki do tarczo-bębnów są takie bardzo drogie??? Tak mi się obiło...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dobrze pamiętam - około 60 zł za kpl.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam identyczny problem z szumem i ręcznym. Mam wrażenie, że szum jest intensywniejszy gdy jest mokro i chłodno. Po wczorajszym myciu podwozia to juz szumi sobie równo...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra robota świetnie wykonane

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Oby wiecej takich manualow

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam bardzo denerwujący problem więc nardzo proszę Was o pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Otóż chcę wymienić szczęki hamulcowe i wszystkie sprężynki mocujące i nijak nie mogę zdjąć tarczobębna. Czy konieczne jest zdjęcie zacisków bo czytałem że bez zdejmowania zacisków nie można zdjąć tarczy! A tak wogóle to nawet nie mogę odkręcic tych 2 śrób na krótych sa zamocowane zaciski! Są zapieczone czy coś jeszcze trzeba odkręcić??? Pomocy!!!

Pozdrawiam!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczywiście, że trzeba zdjąć zaciski - inaczej nie zdejmiesz tarczobębna.

Śruby są na klej i taki też trzeba zastosować potem podczas wkręcania.

Długa przedłużka i pójdą.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

proszę jeszcze o nazwę tego kleju do śrub czy też typ. Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.