Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wektor

Spalanie Na Wolnych Obrotach

Recommended Posts

Przy rozgrzanym silniku, mam standardowo 0,6L/h.Ale zdarza się,że zejdzie do 0,5. Gdzie jest granica?

Ktoś uzyskał 0,4 np?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja mam 0,7 l/h, kiedys bylo 0,6 ale juz dawno tego nie widzialem

znaczy tyle pokazuje komputer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukaszo

Please login or register to see this quote.

U mnie standardowo 0,6 (raz zauwazyłem 0,5 ale to na krótką chwilę)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie cały czas 0,5 a 0,4 czasami się pojawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a na moim wlasnym 0,74 bez klimy i 1,14 z klima

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kadlewy

Please login or register to see this quote.

u mnie 0,6 non stop, nigdy nie widzialem 0,5. wydaje mi sie ze zalezy tez to od pojemnosci. ja mam 2.2 wiec mysle ze powinno byc wiecej niz w 2.0.

co myslicie?

3majcie sie

darek

Edited by kadlewy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest baca_cwaniak

przed awariami pompy wtryskowej mialem 0,9 , 1,0 po naprawie 0,6 a teraz bez termostatu 0,8 , 0,9

a jak ruszacie na 1 biegu to chwilowy max spalania ile wam pokazuje? dobil ktos do 40?

bo mi najwiecej 39,9

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i dalej nie chce ...

Edited by baca_cwaniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,6 i nic mniej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W l/h czy l /100 ?? Moj pokazuje to i to ale mam ograniczenie na 99.9 l/100

l/h to na pewno przekracza 20 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest baca_cwaniak

Please login or register to see this quote.

l/h za kazdym razem jak ruszam to srednio pokazuje mi na jedynce 25l a czasami na maxa jak docisne to 39,9 wiecej nic

Share this post


Link to post
Share on other sites

To powiem tak: przed czyszczeniem kolektora dolotowego standard- 0,7.

Teraz jak w pierwszym poście:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Zak1

0.6 bez włączonych świateł mijania, ze światłami 0.7 ,na klimie początkowo 1.3 szybko spada (ok 40s)do 1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mamy już sporo danych.

Pytanie: czym i jak zawalczyć o 0,5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Proponuje jeszcze podac na jakim oleju (syntetyk lub polsyntetyk) byly te spalani bo wydaje mi sie ze moze to byc przyczyna. Jak mi kiedys w sluzbowej astrze zmienili olej z syntetyka na minerany (albo polsyntetyk) to od razu wyczulem duuuzego mula.

U mnie te 0,74 na polsyntetyku

Poza tym rodzaj paliwa - o mnie zwykle BP

Edited by otest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grawer4ever

MAM VECTRĘ OD 3 MIESIĘCY Z SILNIKIEM 2.0 DTH I JAK PISZECIE ZE MACIE 0,4 TO SPADAJĄ MI WLOSY Z GLOWY

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> U MNIE Z KLIMĄ 1,1, NATOMIAST BEZ 0,8 L/H

POZDRAWIAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

To rób coś z tym!

Swoją drogą, chetnie posłucham co zrobić,zeby mieć 0,4..

Acha, moje 0,6 na mobilu 10w40

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.5l , olej 0W40 na swiatłach bez klimy ( przed nowym softem z ASO na wolnych 0.6/0.7l )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat. Co jest odpowiedzialne za spalanie na biegu jałowym?Przed czyszczeniem kolektora wlotowego miałem 0,5 - 0,6. Po czyszczeniu mam 0,7. Przez moją głupotę zalali mi olej mineralny. Jeżdżąc na mineralnym cały czas miałem 0,7. Teraz wróciłem do 10W40 auto żywsze ale spalanie na jałowym dalej na rozgrzanym silniku 0,7. Co można zrobić albo co poprawić żeby mieć niższe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem nic bo to prawidłowe wskazanie. Ale jeśli już to na spalanie na biegu jałowym wpływ ma wiele czynników: stan silnika, rodzaj oleju, stan filtrów powietrza i paliwa, jakość paliwa, stan przepływomierza, temp. silnika.

Aha, no i ilość włączonych odbiorników prądu a co za tym idzie - stan alternatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie wygląda to następująco:

jak włączę silnik (zimny po nocy) komputer pokazuje: 0,9l - 1,0l

jak silnik się już rozgrzeję i będzie zagrzany do temperatury roboczej, a będą włączone światła, radio i inne odbiorniki prądu komputer wskazuję: 0,6 - 07,l

na rozgrzanym silnik i wyłączone wszystkie odbiorniki prądu (światła, radio, klima itp.) komputer oscyluje w granicach: 0,4 - 0,5

z klimą jakieś ponad 0,5l więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie w drugije VB

0.9 - 1,1 i mysle ze to jest za dużo wyczyszcze EGR i zobaczymy jak to bedzie

Edited by Adam O

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pomyślał ktoś o obrotach silnika bo wolne obroty w jednym to nie zawsze takie same wolne obroty w innym silniku (możliwość regulacji np opcom)

druga sprawa czy rozgrzany czy zimny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiem tak może z innej beczki zużycie wody zimnej jak miałem zapchane rury było niższe wiadomo wymuszone jak zmienili mi na nowe plastykowe okropnie wzrosło.

To taki przykład wyczyściłeś mu płuca i teraz mocniej oddycha co za tym idzie więcej pije no ale teraz jaka jazda czyli coś za coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem teraz sprawdzic spalanie na jałowym i pobawić sie opcomem i powiem tak

przy obrotach ustawionych na +50 mam spalanie 0,7 na rozgrzanym silniku

przy obrotach ustawionych na -50 mam spalanie 0,6 na rozgrzanym silniku + telepie budą że strach pewnie poducha do wymiany

OT

przy okazji jak macie ustawiony

egr

korekcje dawki rozruchowej

maksymalna dawka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dziadek powiem tak jest to bardzo sensowne wyjaśnienie i nie będę szukał dziury w całym. Autko jak na VB jest w miarę zrywne, jeździ, pali 5l/100km, błędów brak, więc nie mam co narzekać i się doszukiwać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...