Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Uszczelka Pod Glowica???


Guest El_pajaco
 Share

Recommended Posts

Guest El_pajaco

Witam wszystkich!

Mam problem.W trakcie jazdy temp podskoczyla nagle na max.Po zatrzymaniu sie od razu poleciala para ze zbiorniczka plynu chlodzacego.Po odczekaniu az ostygnie odkrecilem zbiorniczek(wielki syk) a w srodku zero plynu.Prawdopodobnie cisnienie wyrzucilo caly plyn z pod korka bo bylo mokro dookola.Ogrzewanie rowniez nie dziala...tzn Raz dziala a po 3 min znowu lipa i tak co chwile.Wlalem wode do zbiorniczka i dokulalem sie jakos do domu.Czy to uszczelka pod glowica????? Pozdrawiam i z gory dzieki za odp.

2000r. 200 Dti

Link to comment
Share on other sites

Niewien jak w dieslu, ale w benzynowym tak właśnie miałem, gwałtowny skok temperatury i mokro wokół zbiorniczka a w środku zero płynu. Uszczelka pod głowicą poszła do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zaborekp
Witam wszystkich!

Mam problem.W trakcie jazdy temp podskoczyla nagle na max.Po zatrzymaniu sie od razu poleciala para ze zbiorniczka plynu chlodzacego.Po odczekaniu az ostygnie odkrecilem zbiorniczek(wielki syk) a w srodku zero plynu.Prawdopodobnie cisnienie wyrzucilo caly plyn z pod korka bo bylo mokro dookola.Ogrzewanie rowniez nie dziala...tzn Raz dziala a po 3 min znowu lipa i tak co chwile.Wlalem wode do zbiorniczka i dokulalem sie jakos do domu.Czy to uszczelka pod glowica????? Pozdrawiam i z gory dzieki za odp.

2000r. 200 Dti

witam. zalej wody do ukladu do oporu nalej wiecej niz powinno byc tzn rowno z koncem gwintu i nie nakrecaj korka. pogniec troszke weze aby woda sie rozeszla i pozostaw wode do gwintu. po tej czynnosci odpal silnik i zobacz co sie dzieje z woda w zbiorniczku. jesli masz walnieta uszczelke powinno podczas odpalania wywalic wode ze zbiorniczka jesli zassa wode to uzupelnij na maxa i obserwuj co sie stanie jesli dodasz gazu. jak wywala to uszczelka poszla.

moze byc rowniez tak ze woda dostaje sie ukladu smarowania sprawdz w jakim stanie jest olej silnikowy powinien byc "czarny" jesli nie swiezy jezeli jest brunatny to mozesz byc pewien ze masz wode w ukladzie smarowania. zerknij na bagnet. BAGNET CI PRAWDE POWIE :)

Przy okazji sprawdz pompe wody i termostat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nie chce zakładać nowego tematu bo tylko małe pytanie mam więc sie tu podepne. Silnik 2,2DTI. CZy jest mozliwość przy ogledzinach silnika zobaczyć czy było coś robione przy uszczelce pod głowicą. Dokładniej chodzi mi o to czy sa widoczne znaki (określające jej grubość) i gdzie i jak to jest znaczone kółkami, kreskami??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

...powodem nagłego wzrostu temperatury i zagotowania sie płynu może być nieszczelność w układzie chłodzenia,to nie musi być uszczelka głowicy....równie dobrze mogła nawalić chłodnica ,nagrzewnica .jeden z węży lub nawet peknięcie zbiornika wyrównawczego.

Link to comment
Share on other sites

Witam zgodzę sie z drano >Mialem podobny problem gdy rano odpalalem samochod zauwazylem ubytek plynu ale pojechalem do pracy , sprawdzilem na postoju w drodzeze znowu plynu ubylo.Okazalo sie ze kolo od paska klinowego przetarło wąż gumowy .Chyba to skutki wypychania samochodu z zasp tegorocznej zimy .Pozdrówki sprawdz weże gumowe

Link to comment
Share on other sites

ja bym stawial na zawor nagrzewnicy jesli ogrzewanie szwankuje ja mialem identycznie , dolej plynu i poruszaj nim na boki oczywiscie przy nagrzanym silniku , popatrz tez w okolicach czy nie masz jakis plam dookola jezeli beda to wez troche na palec i dotknij jezykiem jezeli bedzie slodki smak to to jest plyn jesli kwasny to plyn z klimy bo tez sie gromadzi w miejscu pod zaworem nagrzewnicy i sprawdz sobie jeszcze w rogu pod pedalem gazu czy nie masz mokro

Link to comment
Share on other sites

Guest andrzejbe

ja bym stawial na zawor nagrzewnicy jesli ogrzewanie szwankuje ja mialem identycznie , dolej plynu i poruszaj nim na boki oczywiscie przy nagrzanym silniku , popatrz tez w okolicach czy nie masz jakis plam dookola jezeli beda to wez troche na palec i dotknij jezykiem jezeli bedzie slodki smak to to jest plyn jesli kwasny to plyn z klimy bo tez sie gromadzi w miejscu pod zaworem nagrzewnicy i sprawdz sobie jeszcze w rogu pod pedalem gazu czy nie masz mokro

Wyraźnie kolega napisał, że nie było płynu w układzie. Więc ogrzewanie na pewno nie będzie działać.

Link to comment
Share on other sites

kolega napisal ze nie mial plynu w zbiorniczku , plynu sie miesci ok 8 litrow w ukladzie chlodzenia u mnie wystarczylo ze ubylo tylko plynu ze zbiorniczka i ogrzewanie szwankowalo , za kazdym razem dolewalem tyle samo plynu wiec nie mogl wyplynac caly chyba ze by mial dziure na dole chlodnicy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP