Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
adrian1488

Vectra Gts 1.9 Cdti 2004 - Pasek Rozrządu!

77 posts in this topic

Chcialbym sie od Was dowiedziec jaki rozrzad pasuje do tego modelu auta?Ile by to kosztowalo mniej wiecej z montazem i gdzie zalatwic to najlepiej? Czy w serwisie a moze u jakiegos zwyklego mechanika?

Prosze o pomoc i z gory dziekuje za udzielone odpowiedzi.

Pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy 1.9 cdti nie jest jak 2.2 DTI na lancuchu...?w 2.2 sie nie wymienia, tylko napinacze sie wymienia,ale to dopiero po duzym przebiegu:) zreszta zalezy od ich stanu:)jaki masz przebieg?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

88 tys km! nie wiem czy jest jak 2.2 dlatego sie pytam co i jak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jeszcze nie duzo jak na diesla:) mi sie wydaje,ze jak 2.2 Dti jest i nie ma potrzeby wymiany?czemu chcesz wymienic, co sie dzieje?jakies dziwne dzwieki??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no kupilem go z komisu i ktos mi mowil ze co 100tys powinno sie wymienic....

Jest to moj pierwszy woz i ciezko jest mi co kolwiek samemu stwierdzic....Co bys proponowal zrobic w takim wozie zeby wiedziec na czymsie stoi?Mam go z 2 tygodnie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Trzeba podjechac do jakiegos mechanika:) to jest raz:) niekoniecznie do ASO bo sa kosztowni:) i za duzo rzeczy beda chcieli wymienic:P do jakiego warsztatu gdzie robia ople najlepiej:) na pocztku dobry olej i wszystkie filtry:) trzeba sprawdzic zawieszenie:)chcc we francji sa raczej niezle drogi:) jak na taki przebieg to turbina powinna byc w dobrym stanie( oczywiscie zalezy od poprzedniego wlasciciela czy szanowal samochod),podjedz do mechanika na przegląd poprostu:)i wszystkiego sie dowiesz:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja ma 1.9 cdti ale 120 KM .Jest tam pasek i w instrukcji jest napisane że wymiana co 150 tys.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dlatego napisalem,ze nie mam pewnosci:) ale kolega ma 150 KM:) ciekawe czy na pasku czy na lancuchu tak z ciekawosci:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co to ma do rzeczy? Moze miec i 250KM. W 1.9 sa paski.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Moj blad:) myslalem,ze jak mocnejsza wersja to jest na lancuchu:) jakies takie dziwne uczucie mialem,ze lancuch mocniejszy od paska jest:) i ,ze diesle sa na lancuchach:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

3.2 V6 i 3.0 V6 tez maja paski, wiec teoria mocy sie nie sprawdza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

silnik od Fiata, kolizyjny, na pasek

radze szybko wymienić

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupując używany samochód z przebiegem pewnym jak śnieg na sylwestra należy zmienić

- olej

- filtry (olej, paliwo, powietrze)

- pasek rozrządu

i to pierwszego dnia !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehh kolejne tematy pozamykane:/ Jutro jade do ASO wiec jak wroce uracze Was moi drodzy wiesciami hehe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdro

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic nie piszę bo znowu kochane moderki zamkną kolejny temacior

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Piszcie kulturalnie i na temat a nie o wdziękach Maryni w stylu niektórych działaczy byłej partii koalicyjnej i wszystko będzie OK.

Dla nas też mniej roboty - sprzątania.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie moi mili!

A wiec bylem w ASO i zgodnie z moimi obietnicami pisze Wam co sie dowiedzialemw serwisie!

Otoz auto poszlo na przeglad i z dobrych rzeczy moge napisac ze woz ma:

-sprawne hamulce

-sprawne amortyzatory

-brak luzow w ukladzie kierowniczym i w jakims tam jeszcze

-brak zbierznosci kol

-geometria dobra

-auto ma jednak 150KM wiec nie wiem skad w dokumentach pojazdu urzednicy wzieli 120KM?Widocznie ktos cos po drodze gdzies sknocil!Ale mnie to nie interesuje juz.

Natomiast ze zlych rzeczy:

-cofniety licznik o 64tys ogolnie teoretycznie ma teraz 152 tys co wykazal steronik.

-Do wymiany zawor ERG(jakos tak na fakurze pisalo)

-oraz cos od przeplywu powietrza.

-zamek nie dzialajacy od strony kierowcy ma inna wklade. Nowa zostala juz zamowiona wedlug Car Pass i za 8 dni bedzie.

Reszta jest wporzadku. Balem sie ze spotamnie wiele innych niespodzianek gorszych tupu wymiana przyslowiowych "bananów" ale jakos sie obeszlo. I tak niezle wyszlo jak na auto trzeba powiedziec sobie prosto w oczy kupione w ciemno.

Wkurzony tylko jestem na ten licznik. Nie wiem teraz czy wlasciciel komisu cofnal licznik czy juz taki z Francji przyjechal...ciezko powiedziec. Nie wiem czy podejmowac jakies kroki w tym kierunku...?Moze cos doradzice?

Chciabym podziekowac Wam za wszystkie rady bardzo serdecznie!

Pozdrawiam wszystkich!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Czyli nie jest zle. No i jestes kolejnym dowodem, ze w ASO da sie sprawdzic przebieg autentyczny, w co nie wierzylo kilku "ekspertow" z tego forum.

Ten przebieg wiekszy o ponad 70% bym jednak nie odpuszczal. To jest sporo.

Edited by Kali
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc z dużej chmury mały deszcz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nawet przy przebiegu 150 tys. km auto posłuży Ci jeszcze bardzo długo. Gratuluję i życzę szerokiej drogi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

No to i tak masz szczęście.

EGR to standard. Miałem wymieniany na gwarancji.

Przepływomierz powietrza bo o to chyba chodzi to coś chyba nowego.

Ceny pewnie poda Tadzio.

Z wkładką to ciekawe czy wymieniona była w drzwiach czy stacyjka? Może Ci to też sprawdzili. Jeżeli w drzwiach to pewnie były wymieniane.

Jeżeli chodzi o cofnięcie licznika to na 100% autohandel. Ale nie czuję się mocny cokolwiek radzić. Choć pewnie wystapiłbym oficjalnie do nich na pismie i zażądał obniżena ceny. Ale może więcej jakis prawnik.

No i koniecznie rozrząd do wymiany.

Edited by Piotr z Gdańska
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co prawda jestem karnistą, ale mogę podpowiedzieć, że może mieć tu zastosowanie art. 556 kc i art. 560 par. 3 kc czyli obniżenie ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej (rękojmia). Ale wydaje mi się, że możliwe to będzie tylko wtedy, gdy stan licznika wpisany jest w umowie kupna-sprzedaży.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wg mnie to dowodzi, ze kupowanie z komisow, allegro itp to duze ryzyko ! I to, ze licznik jest cofniety to zwykle zlodziejstwo ! Zaplaciles za to czego nie dostales !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.