Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bigger Turbo...


djwilk
 Share

Recommended Posts

Oyy mates:)

Mam takie hmm pytanko. Kiedys juz poruszalem temat ale nic nikt nie wiedzial.

Dlatego dzis ponownie zapytam. Czy ma ktos adres jakis szpecmajstrow ktorzy zakombinuja mi jakies wieksze turbo i do tego je zamontuja? Mam na mysli te rozne flansze itp cokolwiek bedzie potrzebne.

Sam przeszukalem juz net i nic. Wiec czas chyba zapytac tutaj;) Poza tym slyszalem ze Saab 2.2tid mial ten sam silnik co moj 2.2dti i parametry te same ale turbo wieksze... hmm cos ktos wie?

Link to comment
Share on other sites

Oyy mates:)

Mam takie hmm pytanko. Kiedys juz poruszalem temat ale nic nikt nie wiedzial.

Dlatego dzis ponownie zapytam. Czy ma ktos adres jakis szpecmajstrow ktorzy zakombinuja mi jakies wieksze turbo i do tego je zamontuja? Mam na mysli te rozne flansze itp cokolwiek bedzie potrzebne.

Sam przeszukalem juz net i nic. Wiec czas chyba zapytac tutaj;) Poza tym slyszalem ze Saab 2.2tid mial ten sam silnik co moj 2.2dti i parametry te same ale turbo wieksze... hmm cos ktos wie?

lepiej odpuść temat albo zmień auto

te silniki nie nadają sie na większe obciążenia

Link to comment
Share on other sites

kurde tego sie spodziewalem takiej odpowiedzi... cholera.

Na vvoc jest Ziom co ma 170KM przy wiekszym IC, pompie od VC i jakis gownie co sie nazywa nie wiem jak jakos cyclone. I mowi ze sie kreci super... A ja wiecej niz 170 przeciez nie chce:)

Link to comment
Share on other sites

jak bym chcial zmienic auto i je krecic to po prostu bym kupil Audi A6 3.0TDI albo BMW 5series E60 530 wiec tu nie chodzi o to...

Link to comment
Share on other sites

No a popularny chiptuning? Jeżeli przeprowadzisz go np w firmie MT to przyrost będzie wyglądał między innymi tak:

2.2 DTi 16V 125KM i 270NM - Po zmianie oprogramowania 150KM 350NM

Koszt takiej imprezy to od 1100zł do 1500zł

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

Adam w VB nie ma szans na coś takiego jak piszesz bo pompa ma swoją elektornikę. Goodlike już przerabiał ten temat... co innego w VC 2,2 DTI

Milk a firm jest wiele tylko coś słabo szukasz, jak nie zapomne to zapytam jutro u moich macherów czyby się im chciało przy kopciuchu brudzić :P

Link to comment
Share on other sites

Gregor dizeki za adresik obadam temat.

Adam sam program to 150KM i ja jestem tego swiadom ale dazymy do czegos wiecej przeciez;)

Hapko jesli mowisz o tych ziomkachh co sie u nich hamowalismy to dziekuje bardzo. Jak ostatnio tam bylismy to jak sie zapytalem o turbo i IC to on mi zaczal zeby kupic sobie Audi A3 TDI i po kolei wymienia mi co wtedy wymienic i odrazu ceny to nazbieral rachunek na cos ponad 15tys i 250KM;)

Link to comment
Share on other sites

Czy ja wiem w koncu to tylko jakies 40% przyrostu i metoda laczona a nie tylko elektronika hmm powinno byc spoko hmm?

Dobrze mi sie wydaje ze GekoCars robi turbo i moze by mi zrobili turbo od wiekszego grata w VIKI?

Link to comment
Share on other sites

Hmm Krakow jak zakladam? Troche daleko ale no coz jesli ma byc dobrze i kompleksowo z IC pod wymiar to czemu nie

Link to comment
Share on other sites

w viki 3.0dti jest v6 zdaje mi sie przez co inny kolektor a caly czas walczymy z kwestia kolektora i dorobienia jakis flanszy itp.

Do project xs juz zapytanie dalem zobaczymy co wywroza z fusow.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Tak jak obiecałem po rozmowie z chłopakami z projectxs zapodaje info

Nie byli uszczęśliwieni jak zapodałem temat akurat tego silnika ale oni pracy sie nie boją i każdej roboty sie podejmą. Dla przykładu temat wpasowania FMIC nie powinien Ci w ogóle spędzać snu z powiek, jak zobaczyłem co stoi u nich na podwórku to uwierzyłem że tak jak mówią tak zrobią i będzie gut ;)

Link to comment
Share on other sites

To już musisz sam sobie uzgadniać :P

Z tego co widze to sam za bardzo nie wiesz co zmodyfikować żeby coś zyskać, tym bardziej ja... więc zapodaj temat chłopakom i niech podumają co tam popsuć aby coś poprawić ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Chęci masz spore... Brakuje ci tylko silnika z grupy VAG 1.9TDI :)

ostatnio widzialem fajna naklejke:

TDI engines are for senior people...

Link to comment
Share on other sites

Hapko, ja wiem ze turbo, ze FMIC oraz remap. Ale chce wiedziec co oni sugeruja i jak to cenia oraz wartosciuje w kontekscie mocy i momentu.

Napisalem do nich przedwczoraj ale na maile to chyba sie klientow zbywa czyli im nie odpisuje;)

Link to comment
Share on other sites

Napisalem do nich przedwczoraj ale na maile to chyba sie klientow zbywa czyli im nie odpisuje;)

To nie jest firma która zatrudnia 6 sekretarek do odpisywania na maile a chłopaki wszystko robią sami... w tej chwili na placu mają nie mniej niż 10 aut więc na pewno mają co robić a taki temat na pewno wymaga chwili przemyślenia. Wysłałeś maila więc zapodałeś im temat, minęło troche czasu więc zadzwoń np do Artura 880 353 079

Takie projekty to troche zabawy żeby całość miała ręcę i nogi, a takich modów nie robi sie 3 x dziennie tylko każdy jest inny i do każdeo trzeba podejść indywidualnie...

Link to comment
Share on other sites

To nie jest firma która zatrudnia 6 sekretarek do odpisywania na maile a chłopaki wszystko robią sami...

Mi wystarczylaby jedna sekretareczka;)

Nie no rozumiem sprawe piszesz tak zeby sie im nie narazic i jak to przeczytaja zeby Ci silnika od kosiarki nie zaszczepili;)

Jak bede w PL to do nich zadzwonie... O ile bede... bo na chwile obecna nawet nie wiem czy przyjade ::/

A poza tym dzis sie urwala sruba trzymajaca napinacz paska do bloku i zostala w bloku rzecz jasna... Zrobione juz ale auto na warsztat oczywiscie na lawecie wrocilo. Ehh Vectra vectra jak ja widze to czasem mmmysle zeby postac kolo niej bo poki zgaszona to cudowne to auto. A mialem juz chwile dzis zeby leciec po piatke paliwa i zrobic jej BURN BITCH BURN!!!

Ale to osobny temat...

Link to comment
Share on other sites

Project XS odpisal:

Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi, mielismy problem z serwerem. Jezeli

chodzi o zamontowanie większej turbospręzarki to nie ma problemu, jestesmy w

stanie to zrobić, koszt zapewne nie mniejszy niz 700zł i nie powinien

przekroczyc 1000zł. W tym wyciągnięcie sprężarki starej, dorobienie

adaptera, przerobienie przewodów do smarowania i chłodzenia itp. Sprężarkę

trzeba nam dostarczyć. Jezeli chodzi o FMIC to tez nie ma problemu, tutaj

kwestia do uzgodnienia czy dobieramy z czegoś, czy robimy na wymiar, co z

orurowaniem itp.

Programów do Opla niestety nie robimy.

Pozdrawiam

Czyli pozytywnie:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP