Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
bogdanG

regeneracja popychaczy

4 posts in this topic

Wiatm,

Mam pytanie czy możliwa jest regeneracja popychaczy hydraulicznych w silniku X20XEV. Jeżeli tak to zna ktoś kogoś kto to robi w okoliczch Krakowa ???

pozdrwiam

Bogdan

Vectra'98 X20XEV

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czy da się wogóle zregenerować popychacze w tych silnikach. Popychacze muszą trzymać ciśnienie, poniewaz dzięki niemu są regulowane zawory. Aby je zregenerować, musiałoby być chyba coś nalewane, albo popychacze jakoś rozciągane. Raczej mało prawdopodobne, żeby ktoś potrafił dobrze to zrobić. Popychacze w Oplach klekoczą własnie z powodu luzów w gniazdach. Jeżeli klekoczą na zimnym, to jeszcze nie ma problemu. Problem zaczyna się , gdy klekoczą na ciepłym silniku. Cwena jednego popychacza jest od ok 45 zł nawet do 90 zł/szt.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slyszalem ze to regeneruja ale zdecydowanie nie polecam. Mialem to samo w Peugeocie 605 2.1TD. ale po wymianie byla cisza. W mojej Viki niestety tez to mam , klepia dwa lub trzy zawory. Cena popychaczy do Opla jest zdecydowanie nizsza niz do Peugeota 160zl za szt.

A dlaczego znacznie gorzej jesli klepia przy cieplym silniku?

Oznacza ze trzeba je wymienic czy jeszcze cos gorszego?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie to oznacza. Trzeba je już wówczas wymienić. Nie trzymają ciśnienia, więc trzonki zaworów uderzają w popychacze, zamiast być wytłumiane olejem, a popychacze walą w trzpienie na wałku rozrządu. Po pewnym czasie może trzeba będzie wymienić także zawory i możliwe, że wałki rozrządu także.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.